{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.476 visninger | Oprettet:

Er hjælpen mon nær?? {{forumTopicSubject}}

Heysa tøser

Jeg har en datter på 2 måneder her den 13 juni, som får enfamil ar (da hun er gylpe barn) meen sagen er den at hun vil spise hele tiden om aftenen men hun kan ikk rumme så meget der skal til for at hun bliver mæt, og det ender jo så ud i at hun gylper helt vild. Er der måske noget man kan give hende som mætter helt vild, ved godt at hun skal være 4-6 måneder inden hun må få vælling, men tænker lidt om der måske er noget ligende jeg kunne give hende????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hjælpen mon nær??
  • #2   29. maj 2011 Det hedder johannes hvedekærne brød, det er det sammen som enfamil. enfamil er bare klar til at blande, og selvom det er tykkere eller bliver det i maven så gylper hun det stadig op igen men kun om aftenen! Det hjælper ikk med små måltider flere gange, det kommer stadig op igen, hun vil spise hver time og max 50 ml.

• #3   29. maj 2011 Oki må jeg lige prøve at snakke med sundhedsplejesken om. men mon det er så godt sammen med enfamil. har en veninde der har en knægt der er 11 dage ældre end hende af min, og han er begyndt på vælling fordi hun ikk kan mætte ham om aftenen, han gør nemlig det sammen som hende af min med at det bare kommer op igen, men syntes det er tidlig

• #4   29. maj 2011 Min pige var også gylper og det kunne stå ud af hende i stråler. Jeg blev anbefalet grøn allomin syrnet hvilket har hjulpet rigtig meget. Hun var heller aldrig mæt- det er hun nu. Hun har gylpet maks 4 gange på 1 1/2 måned hvor det har været voldsomt. Det krævede dog lidt tilvænding fra hendes maves side. Det tog ca 1 uge, og det har bare kørt super godt siden smiley

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #5   29. maj 2011 man bruger atylet til ældre hvis væske skal være tykkere.. så der var en der forslog noget man brugte til ældre:).... men om man kan bruge det til børn også.. ja det ved jeg ikke lige noget om

• #6   29. maj 2011 min datter var også gylpe barn, så slemt at vi blev indlagt da hun var 3 mdr fordi hun ikke tog nok på og begyndte at mistrives, og vi fandt ud af at det var fordi hun var forstoppet, og har haft forstoppelse lige siden, men da vi fik et afføringsmiddel der virkede på hendes mave, (syrnet erstatning hjalp ikke) stoppede hun også med at gylpe og blev rigtig glad igen, og nu 2,4 år gammel behøver hun ikke længere sin afføringsmiddel.

så jeg vil klart sige hold øje med hvor meget afføring den lille har, og ellers så snak med din sp om hvad du kan gøre, for når det ikke kan komme ud den vej det bør, så sender den lille krop det retur.

• #7   30. maj 2011 Det har intet med at hun er gylpe barn at gøre, hun får både afførings middel og enfamil som er til gylpe børn!

Det er kun fordi hun ikk kan rumme så meget som skal til for at hun bliver mæt om aftenen. vi andre kaster også op hvis vi spiser formeget

• #8   30. maj 2011 Det hjælper heller ikk med små måltider, hun vil spise hver time og alligevel kommer det op igen når hun har spist 2 eller 3 gang!

Hun får Enfamil, det er en mme til gylpe børn

• #9   30. maj 2011 Tjaaa men så brudte hun jo ikk ville spise igen en time efter hun har fået, i dag timerne tager hun 100 ml. men om aften får hun kun 50 ml af gangen for hun ikk skal gylpe det op igen men når hun har spist 2-3 gange 50 ml over 2-3 timer så gylper hun helt vild! Tror simpelhen bare hun skal ha noget der mætter hende noget mere som hun måske kan få sammen med noget mme

• #10   30. maj 2011 Jeppe min nr 2 var også gylpebarn indtil han kom til kiropraktor og fik låst hans lænd op, det viste sig at lænden var så låst at den blokerede for at maden kunne komme ned i maven, det sev kun lidt ned. Efter hans tur til kiropraktor åd han uden at gylpe ret meget : ) Måske det var et forslag?

Men ellers kan jeg anbefale at du hører på Lene, mor til Marie da Marie også er gylpe barn.

• #11   30. maj 2011 Jep hun bruger sut, det er meget forskellig hvordan det ser ud, det lugter af gylp. hun gylper selvom vi bare sætter hende op lige så stille,

• #12   30. maj 2011 Det er jo kun om aftenen hun vil spise hver time, om natten og om dagen får hun hver 4 time og spiser hele hendes mængte uden problemer. Det lugter bare af alm gylp, ikk stærk eller noget

• #13   30. maj 2011 Det gør vi delme også

Kommentér på:
Er hjælpen mon nær??

Annonce