{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Mia N
Mia N
Tilmeldt:
21. apr 2008
Følger: 1 Emner: 53 Svar: 55

Hjælp til sund kost! {{forumTopicSubject}}

Jeg står her, og tænker 'nu skal det være' jeg vil til at leve sundt.
Men så ender det med at jeg render ned at køber frugt som bare står og rådner ovs.

Er der ikke nogen der har nogen skønne opskifter på sund god mad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til sund kost!
  • #1   12. sep 2008 Jeg har samme problem. Mit andet problem er bare os at jeg er mega kræsen, så der vil altid være noget som jeg ik kan lide, og ved derfor ik hva jeg skal putte i i stedet for. smil

  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #2   12. sep 2008 Jeg synes ofte det er et problem at leve sundt fordi man køber nogle frugter man egentlig ikke kan lide.
    Jeg bryder mig ikke om æbler, pærer, fersner osv. som er det man oftest kommer med hjem. Så jeg køber kund e frugter jeg ved jeg kan lide. jeg spriser rigtig meget frugt og grønt hver dag, og det får jeg kun gjort fordi jeg sørger for at have det "klart" hele tiden.
    Cirka hver anden til tredie dag laver jeg en stor bøtte salat (igen kun med det jeg kan lide i) og en stor bøtte frugt.
    Frugten er ananas, melover af forskellig slags og vindruer, andet grider jeg ike. Og så Hindbær til tider.
    Salaten er bare tomater, champignon, rukulasalat, gulerødder, fetaost og oliven.

    Så har jeg en lille bøtte med af hver slags på arbejdet og spise igen af det senre på aftenen når jeg får lyst til hygge.

    Men det er vigtigt for mig det er skåret ud og lige til at smide i munden, for jeg gider ikke altid stå og skære og hakke for en enkelt portions skyld.
    Det er bare til lidt inspiration, for hvis deer stod et frugt fad foran mig med frugter jeg egentlig ikke gider ville jeg heller aldrig komme igang med noget sundt.


Kommentér på:
Hjælp til sund kost!

Annonce