{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

mad mad og atter mad {{forumTopicSubject}}

hjælp mig piger jeg kunne godt bruge opskrifet på mad til emma hun blir snart 7 mdr, opskrift og fremgangs måde,

hun får nu morgen mad mme 200ml
middag købe grød og vand som tider lidt mme
eftermiddag mme 200ml
aften købe grød vand og lidt mme
nat mme 200ml,

jeg har slet ingen ide om hvad jeg skal give hende og hvordan jeg laver det, har afprøvede kar. mos det vil hun bare ikke have ikke have har prøbvede gulerødder helleer ikke det kan hun li.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad mad og atter mad
  • #1   12. jan 2012 Kartoffel og gulerodsmos, eller broccoli.

    Jeg har en god bog som jeg har købt på apoteket "Mad til småbørn" eller noget i den dur. Den brugte jeg meget. smiley


  • #2   12. jan 2012 Har du prøvet at blænde kartoflerne?? Der kan godt gå en uge før hun vil gide at spise det rigtigt smiley

  • #3   12. jan 2012 har du prøvet søde kartofler og søde grønsager ?? blender du maden eller moser du det bare ???

    Du kan os bare lave grønsage mos - så hun bare begynder at få det..
    vil hun ikk have majsgrød - risgrød og hirsegrød som du selv laver ???


  • #4   12. jan 2012 kødboller som man smider i suppe er os gode.. laks er os godt - hakkekød som er blendet.. markel køre os ned herhjemme - rogn os. skal have prøvet tun

    herhjemme sidder de os bare med et stykke agurk eller peberfrugt.


  • #5   13. jan 2012 mette k

    det heller ikke for jeg ikke vil lave det men kartofle mos med gulerod og brokoli har jeg prøvede i 1 mdr hver dag og hun græder og laver bræk lyder har prøvede og blende det og har prøvede kun mose det med gaffel, det hjælper ikke hun vil ikke spise det , har prøvede med frugt mos ovenpå, heller ikke..

    og hvad kød ang har jeg ikke prøvede for troede ikke hun måtte få det før hun var 8 mdr, hun får øllebrød som jeg selv laver om morgen , men syntes bare det synd og tvinge hende når hun ikke vil og de skal smage tingene 8.10 gange for kunne li det og har prøvede 31 dage hver dag hun laver stadig bræk lyde og har tjekket at det ikke er for klisteder og tynd og tyk nem nej.


Kommentér på:
mad mad og atter mad

Annonce