11. aug 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 23 Svar: 122
2.barn og nul forhold {{forumTopicSubject}}
hej bg'er.
jeg har bare brug for at snakke medt nogle, og komme af med nogle frustrationer...
det forholder sig sådan vi i marts sidste år fik vores overdejlige datter og alt var idyl på landet... og blev så gravid igen og her i maj fik vi så vores dejlige dreng.. og vores forhold har her fra febuar været lidt tamt... ikke haft noget intimt siden marts og ALT drejer sog kun om datteren... (ikke negativt) men efter vores dreng kom til har kæresten kun ville have med freja a gøre.. han gider ikke filip og græder han bliver han irreteret og brokker sig over ham.. men freja kun får ros... det gør mig ekstremt ked a det, da han da freja var spæd hang over hende konstant og var med, nu skal jeg be han tage ham op, sidde lidt med ham eller lign. og det gør mig meget oprevet når jeg efter en nat med amningen, og brudt nattesøvn skal høre kæresten brokke sig over filip siger en lille lyd når han vågner!! jeg har et sted på fornemmelsen vores forhold køre lidt på sidste vers... da vi slet ikke har andet til fælles end vores børn og byggeprojekterne i huset...
er så ked og irreteret..
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 23 Svar: 122
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
aug 2008
jamen vi har aftalt a vi hver den 4. sku aflevere ungerne og være os selv som vi har gjort de sidste 4 år men det gider han nu heller ikke mere og har ikke gidet det siden januar og havde kun lige som sagt noget intimt på min fødselsdag ellers intet fra dec..og selv en simpelt ting som kys er heller ikke en del af vores forhold med mindre det er for a lokket et kys ud a datteren fra hans side...
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
aug 2008
altså prøver jeg a tage tingene op så kommer der kun ja/nej ved jeg ikke og sagde jeg at de sku passes for a vi ku snakke ville han stikke a..
aug 2008
for har tænkt flere gange om han var utro eller havde en anden eller lign..
ja bestemt ska vi kæmpe for familien bliver sammen...
også derfor jeg snakker med jer for ikke a få en veninde ind i det da de jo nemt tager parti og ikke ser tingene udefra..
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
aug 2008
2.barn og nul forhold