4.760 visninger
|
Oprettet:
grøn allomin....mæt i ret kort tid? {{forumTopicSubject}}
hej piger.
min lille karen får ½ nan 1 og ½ grøn allomin. men jeg har bare fornemmelsen af at hun ikke bliver ordenligt mæt uanset hvor meget der er i flasken, så tømmer hun den. nu har jeg ladet mig fortælle at de ikke er mæt ret længe på grøn allomin. man kan desværre ikke få den gule mere, og hun er kun 7 uger og dermed for lille til vælling. er der nogen der ved noget om det her?
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
det er fordi vi startede på nan 1- og det stakkels pigebarn kastede simpelthen op som om det galdt hendes fædreland! der stod simpelthen en søjle af formater ud af hende 10 min. efter hver flaske. så sagde SP nan HA. det var ikke en dyt bedre. så sagde SP grøn allomin. så jeg begyndte at blande det i hendes nan. og da det var ca ½-½ fungerede hun bare super godt! og så blev jeg enig med mig selv om at når hun fungere på det, er det jo nok det hun skal have.
nu er det bare som om det ikke mætter hende ordenligt mere.......??
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 134
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
i sverige der sælger hip en ris mel. og den brugte jeg til max.
men jeg startede på vælling majs vælling da nathea var 2 mdr men jeg laved en speciel blanding som var lidt tyndere end vælling..
men jeg lavede først en gang mme og så tilsatte jeg en skefuld vælling.. så bliver den en smule tykkere..og så mætter den.. nu ved jeg self ikke hvor meget mælk karen får. men hvis hun kun får en 100 ml så skal du nok starte med en halv skefuld.. håber at det virker. det virkede for mig..;-)
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
men prøv at give hende Baby mælk... det rigtig godt og det bruger vi nu til oliver ´da han ikke vil havde andet og det godt mod hans mave
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Svar: 1
grøn allomin....mæt i ret kort tid?