{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre:( {{forumTopicSubject}}

Som de fleste herinde nok ved, er mig og Isabellas Far ikke sammen..
Han bor på sjælland (gilleleje), og vi bor i Aalborg..

MEN, jeg regnede jo egentlig med at han gad se sin datter.. Men nu er det 4 ½ måned siden han har været her.. Jeg tog over og besøgte ham med Isabella, da jeg alligevel sakulle til sjælland, i slutningen af Januar, og siden har han ikke set hende.. Og han skriver stort set ikke, og når han så endelig skriver, spørger han ikke om hvordan det går med hende.
Jeg har altid sagt at jeg selvf ville skrive til ham, hvis der skete noget nyt, mht tænder, eller når hun begyndte at sidde selv osv.. OG det har jeg også gjort indtil videre. Men må indrømme jeg ikke længere syntes det er min pligt at skrive det til ham, når han ikke selv viser nogen form for interesse.. han burde selv, spørge ind og vise interesseret., Og det gør han ikke, så jeg gider ikke kæmpe mere. Men det er hans egen pligt.. Det er jo også hans datter..
Men ikke nok med det, så spurgte jeg ham her sidst i Marts, om hvornår han havde tænkt sig at komme og se hende.. Og så spurgte han og han ikke måtte tage sin kæreste med.. Og for at være ærlig så kan jeg absolut ikke se nogen grund til hun skal til og med herover, når han ikke kommer oftere.. Jeg vil helst at Isabella og ham har tiden sammen når han er her, og nu hvor det er så længe siden han har været her, syns jeg det er dybt provokerende at trække en anden med.. Min datter er kronisk syg, så hun skal have medicin hver 8. time, og ikke engang DET har han sat sig ind i.. Og har heller ikke spurgt ind til det. Hun skal opereres i August, og der var jeg nærmest nødt til at tvinge ham til at tage med, selvom jeg sagde det godt 9 mdr før operationen.. Hans undskyldning for han ikke kommer, er at han ingen penge har, men men men, vil nu sige at han har hagft 4 mdr til at "spare" op.. Og VED at hans mor ALTID ville låne ham pengene hvis det endelig var.
Skal også siges at Isabellas Farmor, har været her oftere end Isabellas egen far har..
På min fødselsdag d. 24.marts modtager jeg blomster fra ham, samt dyr chokolade.. Selvf blir jeg da glad, men stadigvæk kan jeg ikke tænke på andet end, at de penge kunne havde været gået til rejsen herover, så han kunne se sin datter..
Det store af det hele er.. Hvad faen skal jeg lige gøre?
Vi har fælles forældre myndighed fordi vi boede sammen en sølle måned i graviditeten.. (gik fra ham da jeg var 4 mdr henne).
Hjælp mig, er helt på bar bund..
Er det bare mig der er helt forkert på den eller?
Spørg hvis er er andet I vil vide

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ved ikke helt hvad jeg skal gøre:(
  • #1   7. apr 2009 du kan jo sige med god samvitighed at du har forsøgt.. jeg tror hvis det var mig der var dig, så ville jeg prøve at lade ver med at skrive til ham og se hvornår han så tog kontakten. det kan godt være der går længe, men så kan du tage beslutningen der..

• #2   7. apr 2009 Hold da op man.... kan virkelig godt forstå at du er fustreret.... ved faktisk ik en gang hva jeg ville gøre i din situation.... det er svært at sætte sig ind i.... Men håber da meget på at du finder på en løsning.... Alle mine tanker er i hvert fald hos dig og din skønne Isabella smiley

• #3   7. apr 2009 Janni, det er jo netop det jeg er begyndt på nu.. har ikke kontaktet ham siden min føsdag d. 24.marts, og har intet hørt fra ham siden, SELVOM jeg sagde at han skuffede mig, over at der gik så lang tid imellem han skrev, og når han så endelig skrev, IKKE spurgte ind til sin datter...
    men hvad kan jeg gøre...
    fortsætter det sådan her vil jeg selv godt have fuld forældre myndighed, men ved der skal MEGET til at få den, den dag i dag..
    nogen der er ordenligt inde i det?

• #4   7. apr 2009 Mange tak Nini...
    Nej det er ikke let.. smiley

• #5   7. apr 2009 jeg synes ikke du skal kæmpe mere. Hvis han ikke engang selv kan finde ud af at vise interesse for sin egen datter hvorfor skulle du så dele dine oplevelser med ham. Det betyder jo åbenbart ikke noget for ham hvad der sker.
    Bare super ærgeligt det er sådan. Forstår ikke hvorfor man ikke har lyst til at vide ALT om sit eget barn. Om man er sammmen eller ej så er det jo stadig en del af jer begge 2 som I har skabt sammen. -Men ham om det. du har gjort dit og kan nok desværre ikke gøre mere.. Bare rigtig synd for den lille prinsesse..

• #6   7. apr 2009 Ja, men det er jo bare lettere sagt end gjort. jeg vil selvf det bedste for min datter, og er UDELUKKENDE hende jeg tænker på i det her.. Men kan jo ikke bare få fuld forældermyndighed, skal jo pisse meget til før jeg kan få den..
    syns det er synd hun kun har en far NÅR han vil være far..

Smil det er selvf ok at spørge, men er ikke noget jeg vil fortælle herinde..
    Men er en meget sjælden sygdom kun mellem 4-12 børn i DK blir født med om året..
    At hun har den sygdom betyder ikke at hun ikk er normal, slet slet ikke.. hun fungerer som alle andre, sålænge hun altid får hendes medicin;)
    Håber det var svar nok, uden at komme for tæt på;)

Man er IKKE far fordi man kan lave et barn, men far når man kan tage ansvaret, og det kan han åbenlyst ikke..

• #7   7. apr 2009 Vil egentlig nemlig osse bare vide om I syntes jeg har gjort mit..
    for vil jo gøre alt for Isabella, ALT som jeg kan, som gør godt for hende..
    men syns bare ikke rigtigt jeg kan gøre mere, før han selv begynder...
    føler mig lidt tom indeni..
    og har allermest lyst til HELT at lade være med at fortælle ham noget som helst, før han selv spørger..

• #8   7. apr 2009 Jeg synes absolut ikke der er noget grund til at søge om fuld forældremyndighed, I er jo ikke uenige om en masse ting mht hvem skal have hende hvornår osv. Han er jo stadig Far til hende, han skulle bare tage og vise noget interesse og tage sin del af ansvaret.
    Og selvfølgelig skal hun da kende til sin Far. Man må bare håbe han en dag åbner sine øjene og ser hvad han går glip af..

• #9   7. apr 2009 Fordi jeg får fuld, vil det jo ikke sige han ikke kan se sin datter.. kan han jo stadig.. men er (efter min mening) ingen grund til vi har fælles, hvis han slet ikke har tænkt sig at være en del af hende..

• #10   7. apr 2009 Jeg synes bestemt du har gjort dit.. Og du kan ikke gøre mere før han selv gør noget.. Det er ham der går glip af alt det pragtfulde der sker med hende..
    Man har jo på ingen måde lyst til at blive ved hvis ikke der kommer nogen respons eller bliver vist interesse..

• #11   7. apr 2009 Dea: Nej det er lige præcis det..
    vil bare så godt at vreden forsvinder.. for syns sku jeg blir så sur, når jeg tænkr på hvad han egentlig gør, eller bedre sagt IKKE gør..

• #12   7. apr 2009 Tvivler rigtig meget på at den forsvinder nogensinde.. Forstår dig ganske udemærket, ved selv hvordan jeg ville have det hvis jeg stod i samme situation.. Og samtidig bliver man jo også ked af det på sin datters vegne.. Hun fortjener jo ikke at have en far der ikke viser interesse.. Når hun bliver lidt ældre vil hun jo klart føle at hendes far ikke elsker hende.. Håber bare inderligt for jer at han tager en drejning.

• #13   8. apr 2009 Altså jeg synes at du skal droppe ham hvis han ikke selv henvender sig. Ved godt at det er smadder nemt at sige sådan når man ikke selv er i situationen..

Men er det ikke bedre at Isabella slet ingen far har, end en som svigter hende gang på gang, når hun bliver gammel nok til at blive skuffet ?!?
    Jeg synes at det er fint at Isabella ser sin farmor, det synes jeg er stort af jer begge, ikke at lade Isabellas ego-far ødelægge det !!

Og så synes jeg at du skal søge om fuld forældremyndighed.. Ved ikke lige hvordan det fungerer, men synes da at det er tåbeligt at han skla være lige meget medbestemmende når han udviser så lidt interesse ...

• #14   9. apr 2009 Når man sidder og kigger på isabelle, fatter jeg simpelthen ikke at man kan undvære sit eget barn?!

Hvordan kan man gøre det der?

Har en veninde hvor børnenes far har passet deres yngste datter 0 gange. Han kan ikke finde ud af det!
    Og det er bare den dejligste lille pige. ku slet ikke forestille mig der sku gå en dag uden jeg selv er en del af min datters liv.

Kommentér på:
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre:(

Annonce