{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.760 visninger | Oprettet:

grøn allomin....mæt i ret kort tid? {{forumTopicSubject}}

hej piger.
min lille karen får ½ nan 1 og ½ grøn allomin. men jeg har bare fornemmelsen af at hun ikke bliver ordenligt mæt uanset hvor meget der er i flasken, så tømmer hun den. nu har jeg ladet mig fortælle at de ikke er mæt ret længe på grøn allomin. man kan desværre ikke få den gule mere, og hun er kun 7 uger og dermed for lille til vælling. er der nogen der ved noget om det her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grøn allomin....mæt i ret kort tid?
  • #1   11. sep 2008 ja jeg ville jo så ikke gi alomin. men det er jo mine børn og erfaring. men hvorfor får hun en blanding?

• #2   11. sep 2008 hvorfor ville du ikke det?

det er fordi vi startede på nan 1- og det stakkels pigebarn kastede simpelthen op som om det galdt hendes fædreland! der stod simpelthen en søjle af formater ud af hende 10 min. efter hver flaske. så sagde SP nan HA. det var ikke en dyt bedre. så sagde SP grøn allomin. så jeg begyndte at blande det i hendes nan. og da det var ca ½-½ fungerede hun bare super godt! og så blev jeg enig med mig selv om at når hun fungere på det, er det jo nok det hun skal have.

nu er det bare som om det ikke mætter hende ordenligt mere.......??

• #3   11. sep 2008 jeg gav også min datter nan1 med det kunne hun ikke tåle så vi gik over til lyseblå allomin 1 også sener fik hun gul allomin og nu får hun så blå allomin

• #4   11. sep 2008 Min søn får gron allomin, og har fået det hele tiden fordi det er det enste der ike sætter hans mave i stå... Og sys ikke han har haft problemer med at blive mæt. Men måske hun bare er ved at øge hendes daglige indtag af mad. Altså vi kom hurtigt op og gi 200 ml i hver flaske, men det reducerede så også den mændge flasker han skulle have om dagen...

• #5   11. sep 2008 jamen det er simpelthen fordi det ikke er spaltet lige så godt som nan og nan ha men hvis hun har det dårligt med det så nytter det ikke noget. jeg ville ty til nutrimigen. da der intet mælk er i overhovet og det er spaltet så fint at det ligner modermælk rigtig meget. og så har jeg altid haft den holdning at vi ikke har godt af ko mælk smiley

i sverige der sælger hip en ris mel. og den brugte jeg til max.
    men jeg startede på vælling majs vælling da nathea var 2 mdr men jeg laved en speciel blanding som var lidt tyndere end vælling..
    men jeg lavede først en gang mme og så tilsatte jeg en skefuld vælling.. så bliver den en smule tykkere..og så mætter den.. nu ved jeg self ikke hvor meget mælk karen får. men hvis hun kun får en 100 ml så skal du nok starte med en halv skefuld.. håber at det virker. det virkede for mig..;-)

• #6   18. sep 2008 grøn allomin giver man som regel kun hvis de har mave problemer.. også skifter man 1-2 flasker ud med grøn alomin.-..
    men prøv at give hende Baby mælk... det rigtig godt og det bruger vi nu til oliver ´da han ikke vil havde andet og det godt mod hans mave

• #7   26. apr 2009 vad hedder den ligesom gul allomin i tyskland

Kommentér på:
grøn allomin....mæt i ret kort tid?

Annonce