{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

ved ikke hva jeg snart skal gøre :( {{forumTopicSubject}}

Min "dejlige" forlovede syntes at scanningerne er MEGET kedeligt.. I går sagde han da vi stod oppe på banen og ventetede på toget hvorfor han dog havde sagt ja til at tage med, han ville hellere være hjemme..
Jeg blev virkelig sur på ham og samtidig ked af det..

Da jeg blev scannet sad han bare på en stol hvor han ikke kunne se på skærmen, indtil hende sygeplejersken sagde at han bare kunne sætte sig på stolen ved siden af mig og kigge med..

Senere gik vi så og snakkede om det at få et barn.. han kaldte VORES DATTER for en stop klods om benet.. han kunne ikke bare flytte til udlandet mere som han ville osv pga hende..

Igår sagde han at hun bare var en bekymring mere.. (han har en depression og ADHD) Han har sine dage hvor han er meget nede osv..
Jeg prøver at sige til ham at nu blir det snart godt for så har han vores lille datter at nusse om osv..
Men

når jeg blir sur på ham siger han bare at han da glæder sig.. jaa det kan jeg sørme se..

Han lægger ALDRIG hånden på min mave og mærker hende sparke, han siger at han har mærket det EN NAT hvor jeg sov..


Jeg går og er virkelig ked og føler mig faktisk meget alene og føler at jeg er den eneste der glæder mig til hun kommer..


Jeg græder snart hver eneste aften pga det hele.. (der ligger mere bag end lige dette her)

Blir helt i tvivl om han overhovedet er klar til dette her..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved ikke hva jeg snart skal gøre :(
  • #2   23. jul 2010 Så dan var min mand også. Men da vi så fik vores dejlige datter vendte han fuldstændig smiley Gik tur med hende, skiftede ble, legede med hende osv smiley

  • #4   23. jul 2010 det vil min kæreste ALDRIG gøre.. ihvertfald ikke skifte hende.. det har han allerede sagt.. og jeg er rimelig sikker på det... bare da vi havde kat brækkede han sig når kattebakken skulle skiftes..

    Jeg syntes ikke det er sødt at kalde ens eget kommende barn for en stopklods om benet og en belastning


  • #6   23. jul 2010 marijana: han går til psykolog og psykiater.. og får medicin både for ADHD og depression..

  • #8   23. jul 2010 ej altså :(I forstår godt at du blev ked af det .... ja tag med til terapien..

  • #9   23. jul 2010 jeg har været med 1 gang.. må ikk komme med mere end den ene gang.. sååå..
    Men min kæreste kan ikke se at der er noget at snakke om ang vores datter til psykologen eller psykiateren


  • #10   23. jul 2010 Mie - Jeg forstår godt din sorg. Hvem nægter dig at komme med? Og er det hos psykologen eller psykiateren du ikke må komme med?

    Jeg syntes du skal fortælle din kæreste at det ødelægger dig fuldstændigt, og det er IKKE sundt for baby. Hvis ikke i kan få noget hjælp til at komme igennem dette, og din kæreste ikke ønsker du skal være en del af hans forløb med sygdommen, så syntes jeg det er bedst i holder en pause. I hvertfald indtil din kæreste har fået det bedre.

    Det er meget hårdt for dig at gå som gravid, og have problemer på hjemmefronten, og det kan påvirke jeres ufødte barn. Du skal kun tænke på dig selv, og jeres datter nu. Og så må din kæreste træde/skubbes til side.

    Jge havde mange problemer på hjemmefronten da jeg var gravid, og jeg udviklede en fødselsdepression, som jeg stadig kæmper med at holde nede, og min datter er et år nu.

    Skriv evt. pb hvis du har lyst til at snakke mere privat. ;o)

    Du er den vigtigste lige nu, og det er tilladt at være egoistisk når man er gravid.


  • #11   23. jul 2010 Det er min kæreste der ikke vil have mig med.. han siger at han mere kan åbne sig når jeg ikke er med..

Kommentér på:
ved ikke hva jeg snart skal gøre :(

Annonce