{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Lorte forhold og dejligt barn {{forumTopicSubject}}

Vi har været samme i 7 næsten 8 år og blev gift i år i januar, men nu venter vi nr 2 og det hele går af skovens til... føler virkelig vi den sidste 1-2 måneder er gledet fra hinande! vi snakker ikke samen mere, vi skændes dog ikke, men min mand "gider" ikke bruge tid sammen med mig fx om aftenen han går somregl når vi har spist og puttet den lille (Anna på 1år) ud i sit værkstd og kommer ikke ind ør ca 30min før vi gør nat klar de minutter bruger han så foran puteren...

Prøver jeg at snakke med han siger han faktisk aldrig noget og spørg jeg om noget får jeg altid et "njaa", "tja", "nææ" eller noget i den stil hvis han elles gider svar!

Nogle gode råd... Overvejer meget at gå fra ham, men elsker ham utrolig meget og ved også godt jeg ikke er perfekt... men det er bare sååå hårdt at finde ud af noget!

Pleas gode råd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte forhold og dejligt barn
  • Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #1   2. nov 2009 cecilie - har i fået snakket om tingene.. har i sat jer ned og snakke sammen omkring alt dette? kan jeg ikke læse ud fra dit indlæg

• #2   2. nov 2009 Jeg ville tage fat i ham og sige at det her er vi bare nød til at snakke om for det kan jeg ikke holde til og så ville jeg sige at hvis det fortsætter på den måde så kan forholdet ikke fungere om det er det han ønsker eller om han gerne vil have hans dejlige familie, du er nød til at sætte ham stolen før døren for det der er jo ikke til at holde ud så er det jo næsten bedre at være alene med børnene så har du da ikke det andet og gå og være ked/sur over og du skal jo helst være glad og tilfreds og det lyder det bestemt ikke til at du er lige nu. Håber du kan bruge lidt af det.
    held og lykke med det

• #3   2. nov 2009 Pernille: det er det der er lidt et problem... for lige fortiden er det hele envejs kuminakation... Jeg har prøvet men der er ikke de store svar/ reaktioner det er nemmer at trække det hele ud!

• #4   2. nov 2009 ¨kunne være i havde brug for en parterapeut ? der er nogen der lige har brug for en udefra til at sætte tingene op på en anden måde

• #5   2. nov 2009 Så må du trampe i gulvet, det kan ikke hjælpe noget i går og har det sådan, i er nødt til at snakke sammen, sig til ham at hvis han ikke vil snakke ser du ingen anden udvej end at flytte, så kan det være han vågner lidt op. om nødvendigt så gå ud i værkstedet til ham, han kan umuligt lavet noget der er vigtigere end sin familie...

Kommentér på:
Lorte forhold og dejligt barn

Annonce