{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

At vænne spisevaner/rytmer? {{forumTopicSubject}}

Hej piger og drenge smiley

Viste ikke lige hvad jeg sku kalde dette emne, men sagen er den at efter viktor er startede i dp (i mandags) er vi kommet ind i en rigtig træls rytme hvor han INTET spiser om dagen også grovæder om natten, ca hver 2. time..

At han ikke vil spise morgenmad mellem kl. 6-6.30 tænkte jeg var meget normal da han spiser omkring kl 4 om natten, og plejer normalt først at spise mellem kl 8.30-10 også at han var for træt da han kommer så tidlig op..

MEn både tirsdag og igår har han hverken spist morgenmad, middagsmad, eller go'natmad.. Kl 17 har jeg kunne give ham hans aftensmad.. Dp moren har prøvet at give mig mad inden han kom ud at sove til formiddag, da han jo ikke har fået morgenmad og nej det vil han heller ik..

Derimod spiste han så fra kl 21 - 05.00 600 ml modermælks erstatning fordi han var så sulten, fordi han ikke havde spist nærsten hele dagen!!

Selvfølgelig er det jo helt sikkert fordi han får så mange ny indtryk at det er derfor sulten måske ikke melde sig, men sys det er drastisk at han faktisk ikke spiser om dagen..

Tror i det er noget der vender sig af sig selv igen? eller tror i at jeg skal prøve at omvende ham i løbet af weekenden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vænne spisevaner/rytmer?
Kommentér på:
At vænne spisevaner/rytmer?

Annonce