{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

beauvais vs nan 1 {{forumTopicSubject}}

jja min dreng på 6 uger har siden har var 14 dage gammel fået beauvais. har skriger meget når kl er 17 også er han nærmest utrøstelig resten af aftenen. det har stået på i hvertfald 3 uger nu, min veninder siger det er pga maden og jeg skal skifte til nan 1.
hvad siger i.
syntes det er så synd for den lille mand han skal havde det sådan.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  beauvais vs nan 1
  • #1   30. jan 2011 Vi bruger Allomin. Men jeg tænker, hvad skulle det ha med maden at gøre at han er utilfreds??

/Carina

• #2   30. jan 2011 grøn allomin brugte vi uden problemer

• #4   30. jan 2011 ja jeg troede også min havde kolik men det siger min sundheds plejeske han ikk har, det er kun om aftenen han skriger og det starter altid omkring kl 17. også varer det til kl 22 ca dog med pauser mellem og så små sover han 20 minutter og lægger man ham fra sig så starter han igen, syntes det er så synd og det er da mærkeligt det kun er om aftenen om dagen er han glad og tilfreds

• #5   30. jan 2011 Sådan havde vi det også for en 1½uges tid siden da freya var 4½uge...Hun var glad om dagen og ked om aftenen når hun skulle puttes og blev kun rolig når vi tog hende op...Begyndte at ligge mig i vores seng på ryggen med hendes bryst mod mit og efter 15min faldt hun i søvn og kunne stille og rolig ligges over i hendes egen seng og så sov hun til hun skulle have en natflaske og der var intet der...
    Dette stod på i 1uges tid og sundhedsplejersken sagde at det var meget almindeligt, da hun følte sig ensom i mørket om aftenen...

Nu sker det engang imellem og så putter vi lidt sammen og så er der ro...
    Så prøv det, det hjalp ihvert fald her...

NB. her kan vi ikke få hende til at sove på ryggen om natten, så der sover hun på maven og så er hun rolig. Om dagen sover hun på ryggen hele tiden.

Vi bruger allomin og der er intet problem...Får hun hård mave tilsætter vi om eftermiddagen to dråber madolie og så bliver afføringen normal igen efter kort tid....

• #6   30. jan 2011 når han græder så tager vi han op han vil kun lægge på maven på min bryst og skal samtigt vugges ellers skriger han så han er helt rød i hoved og han falder da også til ro efter noget tid men holder jeg op med at vugge ham eller ligger han i hans seng eller ved siden af mig når han sover vågner han efter 10 minutter og græder meget voldsomt. også er der op med ham og vugge ham.

• #7   30. jan 2011 Ej så er det ikke nemt...Hjælper heldigvis her, men hun skal også været faldet godt i søvn inden det hjælper og jeg skal da også lige prøve på at ligge hende over inden for så bryder helvede også løs...

Håber i finder en løsning og at det kun er en lille periode han skal igennem, for det er ikke sjovt i længden...

• #8   30. jan 2011 Freya kan også kun bruge mig til dette...Far dur ikke her...

• #9   30. jan 2011 hehe ja her er det også kun mig der kan bruges, men så vil jeg prøve og skifte over til nan1 for det er sgu synd for ham den lille mand

• Malika b
    Malika b Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Babyer: 2 Svar: 4
    #10   30. jan 2011 vi startede med at bruge nan 1 og det var fint jeg synes ikke beauvais var ligeså godt. Det vi har været mest tilfreds med var allomin. Og hvis det er fordi han har aføringsproblemer ville jeg bruge grøn allomin(syrnet) da det sætter gang i maven. i kan prøve at hjælpe ham ved at trykke ham på maven i urets retning, det sætter også gang i maven. Cykle med hans ben hjælper også.

• #11   30. jan 2011 Vi brugte allomin tror jeg den hedder.. Den med storken på.. Katja kunne ikke lide smagen af nan smiley

Er han blevet tjekket for kolik?

• #12   30. jan 2011 nej han er ikk tjekket for kolik. det var bare min sp der sagde hvis det var kolik så skreg han meget mere og ville være mere utrøstelig.

• #13   30. jan 2011 Det er forskelligt hvor meget børn de skriger.. Jeg ville få ham undersøgt hos lægen smiley

Kommentér på:
beauvais vs nan 1

Annonce