HJÆLP til mme {{forumTopicSubject}}
Hej Alle sammen
Jeg har en dejlig søn på snart 3 mdr. han har i sin tid haft tendens med hård mave. Da han fik nan. I samråd med SP fik han syrnet allomin, men det hjalp heller ikke. så han fik lactolose, det trappede vi hurtigt ud af da han fik sådan hård mave. Men hans aff. blev normal og er normal idag.
Nu får han Nan sensilac, men han får sådan nogle forfærdelige skrige ture det kan være dag eller aften,
nu er vi som forældre self bekymret over om det kan være det kokos der er i sensilac. Fordi da han fik d-dråber med kokos olie skreg han over dem.
Nu er det så jeg kommer med mit spørgsmål:
Tror i jeg skulle skifte til andet mme mærke?
Kan det kokos i det mme være noget.
Eller er det bare aftenuro??
Hilsen En bekymrende 1. gang mor
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
Han fik også ondt i maven af nan. Vi købte det fordi de brugte det på sygehuset han var indlagt i 8 dage men det er jo også brikkerne de bruger.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 7 Svar: 88
Vi prøvede en flaske Arla baby and me, og det har vi kørt på i over et halvt år, og der har intet været.
I stedet for at bruge lactolose, så mener jeg man kan bruge micovol eller hvad det hedder.
Vi har aldrig haft brug for noget som helst, især ikke efter vi skiftede
mar 2014
mar 2008
Og mener det er den drikke klar der er kokus i
mar 2014
mar 2008
Men det er bare okay ??
mar 2014
Han har haft "prut" og det kører fint men han har kun fået 2 flasker allomin, fra igår aftes.
mar 2008
Så vi kører videre lidt endnu, og trapper stille og rolig ud, så vi vender hende af med flaske ??
mar 2014
HJÆLP til mme