{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

MAM Ultivent sutteflasker {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet at lade kæresten klare natfodringen, når han alligevel sidder oppe, dels fordi han i forvejen klare de natlige bleskift (jeg bruger kontaktlinser og er MEGET nærsynet, så han får lov til at klare det der så jeg ikke skal stå med hovedet nede i hendes numse) og dels fordi jeg har MEGET svært ved at falde i søvn i dagtimerne, så er efterhånden kommet i et stort søvn underskud, så hvis jeg ved at han giver hende 1 måske 2 flasker (regner med at pumpe ud til det) så kan jeg få lidt ekstra søvn..

Min mor købte allerede på sygehuset nogle sutteflaske sutter, som hun troede passede til de flasker hun havde givet os.. Jeg har så lige haft sutterne ude af pakken, og opdaget at bunden af sutten er for stor til vores flasker, og tror egentlig ikke man overhovedet kan købe sutter til de flasker vi har, da de efterhånden er en del år gamle..

Jeg har så været på nettet og fundet flasken til sutterne.. Det er sådan en her:

(link fjernet) ... 4wodJAjmpw

Nu er "problemet" så bare at min mor har købt sutter i størrelse 3, på pakken står der at det både er til modersmælk erstatning og til brystmælk, men der står så også samtidigt at det er til 3m +

Tror i det gør noget hun bruger størrelse 3, når hun egentlig burde bruge størrelse 1, som kun er til brystmælk og til 0m+?

Og hvad er jeres erfaringer ellers gennerelt med denne flaske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MAM Ultivent sutteflasker
Kommentér på:
MAM Ultivent sutteflasker

Annonce