22. nov 2011 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
F*ndens til kloge unger! -.- {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har lige være med i en temmelig åndssvag diskussion inde på hg, hvor nogle mente at en hest jo altså betyder meget mere end et barn gør.
Jeg ser så at pigebarnet der har udtalt dette kun er 14 (!!!) år.
Jeg prøver at sige i en venlig og ikke-belærende tone at det ikke -og aldrig vil- forholder sig sådan, og at man på ingen måder kan sammenligne en hest med et barn, endsige nogen som helst dyr.
Så begynder en del andre at give tøsen ret, og at et barn da ihvertfald ALDRIG vil være ligeså vigtigt for dem, som deres lille snottede pony er!
Jeg kan kun smågrine lidt af det, for ikke én af dem der udtaler sig er over 18. Hvad forstand har de dog på det?
Må indrømme at jeg meldte mig ligeså stille ud af diskussionen igen, da jeg godt kunne se at det var rent tidsspilde at bruge flere sekunder på det.
Hvad mener i, kloge mødre? Er jeres dyr vigtigere end jeres børn?
Vi har herhjemme i alt 13 dyr, og ikke én af dem når min datter til tåneglene!
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Jeg er heller ikke helt normal når det kommer til vovser..
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
og den vil aldrig nogen sinde komme i nærheden af min søn mhv til vigtigheden min søn er det allervigtigste i mit liv. og ser på ingen måde mine dyr sommine børn
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var jeg ikke et sekundt i tvivl om, at ponyen som jeg har haft fra føl og selv uddannet, osv som betød hele verden for mig skulle sælges da jeg vidste at jeg ikke ville have økonomien til både hest og barn, og hvor ondt det end gør at sige, ja så når min tidligere pony ikke min ufødte søn til sokkeholderne ! - og det samme gælder hunden..
Min søn, gør frem for alt og alle! ..
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Jeg ville gøre alt hvad der stod i min magt for at redde dem uanset situationen
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Men de kan stadig aldrig måle sig med min datter på nogen måder. Desuden er det for mit vedkommende ihvertfald slet ikke den samme slags kærlighed jeg har til dem som til hende.
Men uanset hvad, så kan de to ting slet ikke stilles op mod hinanden på den måde, da et barm jo ikke er et dyr!
nov 2011
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
nov 2011
Jeg har nu næsten lige måtte sælge min ene hoppe på 5 år, da tiden bare ikke var der til alle de timer der skulle lægges i hende det næste lange stykke tid. Det var bedst både for mig og hesten.
Selvfølgelig bliver man da ikke ligeglad med sine dyr når mam får børn, men jeg tror det var sådan de opfattede det inde på hg.
F*ndens til kloge unger! -.-