Underlig opringning {{forumTopicSubject}}
Hmm ja nu skal i bare hører..
Min kærestes tlf ringede og han tog den, det var hemmeligt nummer. En person spørger efter mig og det er ikke en jeg kender..
Hun siger så til mig at hun ville ringe og fortælle mig at jeg skulle vide at min kæreste er mig utro og vil gå fra mig. Jeg spørger selvfølgelig mere ind til det, men hun ville intet sige om hvem det skulle være med eller hvor eller for den sag skyld hvem hun er..
Meget underlig samtale..
Tager snakken med min kæreste, da min datter er gået ind på værelset og han er bare et stort spørgsmål..
Så siger jeg til ham at jeg kun kan forestille mig en person det skulle kunne være med hvis det er..
Men han afviser det og ringer til hende og spørger og hun siger selvfølgelig nej...
Ved bare ikke hvad jeg skal gøre.. Har haft hende oppe og vende herinde før, da jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle gøre og de skal jo snart tilbringe noget af en uge sammen..
Jeg ved bare ikke hvornår han skulle kunne have været mig utro, da vi altid er sammen.
Men tvivlen er der da selvfølgelig....
Men plejer bare at kunne se på ham hvis han lyver og det har jeg ikke kunnet se på noget tidspunkt nu her..
han siger også at han ike vil miste mig og han blev sur over den opringning....
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 332
Ja jeg tænker også bare at hvad får den person ud af at ringe og sige sådan til mig..
Inden hans tlf ringede havde min ringet med hemmeligt nummer, men den person der ringede på hans tlf sagde hun ikke havde ringet på min.. Underligt to opkald med hemmeligt nummer.. Kan man nogen steder finde ud af hvem det er der har ringet???
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
mar 2008
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
apr 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Babyer: 1 Emner: 53 Svar: 978
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Men kan ikke forestille mig nu at han skulle have været utro, men bliver bare så meget i tvivl efter sådan en opringning
mar 2008
Han er altid herhjemme og kommer direkte hjem fra arbejde...
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
mar 2008
Giver stadigvæk kys hver morgen, aften og når vi skilles eller mødes.
Der er bare mange ting der gør at jeg siger til mig selv at han da ikke kan være mig utro og hvornår han skulle kunne være det..
Men selvfølgelig kan jeg da heller ikke nægte at der ikke er en lille tvivl..
Men prøver at skubbe den til side, for elsker min kæreste.
Tak til alle jer der har skrevet, det er dejligt
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
håber i finder ud af det...
mar 2008
Men tak for det i skriver.. Tager det hele til mig tænker over det..
Underlig opringning