{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.335 visninger | Oprettet:

Fødselsdags lagkage - idéer! {{forumTopicSubject}}

Min datter fylder 1 år d. 10 og vi skal holde en fest d. 14 hvor jeg vil lave en lille lagkage til hende. Problemet er, at det jeg ville lave (jordbær og chokolade) ikke er til at støve op nogen steder! smiley

Hvad kan jeg så lige gøre - Jeg tænker lidt på, banan, danske blommer, kiwi og sådan. Kan man godt bruge det sammen? Andre frugter i/jeres børn synes er gode i en kage?

Har chokolade lagkagebunde, har købt vanilje creme, og vil lave flødeskum med knuste ruttebiler i og så frugt ind i den også. Lyder det lækkert eller??

Har i andre idéer til hvad der kunne være super lækkert at komme i når nu jordbær ikke rigtig er tilgængelig?

Håber der er nogen kreative mennesker der lige er klar med et godt råd eller 2 smiley

Takker på forhånd og rigtig dejlig weekend til jer alle!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdags lagkage - idéer!
  • #1   6. sep 2013 Undskyld, jeg synes ikke at jordbær er til at finde, chokolade kan jeg godt finde smiley Okay, er det virkelig så nemt at lave chokolade creme! smiley Hvor lang tid vil det ca tage at lave sådan en kage? Jeg tænker, de kommer kl 11 d. 14 skal jeg lave den samme dag så?


  • #3   6. sep 2013 HADER kage indlæg, bliver så pisse lækker sulten !! smiley

    - Tillykke med din datter ..


  • #4   6. sep 2013 Du kan også bestille foto på tryk der bliver lavet så man kan spise det
    det er meget sjovt som top smiley


  • #5   6. sep 2013 Når jeg laver lagkage laver jeg og rutebilslagkage, men uden creme og med blandede bunde. imellem lagene ligger jeg banan og jordbær og en smule af rutebilsflødeskummet til sidst pynter jeg med lidt knuster rutebiler på toppen smiley

  • #6   6. sep 2013 Tillykke med din datter jeg har selv fødselsdag den dag he

    Hvad med lave en blåbær creme den dejlig frisk eller blåbær- hindbær og jordbær blandet sammen i fløde også bare lag en gammel dags sammen med bund creme banan marmelade osv også brug bare brug bærskummet som fløde,

    Eller lav en rugbrød s lagkage med bær fløde det super lækkert pg frisk.

    Eller lav en


  • #7   6. sep 2013 Eller hjemme lavede bær lolade det dæleme guf

  • #8   6. sep 2013 Rolade

  • #9   6. sep 2013 Ej hvor sjovt C B G smiley

    Hold da nu op alle de lækre smækre idéer!

    Tak skal i have!! smiley

    Jeg er ikke den store kage bager og derfor skal det helst ikke være noget jeg smelter sammen over! Derfor kunne det være rart med noget man kunne lave aftenen før og smække sammen om morgenen smiley

    Maja - Det er købte bunde smiley Den creme du snakker om der skal piskes, er det chokolade cremen?? - Er det ikke ligesom dem man køber hvor det er pulver, de skal piskes i noget tid, derefter på køl og så piskes igen. Er det det du mener? Så den sidste ''piskning'' forgår på dagen? smiley


Kommentér på:
Fødselsdags lagkage - idéer!

Annonce