{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

ny fyr og mine børn {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Som nogle af jer ved gik jeg fra faren til mine børn i starten af sep. pga han var voldig..

Men nu er sagden den jeg har mødt en allertides fyr.. vi har set til hinanden en del gange (imens børnene sover) vi har snakket frem og tilbage ang min børn.. han han skal være 100. procent sikker på det er det her han vil og være indforstået med jeg har børn med en anden mand.. som 26årig kan det godt være svær.. men han ønsker at finde den eneste ene han kan falde til ro med.. og han siger børn er et plus.. men han vil selvfølgelig også have hans børn med tiden.. men vi har altså snakket meget om det her..
Jeg er bare så forelsket, men har sagt til skal gå i mit tempo.. osv pga det forhold jeg har haft.. så vi er officelt ikk kæreste endnu..
Men så er spørgsmålet så synes i det er hurtigt jeg har fundet en ny? det var jo ik fordi jeg ledte, men han var der lige pludselig...
og hvor længe og hvordan skal men vise børnene til ham osv.. ???

håber i kan hjælpe.. da jeg ik rigitgt ved hvordan jeg skal forholde mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny fyr og mine børn
  • #1   23. nov 2009 Personligt synes jeg det er aaaaaalt for tidligt... Men samtidig synes jeg ikke børn skal komme i vejen for ens lykke.. Men synes måske i skal holde det for jer lidt endnu.. Det er en stor omvæltning for børnene at mor og far er gået fra hinanden, så en ny mand er måske svær at forholde sig til så hurtigt?

• #2   23. nov 2009 nej børnene skal jo ikke stå i vejen, men jeg skal jo også være 100procent sikker.. men han er virkelig så sød--- heheh. men ja jeg evd jo ik hvordan børnene vil reagere.. og det skal heller ikke være mere forvirrende for dem end det hele er,,, men bør ene tager det godt.. da michael deres far alligevel kun var hjemme hver anden weekend pga rejse arbejde.. så forskellen er faktisk ik så stor for dem.. nicklas forstår så slet ingen ting

• #3   23. nov 2009 tillykke emd den nye kærlighed.... Jeg ville synes det var for tidligt at du søgte efter en kæreste, men hvad søren skal man gøre når han bare pludselig er der???

Jeg vil sige at det med børnene kommer meget an på hvor sikre i er på at det skal være jer(der findes self ingen garanti) og hvor gamle børnene er??

De behøver heller ikke vide med det samme at det er mors kæreste, men han kan jo bare være en ven i starten og går det så ikke kan han jo bare være en ven der ikke kommer mere!!!!

• #4   23. nov 2009 Det er også det jeg tænker smiley men tror nu alligevel jeg lige havde givet det lidt tid endnu, så jeg ikke bare var 100%, men 110% sikker smiley

• #5   23. nov 2009 altså børnene er 7 mdr og en på 3år... altså jeg har jo mange kammerater der kommer osv.. og der er jo ikk noget... men ja jeg vil da også være sikker på sean inden jeg involvere ham til børnene.. men det er jo svært at vide hvornår-

• #6   23. nov 2009 Jeg synes det er helt fint hvis du til og starte med præsentere ham som 'mors ven' i stedet for 'mors kæreste'... Ved ikk om du forstår?
    Jeps, ved hvor gamle dine børn er.. Har fuldt med på sidelinjen smiley

• #7   23. nov 2009 Mit bedste råd christina (egen erfaring) er gør hvad du føler er det rigtige lad være med at gør hvad alle andre siger du skal gøre for det er kun dig som kan mærke om det er det rigtige, der gik godt 4 mdr før mine piger så min kæreste første gang og så sagde vi at det var en rigtig god ven til vi havde set om det nu fungerede mellem dem og da det så viste sig at de bare kørte 100% i spænd sagde vi at det var mors nye kæreste og ja nu har vi været sammen 5½ år og har fået en dejlig søn sammen også. så mit råd følg dit hjerte. Og om det er for hurtigt nej man bestemmer ikke selv hvornår den rette kommer så jeg syntes du skal slå til når du har den mavefornemmelse og de tråde jeg har læst så fortjener du sku en mand der vil dig og er sød mod dig.

• #8   23. nov 2009 okay tror jeg vil holde det lidt hemmeligt endnu... (min familie ved ikk engang noget endnu...) og derfor ikke offenligt hverken på facebook eller noget... ,men jeg tror jeg vil prøve det der med ven og så se havd der sker..
    Jeg havde jo sagt til mig selv jeg bestemt ingen fyre skulle have pt, jeg skulle bare leve mit single liv.. men så dukkede sean jo op og vores kemi er bare så kanont... men jeg kan ikke være sikker på det er ham.. men følelsen er rigtig dejlig.. men han siger jo så at jeg er den han har søgt i et par år nu.. en moden , ansvarsbevist , sjov , osv... han søger jo ikk en pige der render rundt i byen hele tiden da han selv vil falde til ro og med tiden have børn.. så tror han er real nok..

• #9   23. nov 2009 Ville også sige, det var lidt for tidligt, men alligevel, så synes jeg det er fedt, at du er på den rette vej igen og har fundet noget, der kan få dine tanker væk fra dit tidligere forhold. Sådan forstår jeg i hvertfald på det..

Jeg ved ikke rigtig om jeg synes du lige skal se tiden lidt an, inden de hilser på ham, eller om de godt kan hilse på ham nu. Så præsenter ham som en ven og så kan du jo også se om de kan sammen smiley

• #10   23. nov 2009 Måske er det for tidligt, måske ikk...- det kan kun du vide smiley
    Og det skal vi herinde ikk blande os i smiley

Mht til dine børn, kan han vel godt komme på besøg som en kammerat? I behøves jo ikk kysse ovs foran børnene, jo mindre du selvfølgelig er vant til at kysse goddag til dine kammerater?
    Bare fordi man er alene med børn må man godt have besøg jo smiley

• #11   23. nov 2009 Ja der er nok nogen der mener at det er for tidligt og andre gør ikke, men du skal jo sfølig gøre det du mener er rigtig :o)
    Tillykke med din lykke... Personligt syntes jeg det er for tidligt, men man kan jo aldrig vide før man selv står i den situation..
    Min eks-mand og jeg gik fra hinanden i januar og han fandt en ny højst en mdr senere, de flyttede sammen efter en måned og nu har de så været sammen i ca 9 mdr og nu skal de ha barn sammen - se DET er for tidligt efter min mening!!!!!!!

• #12   23. nov 2009 Jeg vil også komme med min erfaring..

Da jeg mødte min kæreste var han kun lige gået fra sin kæreste tre uger inden som er mor til hans to små børn som var 1 og 2 år dengang. Det var ikke meningen han skulle have en ny med det samme men kemien var bare perfekt. Vi var sammen altid.. og jeg mødte ungerne efter en månede som fars nye veninde.. eller var det kæreste.. nu bliver jeg i tvivl.. Men ja vi er stadig sammen og ungerne bor fast hos os og kalder i dag mig mor da moren ikke rigtig er inde i billede..

Så hvis det følers rigtig så lad ham møde dem som en ny ven og se hvordan han er med ungerne.. det betyder jo også meget..

• #13   23. nov 2009 tak for jeres råd... smiley det er altid godt at have babygalleri.. smiley men venter lidt de gamle ved det ik engang endnu..

• #14   23. nov 2009 Jeg synes ikke at det er for tidligt for lige så snart man har børn er det bare fastsat at det er andre regler der gælder.. Der skal gå laaang tid før man kan (og om lovligt må) blive forelsket igen. Som om ens krop og hjerne ikke foregår som før. Man skal sørge og være ene længe. Det er mere lovligt at faderen finder en ny hurtigere.
    Men har man ingen børn er det nærmest ligegyldigt om man finder en ny weekenden efter.

Jeg synes ikke det er for tidligt, for du er stadig dig med børn eller ej -jeg ved at der skal tages hensyn til dem, men det kan man også sagtens gøre alligevel. Man kan ikke selv bestemme hvornår Mr. Right står der, så hvis det er næsten med det samme efter bruddet så er det det!

Desuden hvis du har levet i et voldeligt forhold så er det jo ofte længe siden at man sidst har elsket personen, så kunne man lige så godt v ære kommet videre og levet alene men i´kke har turdet fordi vedkommende enten havde skovlen under en eller man frygtede konsekvenserne af at flytte. Og så kan det jo egentlig være lige gyldigt for så er det jo på en måde slet ikke tidligt alligevel.

Tillykke med den nye kærlighed! Er mor glad smitter det af på børnene og så er der mere overskud! smiley

• #15   23. nov 2009 Jeannie - jeg vil til dels give dig ret... jeg, som jeg har skrevet synes det er hurtigt, men at børn ikke skal stå i vejen for ens lykke... dog synes jeg os lige at man ksal tage hensyn til at børnene elsker faren endnu, voldlig elle ej, og derfor er det en stor omvæltning først at mor og far flytter fra hinanden, men hvis mor så kot til efter introducere en ny mand, som mors kæreste, kan det måske skabe endnu mere forvirring for børnene... dermed synes jeg det er for tidligt at introducere vedkommende som mors kæreste, og man bør måske introducere vedkommende som mors ven, og senere hen når børnene er klar til det, og man er sikre på hinanden introducere ham som mors kæreste...

• kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #17   23. nov 2009 puha.. der stod meget så gad ikke læse det. smiley

nå ja men det ser jo ikke ud til at der er nogle fyre der svare her så vil lige give min mening med.

min kæreste blev skildt fra hendes fyr her i august/december og de gik fra hinanden sommeren 08.

jeg mødte hende november 08 til en julefrokost med arbejdet, vi sås nogle gange der efter uden at hendes barn på 3 vidste noget om det, han mødte mig et par gange i december, men jeg var nødtil at rejse væk i ca. 2½ mdr. for noget udenlandsk arbejde og opsagde derfor min lejlighed for at spare penge, aftalte med hende at mine ting kunne stå ved hende til jeg kom tilbage, jeg var hjemme nogle weekender somregl når hendes barn var hjemme og vi havde det super godt sammen, så da jeg kom hjem i marts besluttede vi at jeg flyttede ind hos hende, og det tog hendes barn utroligt godt, han var lidt underlig med det til at starte med, men da han ligesom fandt ud af at jeg ikke bare forsvadt faldt han til og accepterede mig. nu 1 år efter kalder han mig nogen gange far eller far kennet (hvilket jeg slet ikke har vendet mig til endnu og havde det estremt underligt med de første par gange).

men gør hvad du føler, du skal ikke være bange og som min kæresten (og min :D) knægt har bevist så er børn modtagelige for forandringer, også selv om det sker pludseligt. du skal bare ikke kalde din nye kæreste for far så blive dine børn først forvirret, kald ham ved navn eller skat og pus :), så er jeg sikker på at alt nok skal gå :)..

hilsen

en meget glad pap/bonus far smiley

• #18   23. nov 2009 børnene ser deres rigtige far.. jeg søger ikk en fyr der skal være far til mine børn (altså kaldes far) og det vil sådan en som sean heller ikke. men han vil gerne være der for dem.. og vil gerne kunne have det godt ed dem.. men han vil ikk erstatte deres far og det skal han heller ikke.., mig og sean har snakket meget sammen her på det sidste ang børnene.. for har også forklaret ham at det ik e bare t forhold man kan skride fra ige efter 1 måned eller ligende.. så han skal være 100procent sikker i sin sag.. og det mener han også han er... Nu har jeg kendt sean i over ½år så vi kender da hinaden på mange måder... så det er jo ik en helt ny jeg ikk aner noget om.. men synes det er så svæt det hele... for vil gerne han skal møde børnene på et tidspunkt og se hvordan de reagere og om de kan lide ham.. for at de ik et godt forhold til ham.. så ved jeg ik om jeg vil forsætte... men jeg har virkelig tænkt meget over det her.. vores kemi er knald god og det har den være i den tid vi har kendt hinanden,., og lig en ting mere.. jeg er blevet operert for kejlesnit og dermed ingen sex i 2-3uger så det vi bygger op er faktisk alle følelser osv.. vi har ikke bygget noget op på sex.. og det ser vi fakisk som en fordel.. men jeg ved det ikk..

men jeg er glad for jeres historie og gode råd.

• #20   2. dec 2009 Sonne:

Ja jeg var måske også lidt hurtig, tænkte ikke over at der var et større barn indblandet og så er det selvfølgelig noget andet.

Jeg synes ikke det er for tidligt at finde en ny og synes det er super godt, men ja det er nok rigtig nok at der skal tages lidt forbehold med hvordan specielt din store pige bliver introduceret når hun jo forstår lidt mere.

Kommentér på:
ny fyr og mine børn

Annonce