{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

stoppe med gonat flaske {{forumTopicSubject}}

Hej hvornår er i stoppet med go nat flasken?

Lukas er lige blevet 1 år og det står alle de kloge steder at det nu er på tide at stoppe med sutte flasken, han plejer at få en til natten og nogle nætter når han vågner og ikke er til at falde til ro igen. hvordan stopper jeg det, Vand er no go...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stoppe med gonat flaske
  • #1   4. jul 2010 vi er lige for en lille måned siden stoppet med godnat flasken... dog var den kun med almindeligt mælk til sidst... Men vi tog faktisk bare en kold tyrker, og første nat var han tosset over han ikke fik den... men efterfølgende har han accepteret at sådan er det bare...
    Det var den bedste måde for os at gøre det på...

Dog vil jeg anbefale at i starter fredag aften, da han ikke skal op og i dp/vs dagen efter så...

• #2   4. jul 2010 Oliver er lige blevet et år og vi er begyndt at trappe ned i hvor meget han får, han plejer at få 200 nu får han 150 og næste gang 100 og til sidst et glas mælk :o)

• #3   4. jul 2010 magnus var vel 13mdr .. han sagde selv stop, han skreg og skreg når vi tilbød ham den .. altså ... men ja du behøver ikke stoppe med den fordi han er fyldt et år, du bør stoppe når du syntes det er tid smiley

• #4   4. jul 2010 Skal vist lige nævne at Noah var 22 mdr da vi stoppede med den smiley

• #5   4. jul 2010 Oliver er 20 mdr, han får den stadig, men han vil dog ikke ha' mælk så han får 20-50 ml vand i, og han drikker ikke engang det hele..
    Så nu her når han får ferie så tager vi en kold tyrker ligesom Sonne har gjort med Noah! smiley

• #6   4. jul 2010 Marcus stoppede da han var ca 12 mdr, han ville ikke have den mere, han har aldrig været så begejstret for den, det gik jo let ved det at han bare skubbede den til side og lagde sig til at sove ;o) men jeg kan ikke se nogen grund til at stoppe med den før barnet er klar. ;o)

• #7   4. jul 2010 jeg har det samme problem min søn er knap to (fra 7. august) og i vuggestue har han ikke haft sutteflaske i lang tid og sutten får han kun til sove tid, men det første han sp'rger om når han ser mig det er hans sut og han bliver totalt hidsig når han ikke får den og det samme med flasken den får han også hver gang han skal sove... synes det er svært det der, for synes at når han kan undværre den i vuggestue så burde han da også kunne derhjemme

• #8   4. jul 2010 Malthe bliver snart 19 mrd og han får stadigvæk sin godnat flaske..... det har jeg det ganske fint med !!!! Han har så heller aldrig brugt sut så synes det er ok at han stadigvæk får sin godnat flaske..... han siger nok stop selv :0)

Kommentér på:
stoppe med gonat flaske

Annonce