1.039 visninger
|
Oprettet:
hjælp.... er så fortvivlet {{forumTopicSubject}}
Hej... har virkelig brug for nogle råd her... min datter er 7 måneder og bliver ammet, får dog også lidt alm. mad men ikke så meget, da hun ikke vil spise. Hun er ved at få tænder og har nu bidt hul i mine babser og jeg kan IKKE blive ved at amme. Hun kan ikke finde ud af at bruge ammebrikker eller flaske.. Hvad gør jeg??? er det en kold tyrker eller hvordan får jeg hende til at indtage mad og væske, som jo ikke er fra mig som hun jo har været vant til det meste af tiden??????? HJÆÆÆÆÆLP
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Men jeg ville da stille og rolig begynde at give noget "alm" mad
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jeg har bidt det i mig og så bare smurt med ren shea butter
jul 2008
de kloge er bare ikke altid de klogeste
min ældste begyndte på anden mad da han var 6 mdr (blev self stadig ammet også)
min mellemste som 7 mdr og min yngste som 8 mdr, de to små gik fra bryst til rugbrød og de er det mest altædende børn jeg kender hvorimod ældsten (hvor jeg hørte på de kloge) er hyperkræsen, så for fremtiden lytter jeg kun til min mavefornemmelse
jul 2008
jeg siger heller ikke det nødvendigvis er derfor
jeg siger bare at ingen børn tager skade af at vente lidt hvis de ikke er klar der hvor fx sundhedsplejersken siger at det berømte "vindue" for at begynde skemad er, det er jo heldigvis ikke sådan at hvis man ikke griber chancen når de siger barnet er interesseret i anden mad så bliver det bryst resten af livet som mor kender man trods alt sit barn væsentligt bedre end en sundhedsplejerske der ser dem måske en gang hver tredje måned og det er altså bare ikke alle børn der passer ind i diverse bøger om hvordan børn er
hjælp.... er så fortvivlet