{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget mælk til 1 årig?
  • #1   8. jun 2009 Tiffanie stoppede da hun var 11 mdr, inden da fik hun kun sin natflakse på 200ml, vil mene det er rigeligt fint at stoppe nu..


  • #2   8. jun 2009 Min datter er lidt over 8 mdr
    - Hun får kun en flaske når hun skal sove .

    Nogen gange om eftermiddagen vis vi er ude og handle hvor det ikke lige er til og give hende grød osv .


  • #3   8. jun 2009 hvordan stopper i så? giver kun vand? og la barne græde ig i søvn..? lige nu giver vi jo abre en flaske så falder hun selv i søvn..

    sys bare det svært hvis hun først kommer i seng kl 20 og har spit kl 18.. så maven jo ikke fuld hele natten?


  • #4   8. jun 2009 Ja vi gav også vores datter mælk i flasken så la hun selv med den og så faldte hun i søvn med den hver gang hun skulle sove. Da vi så stoppede med det græd jo hver gang hun skulle sove når ikke hun fik flasken så vi havde vand i flasken så tog en meget lille tår og så ville hun ikke have flasken mere så vi måtte også kæmpe lidt når hun skulle sove men det går frem af nu . Hun sover næsten med det samme man bare lægger hende ud i barnevognen .

    min Sp sagde at vi godt måtte stoppe helt med og give hende flaske me mælk men har så valgt og give hende den om aften for ikke altid hun spiser så meget til aftensmad smiley


  • #5   8. jun 2009 tiffanie ville ikke have den, så rimlig nemt for os, hun fik en skal yougurt i stedet eller andet let men mættende..

  • #6   8. jun 2009 William stoppede med sin natflaske da han var 13-14 måneder. Han begyndte ligesom selv, at spise mindre og mindre, men det var hyggen i at ligge med flasken. Jeg puttede sødmælk i flasken et par dage og derefter sødmælk i en kop med tud. Jeg prøvede at have samme ritual med, at han sad og puttede ved mig, bare med en kop i stedet for flaske, og så sit sut og sutteklud. Han får stadig en tår mælk i kop og lidt frugt inden han skal i seng. Her havde jeg heldigvis ikke de store problemer smiley

  • #7   8. jun 2009 Ja du kan jo prøve det med vand i flasken.
    Ellers kan du prøve at give hende en kop mælk inden sovetid.


Kommentér på:
Hvor meget mælk til 1 årig?

Annonce