{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.206 visninger | Oprettet:

Vælling {{forumTopicSubject}}

Hvornår begyndte i at give jeres børn vælling første gang?
Oscar er nemlig begyndt at vågne om natten igen, han sov ellers igennem, så noget tyder på at MME ikke mætter natten igennem mere.
Dog er "reglerene" jo ændret så man først må give vælling når de er 6 mdr (oscar er næsten 4 mdr nu). Men har spurgt en jordemoder, som synes at de ney retningslinjer er hysteriske og man sagtens kan gå efter de gamle
Men på pakkerne med vælling står der fra 6 mdr..
Hvad har i gjort?? og hvad havde i gjort hvis jeres barn ik blev ordentligt mæt til natten??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vælling
  • #1   28. jul 2011 Min sundhedsplejerske kommer om 14 dage, så vil selvfølgelig også spørge hende, men meget rart med nogle forskellige menninger og hvad der har virket for jer smiley

  • Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #2   28. jul 2011 Jeg snakkede også med sundhedsplejersken omkring det, hun sagde at jeg roligt kunne give vælling, på trods af det der står på pakken.. Hun sagde at de ikke må skrive 4 mdr fordi man anbefaler at børnene bliver ammet til de er 6 mdr.. Men hun ville ikke tøve med at give det tidligere end de 6.. Min kunne så ikke lide det, men det er jo en anden sag:-)

  • #3   28. jul 2011 jeg har selv lavet vælling til min datter siden hun var omkring 4 måneder, Jeg laver det på Majsmel. 2 tsk røres ud i 250ml koldt vand,derefter koges det og afkøles lidt og så skal der MME i,der passe til den mængde vælling han skal have. Vega spiser/drikker ca 180 mml til natmad,så der skal der 6 ske fulde mme i.. =o) hendes mave har ingen probler haft og hun sover fra ca 21-8 nu ;o)

  • #4   28. jul 2011 Tusind tak for jeres svar.. så vil jeg da prøve at give ham lidt vælling til natten. det er næsten ik til at holde ud at han skal vågne midt på natten, når man nu har været vandt til at han sov igennem smiley
    heidi P: Den opskrift må jeg prøve, for sys da det er lidt dyrt det der er ffærdiglavet smiley

    Håber bare han kan lide det smiley


  • #5   28. jul 2011 Regnede godt med at de skrev 6 mdr på pakken fordi de ik må skrive 4 mdr mere smiley

  • #9   28. jul 2011 et døgn.. alle mine 3 har fået vællibg fra 4 md.. begge tøser har afvist baby mad som 5,5 md,, og den sidst på 8 md blev startet op på det samme som som til 5 md undesøgelse a lægen da hun ku se han var død sulte,,

    han var faktis allrde klar til væællig som 3,5 men måtte ikk for sp før 6 md men da hun så var da hun så kom 14 dage efter og jeg havde skrevet tiden op hvergang han vågnet siden jeg ringede så ku hun jo godt se mor havde ret.. he he..


  • #10   28. jul 2011 det samme mad som oz sku da stå da var 5 md..:0

Kommentér på:
Vælling

Annonce