897 visninger
|
Oprettet:
Flaske og grød {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen ja jeg er ved at blive skør nu. Min datter spiser hele tiden. Hun for grød men det som om hun ikk blir mæt af det. Hun vil have sin flaske. Og hun spiser ca 3 flasker for meget om dagen. Hun spiser nemlig lidt også bare hele tiden hvordan vender jeg det om til det rigtige og hvordan vender jeg hende til at sove natten ud alle gode erfaringer søges da jeg virkelig gerne vil have lavet det om snart
mar 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 30
ca. kl. 5:00 : Flaske
ca kl. 8-8:30 : Morgenmad (Grød)
ca. kl 12:00 : Middagsmad (Vælling)
enten kl. 14 eller kl 15 : Flaske
kl. 16:00 Mellemåltid (frugtmos)
kl. 18:00 Aftensmad (Kartoffelmos med grøntsager)
kl. 20:00 Vælling
kl. 23:00 Drømmemåltid flaske
Middagsmaden skal på et tidspunkt laves om til grød også...men min Freja er ikke 6mdr endnu så jeg passer lige lidt på hendes mave
Hvor gammel er hun og hvor mange måltider med grød får hun?
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
mar 2009
Jeg ved at vælling feder og selvfølgelig alt det man tilsætter en tsk fedtstof men de skal jo også have fedtstof for det er jo det der giver dem energi.
Har du prøvet med kartoffelmos? Det er jo kun grøntsager. og hun nærmer sig jo også den alder hvor man må begynde at tilsætte lidt mere spændende ting som kød og fisk
Er 7,5kg da for meget for en på 6mdr?
Jeg bekymrer mig efterhånden ikke så meget om vægten mere så længe min datter trives, spiser, drikker og fylder bleer
Prøv at kigge på den her statistik
http://morsverden.dk/statistik/baby_statistik.php
jun 2008
mar 2009
Hun kan trille, dreje rundt på en tallerken, møve sig rundt. Hun kan ikke sidde selv endnu. (skal lige træne balancen lidt så er den der næsten) Hun trækker sig selv op i siddende stilling men vil som regel helst op i stående stilling. Hun laver rigtig mange kravlebevægelser. Rumpen er godt oppe i vejret og hun har også været oppe i kravlestilling med strakte arme på håndfladerne.
I barnevognen er hun begyndt på at prøve på at sætte sig op. ryggen bliver løftet lidt. hvis hun ligger ned og man holder i hendes lår så kan hun godt sætte sig op.
Jeg tror bestemt ikke det varer særlig længe før hun kravler eller i hvert fald kommer op på alle 4 og begynder at rokke
En ting ved jeg...hun bliver svær at styre når hun først kan komme rundt....Hun er SÅ nysgerrig
Min datter vejede 3090gram da hun blev født og var 48cm. Hvor stor var din datter da hun blev født?
jun 2008
Min datter vejede 2820 og var 48 lang. :-).
mar 2009
Man må da sige at hun er kommet efter sin lave vægt fra fødslen.
Hvor meget spiser hun af gangen når hun får flaske og hvad får hun af grød?
og medhensyn til grød så hjælper det nok på mæthedsfornemmelsen når hun må begynde at få havregrød og øllebrød
Jeg kan se at du er fra vestsjælland. så er du jo sådan set fra lokalområdet. jeg er nemlig fra Slagelse
jun 2008
Flaske og grød