{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.656 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

klar til grød? {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Min datter er 4,5 måned og jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg skal starte på grød.

Sundhedsstyrelsen anbefaler jo at man venter til seks måneder? Men mange andre siger fire? smiley

Hvad er tegnene til at hun er klar? Jeg synes amningen kører perfekt og hun trives. Hun er dog rigtig meget interessereti når vi sidder og spiser.

Hun er begyndt at vågne lidt mere om natten synes jeg og skal have mad. Men er det et tegn? Hun skal vel ikke have grøden inden sengetid men om dagen? Mille sover først ved 22 tiden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klar til grød?
  • #1   28. feb 2013 Det lyder som om hn er klar.. Julian begyndte også at vågne og være sulten om natten, og var meget interesseret når vi spiste.. Og han har de to første dage fået lidt frugtmos til middag for at lære at spise af skeen, og det var han næsten født til så på 3.dagen tog han et helt måltid.. Og kort efter var vi oppe på 2 fordi han ikk gad mælken så meget.. Men prøv og gov hende lidt.. Le være at gov ren hirsegrød fx, for det smager af tapetklister og hverken julian eller de andre fra mødregruppen eller andre jeg kender gider sise det ren.. Bare så du ikk tror hun ikk er klar ti grød hvis det er..

Mht alder, ja de anbefaler man ammer / mme til 6 mdr.. Men når barnet er 6 mdr siger de også at så har barnet rigtig svært ved at lære og spise med ske, og det er over den periode hvor de er åbne for alle smage:)

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #2   28. feb 2013 Hvad vil i anbefale at jeg laver til hende? smiley

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #3   28. feb 2013 vi startede først da Storm var 5.5 måned gammel - og det gik nemt.
    deres små maver er ikke klar så tidligt, så hvis amningen kører og baby er glad og sover om natten - så vent!

vi begyndte med en mild grøntsagsmos(her gulerod), en ting ad gange - han har spist alt. også hirsegrød smiley
    man skal bare huske at tilsætte fedtstof - her er vi glade for smør eller kokoolie.

men prøv dig frem og lyt til hendes signaler.. hvis de spytter maden ud og gerne vil have noget andet, kan det sagtens være fordi de ikke er klar smiley

• #5   28. feb 2013 Hirsegrød! Det tror jeg de fleste børn ka lide.

Kommentér på:
klar til grød?

Annonce