{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

Flasker {{forumTopicSubject}}

Hvordan gør i med flaksebørn det nemt for jer selv med flaskerne ? smiley
Kan man forberede flaskerne og stille dem i køleskabet, (til et døgn el. halvt døgn) ?
Hvad gør i ? smiley
Jeg har hørt nogen som varmer en flaske, og bebs kun spiser halvdelen, så ryger flasken tilbage i køleskabet, og bliver varmet op igen til næste måltid, er det okay ?
Jeg ved godt at det her nok er et emne med meget delte meninger, men håber bare på svar, ikke at starte en diskutionsoplæg smiley

Og hvordan sterilisere i flaskerne, er det nok bar i opvaskemaskinen, eller skal de koges ved siden af også ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flasker
  • #2   17. nov 2013 Lige nu der koger vi også vandet, putter det i flaskerne og i køleskabet, og så varmer vi det i mikro og blander bag efter.
    Hun er 4 mdr. og får ikke andet end flaske lige nu smiley


  • #3   17. nov 2013 Jeg havde en flaskesterilisator til microen, det var guld værd smiley

    Og så kogte jeg vand hver morgen og hældte på flasker (ca 6 flasker) og stillede i køleren, så varmede jeg vandet når det skulle bruges og puttede pulver i.

    Du må under ingen omstændigheder bruge rester fra et måltid. Det skal være en ny portion hver gang, da babys mave er meget sart overfor bakterier (og bakterier trives godt i lunken mælk..) smiley


  • #8   18. nov 2013 Jeg kogte vand , kølede det ned i en kanden der var skoldet af og blandede en liter MME cirka eller det der svarede til et døgn smiley

    Det fungerede rigtig fint, og var efter aftale og råd fra egen læge og SP.

    Flaskers blev basket i hånden og i mirkoen smiley


  • #9   19. nov 2013 Pnille. Det var egentlig smart ! Så kan man jo bruge det man lige mangler uden det store splid. Om natten plejer jeg at tage det kolde afkogte vand, blande to flasker til nat. Så varme dem når hun vågner. Jeg tænker det må svare lidt til at have en kold mælk i køleskabet smiley

Kommentér på:
Flasker

Annonce