{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

begynder mad {{forumTopicSubject}}

Min søn Theo er nu snart 8½ mdr, og han er bgyndt så småt og få hvad vi får til aftensmad..
Han eeeelsker svensk pølseret, hehe.. og sovs... Men har i nogle gode begynder retter, som er nemme at lave og som både passer til ham og til os som aftensmad...? smiley
Vi er ikke kræsne her, det er mere at han skal ha en god oplevelse med maden, og jeg er ved at løbe tør for ideer...
Indtil videre har den stået på kødsovs, medister, frikadeller, stuvet hvidkål, med mere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynder mad
  • #1   23. mar 2011 ja, det er også der vi gerne vil hen nu, og han får rugbrød med leverpostej og andet pålæg til frokost, det er skønt han spiser som os smiley
    Har bare snart ikke flere ideer til aftensmaden, det er nemlig sådan at jeg er den eneste som laver mad herhjemme, og kæresten spørger altid: "hvad skal vi ha at spise i aften" hehe... Og jeg siger så: "kom da med nogle ideer, og så ser vi på det" men nej nej... Kun mig som har ideer og laver maden...

• #2   23. mar 2011 ... Og hvad med alt egentlig?
    Min SP har sagt jeg skal lave seperat mad til ham, inden jeg salter det, bortset fra gemt salt, hva det så end skal betyde... Men ja, hvordan gør i med salt i maden???

• #3   23. mar 2011 det er rigtigt det med salten men du sætter da bare salt på borddet så kan folk se om de sys de vil ha noget på

ang ideer

så kan fx lave¨

skinke gryde med paprika sovs
    peberfrugt med fyld og ost på toppen
    kylling i karry
    pandekager med lødfyld og salat
    ris taffel
    mørbrand med bagt kartoffel sovs og grønt
    hotdogs når det skal være nemt
    kartoffel og porre fad med korteltter
    kylling i fad
    kartoffel salat med kød brug det i har i fryseren