{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Jeg vil os .. {{forumTopicSubject}}

.. lige lave en update på min date til de nysgerrige smiley
Eller dates!

Vi var jo sammen første gang forrig fredag, vi spillede ludo, lavede mad og drak en masse vin. Han overnattede på sofaen og tog hjem tidligt om morgenen. Vi var så sammen igen lørdag aften, og hyggede os igen.. Han sov her igen (han kom efter pigerne var blevet lagt), og fik lov til at overnatte på sofaen igen. Søndag morgen gik vi så alle 4 en lang tur og var nede og handle og hyggede os sammen hele eftermiddagen. Han tegner rigtig meget så det nød Emily godt af. Vi hverken kyssede eller noget hele weekenden, og Emily fik bare at vide at det var mors ven. Hun er rigtig glad for ham.
Så overnattede han igen på sofaen, og tog i skole mandag morgen.
Tirsdag var vi så sammen igen igen, og så kom det første kys smiley Hihi .. Det var lidt akavet fordi vi begge to er/var ret generte.
Jeg lagde op til det ved at sige "Lillemor vil gerne ha et kys, men lillemor tør ikke" smiley Haha .. Så fik jeg mit kys.
Vi har snakket om højt og lavt og der har slet ik været nogle pinlige tavsheder.Han er dog MEGET "bange" for Bella.Han stirre bare på hende, og aer hende i håret engang imellem smiley
Nå men vi var så stort set sammen hver aften når børnene var kommet i seng hele ugen. Og her i går (eller forgårs) snakkede vi så sammen om hvordan vi havde det med os smiley Og vi er begge to rigtig glade for hinanden men vil gerne se tiden an, da han sys det er lidt underligt og meget nyt at jeg har en baby. Det er ganske vel helt forståeligt smiley Vil ikke presse ham til noget. Sidst han var her, tog han lige det næste skridt, og gik ind til Bella da hun græd, og gav hende sutten hele TO gange smiley Så det går fremad!

Jeg er såååå glad for ham. Er SÅ forelsket smiley
Han kommer igen senere, og så ska vi ned og fodre fugle (eller møg gæs som det nu er), og så ska vi hente Emse og hjem og lave mad smiley Vi har ikke kysset eller noget foran børnene, før vi er sikre på at det skal være os to smiley Så Emily nyder bare at mor har fået en ny ven, der har lyst til at lege med hende når jeg sidder med Bella.
Det er SKØNT! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil os ..
Kommentér på:
Jeg vil os ..

Annonce