{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.161 visninger | Oprettet:

babymad og kræft {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen

Går jo lige lidt i panik fordi min stedmor lige har fortalt mig at de har sagt forleden i nyhederne at der er noget i nogle typer babymad som kan give kræft

Har så selv læst om arsenik de har fundet i forskellige produkter

Er der ikke nogle der kan forklare mig hvad man pt skal holde sig fra og evt. Sende et link til en side hvor der står noget mere om det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  babymad og kræft
  • #1   2. feb 2013 okey super så holder jeg mig fra det tak

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #2   2. feb 2013 Ej okay sådan kan man ikke generaliserer - læs artiklen, der ligger link herinde i en tråd..

Det er jo ikke bedre at baby får pesticider og andet crap fra ikke okø-ting...

• #3   3. feb 2013 Rolig Daniella smiley tror du overtolker den kommentar der smiley
    Hvad jeg har opfattet er der jo ikk garanti for fx kræft ved at børn spiser det. Men chancen kan være der ligesom ved at spise hvid brød osv smiley

Men en der kan linke til tråden hvor der var link i? Jeg kan nemli ikk finde nogle artikeler om det nu.

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

#4   3. feb 2013 Tag lige en slapper..!

Fx ikke øko grøntsager er fyldt med pesticider der HELLER ikke er godt for din baby - så den løsning er heller ikke god..

Jeg skrev bare for at komme med den oplysning - ingen grund til at gå bananas!

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

#5   3. feb 2013 Ja, selvfølgelig er det det - hvis det vel og mærke er øko-grønt smiley

Men det skrev jeg ingen steder om - bare at den ikke-øko babymad(altså færdigkøbt) ikke er et bedre alternativ smiley

Kommentér på:
babymad og kræft

Annonce