{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Grød/mos {{forumTopicSubject}}

Vi er begyndt på risgrød herhjemme i forrig weekend...

Min sp sagde at i den her uge kunne vi så prøve noget nyt grød og inden for et par uger hvis hun blev ved med den interesse for det, så kunne vi gøre grød til middag og mos til aften (kartoffel med grønsag)

Hun har fået lov til at sutte på noget hård melon som vi snakkede med sp om og det syntes hun var super når hun så gerne ville... Men at vi selvfølgelig ikke skulle blande frugtmos i hendes grød hvilket vi godt vidste...

Men er det ok at lave frugtmos ved siden af til et andet måltid når hun så godt kan lide det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grød/mos
  • #1   9. jan 2012 hvorfor må det ikke blive blandet i sagde min sp var en god måde at give fx kartoddel og gulderod mos lidt sødeme dog måtte man ikke give dem for meget da der jo er meget frugt sukker i.

  • #3   9. jan 2012 Sabrina - ja kartoffel og grønsag er jo heller ikke så sødt som frugter..

    De er fordi frugt søder en del også mener man det er sværer at få dem til at spise ren grød efterfølgende...


  • #4   15. jan 2012 hvor gammel skal de være før de får mos

  • #5   15. jan 2012 Min søn har fået frugtmos i fra første gang af. Jeg synes grøden smager så kedeligt uden, så han får altid lidt i. Det er så bare rørt let rundt, så han tydeligt kan smage forskel.

    Min sp sagde at man måtte give dem lige hvad man ville - i starten handler det om at smage forskellige ting, og ikke om at spise mest grød..

    I øvrigt er min søn fuldstændig altædende, og efter 14 dage gik vi over til tre måltider om dagen. Kålrabi spiser han kun hvis det er blendet, men ellers er der vist ingen grænser for hvad den unge skovler ind.. og han får altid lidt frugt i sin grød..



Kommentér på:
Grød/mos

Annonce