{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode ideer til hvordan man fortæller
  • #1   17. apr 2008 Et af mine vennepar havde en sød måde at gøre det på, som jeg vil bruge når jeg engang bliver gravid. De havde købt to små kasser, og lagt en blå og en lyserød sut i hver, og et stykke papir hvor der stod: "Hvad mon det blir?", pakket dem ind og givet dem til hans forældre. De sagde at det ansigtsudtryk moren og faren kom med, er noget de aldrig vil glemme!

  • Line L
    Line L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 24
    #2   17. apr 2008 Søde måder begeg to...
    kom endelig med flere:)


  • #3   17. apr 2008 vi købte didl krus, hvor der stod hverdans bedte mor og morfar.. lige ledes til den anden side..
    det var så skagt at se min far i hovedet. han havde fået lidt at drikk, og så ikke æsken først. og der gik lige lidt tid før han i det hele taget fattede hvad der stor. så vendte han sig om mod mig.. og smilede. så kiggede han på den igen. så kom det du er ikke gravid vel..
    altså på en god måde..';-)


  • #4   17. apr 2008 Vi lavede et digt og satte det i en ramme. Den pakkede vi ind og gav til de stolte bedsteforældre. Uha der faldt nogle tårer. Jeg skal lige se om jeg kan finde digtet.

  • #6   17. apr 2008 Ved mine forældre og min lillebror inviterede vi dem ud og spise (det var tæt på min fødselsdag vi opdagede jeg var gravid, så vi sagde det var for at fejre min fødselsdag) Vi havde så aftalt med restauranten på forhånd, at de ved desserten ville komme med en islagkage og på flaget havde de skrevet tillykke bedsteforældre. Tjerneren/indehaveren kom ind med islagkagen med stjernekastere og islagkagefyrværkeri... NØJ hvor blev mine forældre overraskede... Der gik lidt tid før de opdagede hvad der stod på flaget. Og hvad der stod der på... De blev helt mærkelige i hovedet... Så sad de bare og kiggede på os... Hvaa er det en joke? Så måtte vi jo lige forsikre dem om at det ikke var noget vi jokede med smiley Og så blev de bare så glade smiley

    Ved Kents familie inviterede vi på mad hjemme hvor vi fik stor buffet fra kokken og jomfruen og så havde vi en konvolut med som først måtte åbnes senere. I konvolutten havde vi printet et billede af en tegneserie stork ud som havde en sød tigerbaby i bylten. De blev også temmelig overraskede. Dog havde min svigerinde på mystisk vis gættet det *G*


  • #7   17. apr 2008 Gitte s: ja det er et super sødt rim, min veninde brugte det.
    Hun sendte det i en ramme til hendes nærmeste familie, da de bor i jylland. og til hans familie ga de det pakket ind, alle begyndte at græde synes det er en super go ide.:O)) man kan hente rimet ned fra nettet.

    det skal jeg helt sikkert bruge næste gang, denne gang pakkede vi nogle sutter ind.:O)


  • #8   17. apr 2008 Vi inviterede vores forældre på kaffe og gav dem kaffekopper med deres nye titler på smiley der gik lige lidt tid inden det gik op for dem hvad det egentlig betød smiley men da det så skete så var der bare glæde, knus og kram.

  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #9   17. apr 2008 Når vi skal ha nummer 2 skal viktor ha en t-shirt hvor der står " jeg skal være storebror" og ha den på ud til bedsteforældre.... det er i hvertfald planen

  • #10   17. apr 2008 man kan få hagesmække med tekst på, Mit kommende barn har fået en af min mor hvor på det står "nu det nok jeg ringer til mormor"
    det kunne være meget skægt at give sådan en til dem? bare med mormor/morfar bedste mv..


  • #11   21. apr 2008 Jeg lagde scanningsbilledet på sofabordet....................... smiley

  • #12   21. apr 2008 sonne ... hvor kan man købe dem???

  • #13   3. jun 2008 Hvor kan man finde digtet eller andre lignede digte henne?

  • #14   3. jun 2008 Sonne >> Ja det vil jeg også gerne vide *GG*

Kommentér på:
Gode ideer til hvordan man fortæller

Annonce