Baby mad 6mdr + ((??)) {{forumTopicSubject}}
Heeej Alle Sammen ..
Ja så rundede Caroline de 6mdr.. (ENDELIG) - Det har efter hånden været svært og mætte hende med 4mdr grød og MME, men nu må hun jo få kød og alt muligt lækkert, der jo mætter en del mere ..
Men men men , jeg mangler lidt nogle opskrifter på noget grød, og andre gode ting ..
- Hvordan laver i fx jeres kødboller til de små ?? (Opskrift)
Og hva giver i jeres pus på 6mdr ??
Jeg vil meget gerne have så mange opskrifter som muligt ..
Jeg prøvede forresten med havregrød i morges, hvilket resulterede i barnet gik ud som et lys og tager nu fat i sin 3 sovende time ..
Men hun har meget svært ved at spise det!! - SKal jeg bare blive ved så hun vender sig til klumberne osv !? (Altså jeg fristes jo til at blende det, men så lærer hun det vel heller aldrig ?? )
Håber der er nogle der sidder med en masse gode råd og opskrifter ..
Mvh Michelle ..
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
måske denne gruppe kunne have interesse for dig, ikke fordi der er det store gang i den, desværre, men nogen skal jo sætte lidt skup i den =)
www.babygalleri.dk/grupper/madfra4mdrrigtigmad
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
Nadia : Caroline bliver bare kvalt hvis der er det mindste tygge arbejde i det .. Hun vil ikke engang spise A38 med rugbrøds krummer ..
Maria : Okay, har du en opskrift på øllebrødén du evt vil sende i en PB - Og gerne hvis du også har andre opskrifter .. ((Jeg er ikke sååå specielt go i køkkenet, så skal virkelig have step by step forklaring .. )))
A38 med revet gullerod, er det så rå eller kogt gullerod ? Og revet på den fine, ik ??
Elsker : Det må jeg helt sikkert lige prøve, Tak !!
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 54
Dejligt og få nogle gode fif ..
Tak !
Baby mad 6mdr + ((??))