{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Underlig opringning {{forumTopicSubject}}

Hmm ja nu skal i bare hører..
Min kærestes tlf ringede og han tog den, det var hemmeligt nummer. En person spørger efter mig og det er ikke en jeg kender..
Hun siger så til mig at hun ville ringe og fortælle mig at jeg skulle vide at min kæreste er mig utro og vil gå fra mig. Jeg spørger selvfølgelig mere ind til det, men hun ville intet sige om hvem det skulle være med eller hvor eller for den sag skyld hvem hun er..
Meget underlig samtale..
Tager snakken med min kæreste, da min datter er gået ind på værelset og han er bare et stort spørgsmål..
Så siger jeg til ham at jeg kun kan forestille mig en person det skulle kunne være med hvis det er..
Men han afviser det og ringer til hende og spørger og hun siger selvfølgelig nej...
Ved bare ikke hvad jeg skal gøre.. Har haft hende oppe og vende herinde før, da jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle gøre og de skal jo snart tilbringe noget af en uge sammen..
Jeg ved bare ikke hvornår han skulle kunne have været mig utro, da vi altid er sammen.
Men tvivlen er der da selvfølgelig....
Men plejer bare at kunne se på ham hvis han lyver og det har jeg ikke kunnet se på noget tidspunkt nu her..
han siger også at han ike vil miste mig og han blev sur over den opringning....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig opringning
  • #2   14. maj 2008 Det er ikke hende, men hun kunne jo godt have fået en veninde til at ringe..
    Ja jeg tænker også bare at hvad får den person ud af at ringe og sige sådan til mig..
    Inden hans tlf ringede havde min ringet med hemmeligt nummer, men den person der ringede på hans tlf sagde hun ikke havde ringet på min.. Underligt to opkald med hemmeligt nummer.. Kan man nogen steder finde ud af hvem det er der har ringet???


  • #4   14. maj 2008 jeg mener politiet kan spore det, men så skal det også være noget mere alvorligt, som mord og sådan. ikke fordi det her ikke er slemt nok!! hvem kan dog finde på at prøve og splitte familier af!! folk uden liv eller nogen form for respekt for andre!!! føj siger jeg bare.. har os oplevet noget linende set samme, bare over sms!! det er sku ikke sjovt.! føler med dig.......

  • #5   14. maj 2008 ja syntes bare det er træls at få sådan en opringning

  • #6   14. maj 2008 det kan jeg skam godt forstå!! det gør en usikker jo, mange gange uden grund..

  • #7   14. maj 2008 det pis der kender jeg. kunne mærke smerten i mig da jeg lige læste det

  • #8   14. maj 2008 ja okay den var grum, jeg ved ik om jeg ville tro på kæresten eller på hende. har selv prøvet noget af det sammen, og det viste så sig det var sandt, min eks havd ejo sagt han skulle på arbejde (han arbejder som kok så han arbejder på mange forskellige tidspunkter) men han var ik på arbejde han var tagte hjem til hende og kneppe, men jeg fattede så mistanke da jeg ikk kunne få fat på ham og hans sagde han havde fri kl. 23. men så ringede jeg på hans arbejde og henrik havde skam slet ik været på arbejde den dag, så fik jeg en opringning dagen efter af en pige der fortalte han havde været mig utro, og det viste så at det var sandt... selvom han ik ville indrømme det.

  • #9   14. maj 2008 jo det er det.. Men har fået en god snak.. Lidt svært at skrive om når han´er her..
    Men kan ikke forestille mig nu at han skulle have været utro, men bliver bare så meget i tvivl efter sådan en opringning


  • #10   14. maj 2008 Min kæreste har bare ikke meget fritid da han meget tit har vagter og når han har dem, kan han ikke tage fra byen da han skal være på stedet i løbet af 30 min med firmabil...
    Han er altid herhjemme og kommer direkte hjem fra arbejde...


  • #11   14. maj 2008 men det må være en der har din kærestes nummer jo

  • #12   15. maj 2008 Ja det hele er noget underligt, hans nummer står godt nok i mit navn, så ved ikke om det er en der fandt det på nettet, for der var jo ringet på min egen inden hans ringede

  • #14   18. maj 2008 Ja, mærk efter i dig selv og stol på dit instinkt.

  • #15   18. maj 2008 Jeg stoler på min kæreste også af den grund at han stadigæk er den samme kærlige kæreste som han altid har været og fordi vi stadigvæk er som nyforelskede begge to...
    Giver stadigvæk kys hver morgen, aften og når vi skilles eller mødes.
    Der er bare mange ting der gør at jeg siger til mig selv at han da ikke kan være mig utro og hvornår han skulle kunne være det..
    Men selvfølgelig kan jeg da heller ikke nægte at der ikke er en lille tvivl..
    Men prøver at skubbe den til side, for elsker min kæreste.
    Tak til alle jer der har skrevet, det er dejligt


  • #16   25. maj 2008 hmm ikke for at være irriterende men tro mig hvis man vil være utro skal man nok finde tiden til det... bild ikke dig selv ind at han ikke har haft mulighed for det pga tiden.. ikke for at gøre dig ked af det. bare så du ikke snyder dig selv.

    håber i finder ud af det... smiley


  • #17   26. maj 2008 Vi har fundet ud af det, nu skal jeg bare have uge 23 overstået og så er det bare at se fremad..
    Men tak for det i skriver.. Tager det hele til mig tænker over det..


Kommentér på:
Underlig opringning

Annonce