{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

10 mdr {{forumTopicSubject}}

hejsa

min pige på 10 mdr spiser sådan her

270ml mme til morgen ca kl 6 de dage vi skal i dp
så får hun lidt mad der oppe af en slags ved ikke hva
rug brød til middag
frugt til eftermiddag
kiks til hygge snaks når vi kommer hjem ved 15 tiden
kar.mos med grøn kød og sovs kl 17
nat flaske kl 18.45 270ml mme

er det fint nok eller skal hun til have rigtig morgen mad her hjemme osse inden dp
jeg tænker havregrød eller øllerbrød hun klare sig fint med mme og jeg tror hun nyder den..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  10 mdr
  • #1   19. apr 2012 Hvad tid kommer hun i DP og er hun meget sulten når hun ankommer?

    Da min niece var 9 mdr, sagde vuggestuen at hun var dødsulten når hun ankom, så de skulle droppe morgenflasken, og i stedet give grød hjemmefra.

    Min søn starter snart i VS og jeg er meget i tvivl om han skal have flaske eller grød hjemmefra.


  • #2   19. apr 2012 Jeg vil helt bestemt give en rigtig gang morgenmad end flaske - morgenmad er jo dagens vigtigste måltid især når man er i dagpleje og får en masse nye indtryk og er aktiv..

    Viktor startede i dagpleje da han var 8 mdr og han fik havregrød inden han blev aflevere, da det mættede mere end flaske..


  • #4   19. apr 2012 jamen hun kommer der hen kl 7 står op kl 6 eller blir vækkede.

    jeg fik bare afvide hun skulle have over 400ml mme ind til hun blev et år og det kan jeg ikke nå give hende fra kl 15 til 19 da hun får aftens mad osse..

    men hun ikke vildt sulten siger min dp men hun spiser sammen med de børn der ikke får morgen mad hjemme fra der kl 8.30 også er det jo et par timer siden hun fik selv ..

    det som heller ikke for jeg ikke vil give hende rigtig morgen jeg har bare gået efter min hva min sp har sagt


  • #5   19. apr 2012 De 400 ml er det pga af jern? for så kan du jo suplere op med jern dråber - det kan ikke være pga af væske for hun drikker vel vand/mælk i løbet af dagen..

    Jeg synes i hvert fald at kan huske at når man ikke op på 400 ml mme om dagen skal man give jern dråber - det gjorde jeg i hvert fald..


  • #6   19. apr 2012 LP hun er 10 mdr hun har siden hun var 6 mdr spisr 240/270 ml mme ..

    Mette det ved jeg ikke om det er min sp sagde bare til min hun skulle have 400 mme om dagen til hun var et år.
    det ikke for hun tørstig for hun frikker rigtig meget både vand og mælk og kold te også får hun mælk i hendes eftermiddags frugt.



Kommentér på:
10 mdr

Annonce