23. mar 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
At vænne spisevaner/rytmer? {{forumTopicSubject}}
Hej piger og drenge
Viste ikke lige hvad jeg sku kalde dette emne, men sagen er den at efter viktor er startede i dp (i mandags) er vi kommet ind i en rigtig træls rytme hvor han INTET spiser om dagen også grovæder om natten, ca hver 2. time..
At han ikke vil spise morgenmad mellem kl. 6-6.30 tænkte jeg var meget normal da han spiser omkring kl 4 om natten, og plejer normalt først at spise mellem kl 8.30-10 også at han var for træt da han kommer så tidlig op..
MEn både tirsdag og igår har han hverken spist morgenmad, middagsmad, eller go'natmad.. Kl 17 har jeg kunne give ham hans aftensmad.. Dp moren har prøvet at give mig mad inden han kom ud at sove til formiddag, da han jo ikke har fået morgenmad og nej det vil han heller ik..
Derimod spiste han så fra kl 21 - 05.00 600 ml modermælks erstatning fordi han var så sulten, fordi han ikke havde spist nærsten hele dagen!!
Selvfølgelig er det jo helt sikkert fordi han får så mange ny indtryk at det er derfor sulten måske ikke melde sig, men sys det er drastisk at han faktisk ikke spiser om dagen..
Tror i det er noget der vender sig af sig selv igen? eller tror i at jeg skal prøve at omvende ham i løbet af weekenden?
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
fx hvis du laver 200 ml og putter 6 skefulder så halver og put 3 skefulde i
det hjalp da en smule - derefter prøvede jeg så at give ham vand, så hvis han vågnede efter kl 3 om natten fik han vand.
Men det kan godt være pænt hårdt, fordi han nok godt kan blive utilfreds over det kun er vand. men man er nødt til at holde ved.
Med jonathan kan han også godt blive fornærmet, men tit så vender han sig bare om og sover videre
mar 2008
JEg plejer at give ham vand hvis han vågner inden han normalt ska spise om natten og det har også gået fint, han har dukket lidt og lagt sig til at sove igen, men de sidste nætter har han været så gal og vil ikke lægge sig til at sove og vil ikke en gange rigtig drikke vandet.. Så tror han er oprigtig sulten og ikke bare som han plejer..
Men vi tager kampen i weekenden og ser om det ikke kan omvende ham igen..
sep 2009
og hvis jonathan fx skal ha lidt mme og sove på om dagen putter jeg kun 1 skefuld i
mar 2008
sep 2009
elsker når jeg kan hjælpe
Da min sp gav mig det råd følte jeg mig helt dum... det da sådan lidt "årh det kunne jeg squ da ha sagt mig selv!".. hehe
mar 2008
sep 2009
At vænne spisevaner/rytmer?