forhold. {{forumTopicSubject}}
jeg har brug for lidt rådgivning fra jer..
min kæreste elsker biler og hvis folk ringer og spørger om han vil lave dem siger han aldrig nej.
siden vores datter kom er han stort set kun hjemme til aftensmad eller når vores datter er kommer i seng (21:30)
Jeg laver morgenmad til os, aftensmad til os.
frokost til ham.
vasker tøj.
har vores datter + hunden 24 7 i døgnet.
mig der køber ind.
mig der gør rent.
alt.
jeg har sagt til ham at hvis det forsætter mister jeg mine følelser for ham og så kan vi ikke være sammen mere.
og selvom jeg siger det bliver han væk.
fx. idag han kom hjem til aftensmad kl 18.
kl 19 blev han hentet noget med en bil, så siger han jeg kommer om en time altså kl. 20 .
han er endnu ikke kommet hjem og kl. er 22 og hans datter sover..
hvad skal jeg gøre hjælp
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Håber at du finder ud af dit problem =)
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 220
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jeg endte også med at lave alt og han endte med at have noget kørende med en anden som jeg opdagede, så nu er jeg single, så tag fat i ham, aftal 1 aften hvor han SKAL blive hjemme , få evt pigen passet, sluk tv og radio, så der er helt ro, og så snak alt igennem.
jul 2009
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
jeg elsker ham så inderligt...
men jeg er brugt op totalt... føler mig som en enlig mor..
der bare har en der kommer hjem når han har lyst..
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
- Tid med sin datter, og hjælpe til med det huslige + at lære at sige nej til sine venner.
Og man så er nød til at sætte tid på, hvilke ting der skal laves osv for at få det til at fungere må det blive det.
Og så er det måske en god ide at snakke lidt om hans forhold til jeres datter, om der er en grund til at han ikke er der
jul 2008
sagde vi skulle snakke i aften nu han kom hjem kl. 20 .. men han er ikke dukket op endnu..
det irretere mig at han siger en time og efter 3 er han ikke kommet endnu og vil ikke give lyd fra sig...
synes det er synd for vores datter hun er totalt forvirret.. så er han der så er han der ikke så er han der osv.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
De fleste skænderier vi har herhjemme, bunder i at jeg tror at kæresten kan læse mine tanker, men det kan han så bare desværre ikke..
Han siger selv at hvis jeg vil have ham til at forstå noget/gøre noget for mig, så skal jeg ikke snakke udeom, sige det som det er.. =)
Virker det ikk, så vil han gerne have det skåret udi pap..
Jeg er ikk så god til det endnu, for det virker jo logisk i mit hovedet at npr man siger; Hvad tror du selv? = JA! du SKAL!!! =)
Eller - Det må du selv om = Jeg synes du skal gøre det jég synes!!
Hehe
Håber du kan bruge min smøre til noget... =)
jul 2009
Du må endelig skriv i en PB hvis det er, at du har lyst til at snakke videre om det eller på messenger.
jul 2009
jul 2008
vi lavede en regl at han lavede mad 3 gange om ugen men det gider han ike mere..
vi købte ind sammn før i tiden det gider han ikke mere det ber han mig om..
i morgen kommer han os sent hjem han skal lave bil men det er okay vi har en regl at hver onsdag må han lave bil .. men det er blevet til hver dag nu... er ved at få en nerve sambrud.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 490
jul 2008
maria.
hvad gjorde du .
det er præcis hvad jeg gør.
kl. 06 ringer vægge uret. så vågner celine og jeg hente mad til hende .. kl halv er vi færdige og finder morgenmad til mig og kæresten.
han tager så på arbejde kl 07.
så rydder jeg op, vasker op, gøre rent, ud med hunden.
kl 16 kommer kæresten hjem. nogen gange,
så tager jeg ud og handler, kommer hjem og laver aftensmad.
rydder a bordet.
får vores datter i bad.
så ska hun have mad og i seng.
så skal hunden luftes.
jeg skal lave frokost til kæresten. til næsten dag.
børste tænder og i seng.
det er min hver dag.
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 490
mar 2008
Og så roser jeg ham når han hjælper til herhjemme.. Så han får mere lyst tiil at hjælpe mig.. =)
Som regel ender det dog med at jeg gør de huslige pligter mens han leger med vores datter, men det er også en hjælp i sig selv! Og lige nu er han også lovlig undskyldt, da hans knæskal er røget ad led, og han ikke må lave noget som helst..
jul 2009
Jeg har godt tænkt på det du siger flere gange, men ja, jeg har sgu svært ved at indse det nogen gange er mig der er problemet. Altså de der ting man siger, som ikke svarer overens med det man tænker - vil så lige sige jeg er kæreste med en pige, og jeg har altså stadig de samme problemer med det, som da jeg havde en drengekæreste, hehe.. Mon det nogensinde ændre sig?
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
mar 2008
så kan vi vist ikk bruge dette udtryk; Typisk mænd! hehe
jul 2009
mar 2008
Men når han så forklarer mig, efter jeg ikk er hidsig længere, at det faktisk ikk gav nogen mening det jeg sagde, eller at med Hvad tror du selv? mener at det er en selvfølge at han er klar over at det f.eks. skal laves mad, så kan jeg da godt se at det er mig der var forkert på den.. =)
jul 2009
forhold.