{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

vææling til 4mdr {{forumTopicSubject}}

efter som vores datter er begyndst at vågne ca hver 2,5 time og er sulten i løbet af natten er vi blevet rådet til at prøve at give vælling inden sengetid,

men nogen som har en opskrift på vælling til børn på 4 mdr? kann kun købe vælling fra 6 mdr og de opskrifter jeg kan finde hedder også 6 mdr...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vææling til 4mdr
  • #2   25. jan 2010 hvordan mikser du det hele, i en flaske eller??

  • #4   25. jan 2010 3 dl vand og 3 tsk mel (jeg skifter mellen Majsmel og Rismel) en lille sjat olie.. Koger op under omrøring og lader det små koge i 3-5 min.. Jeg afkøler det, til spise temp. og tilsætter 9 strøgne MME (Nan2) pisker og hælder på sutteflaske og stiller i køleskab, til jeg skal bruge det.. I min Microovn skal det lunes i 30-40 sek og vupti, klar til servering!!!!


  • #5   25. jan 2010 I den opskrift jeg lige kom med, er der til ca 250 ml.. Jeg går ind og giver sander det når vi andre går i seng, omkring kl 23-24 stykker.. Nogle gange venter jeg til han selv vågner om natten.. Det har herhejmme den virkning at han sover til kl 6-8 stykker...-uden at vågne..

    Jeg pisker mme i, mens det stadig er i gryden, altså når det er nedkølet og så over på en flaske.. Jeg har købt nogle billige flasker med sutter i kærebørn, og så har jeg klippet hullet lidt større så vællingen kan komme ud...

    Held og lykke... skriv hvis du er i tvivl om noget..


  • #7   25. jan 2010 Sander får også mos til aften.. kartoffel med enten ærtepure eller gulerodspure..-alt sammen hjemmelavet selvfølgelig.. Plus han får majsgrød 1 til 2 gange om dangen..

Kommentér på:
vææling til 4mdr

Annonce