{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

hvad er det med mig {{forumTopicSubject}}

årr jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte.. jeg ved ikke hvor jeg skal søge hjælp så nuj prøver jeg her.. jeg er bare så ked for tiden og kan ikke fortælle hvorfor. nej er ik gravid. jeg føler intet jeg gør er godt nok. jeg føler folk tænker alt nuligt om ig selv mine beste veninder ar jeg ider om ik kan lige mig. er hver dag bange for manden er ved og gå fra mig. føler mig ik som en god nok mor eller kærste. kan ikke overskue jobbet og har ike lyst til og tage afsted har bare lyst til og grave mig ned.. ved ik hvad jeg skal gøre.. kan ikke følge med her hjemme har ikke overskud til alt det her hjemme og n´dårlig samvitihed når tingene ikke er gjordt..

tak til jer der gider læge håber ike bare jeg lukker vand ud af ørene med hade lige brug for og fortælle det til nogen hvordan jeg har det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er det med mig
  • #1   7. aug 2010 tro du ikke du skal til læge med det, sådan der har jeg også haft det, og jeg fik nogle piller mod det, og nu har jeg det meget bedre

  • #2   7. aug 2010 Michelle.. er da virkelig ked af du har det sådan.. har du ikke nogen du kan snakke med om det i din omgangskreds??
    Altså jeg kan kun sige at jeg kender de perioder hvor alt bare er noget lort og man bare vil grave sig ned under dynen og ikke komme ud igen..
    Men lyder til at det er slemt hos dig, så ved ikke lige hvad jeg kan sige eller gøre.. for at gøre tingene bedre..
    Du får hvertfald et STORT kram herfra.. Håber du snart kan se lyst på tingene igen, og dette bare er en skidt periode..


  • #3   7. aug 2010 line. piller det tror jeg ike

  • #4   7. aug 2010 lizette mange tak håber også snart det slutter for er ik til og holde ud det her

  • #5   7. aug 2010 Nej sådan en slem periode er bestemt ikke sjov.. smiley Men håber det hele snart vender sig for dig..

  • #6   8. aug 2010 i mine øre lyder der som om du er en smule stresset og lidt deprimeret.. jeg syntes du skal ringe til din læge også få en god snak med ham/hende..

    Held med det

    tANKER her fra


  • #7   8. aug 2010 Det lyder temmelig meget som dengang jeg selv gik ned med stress. Synes du skal tage til lægen og få en snak med ham, og så skru ned for blusset. Der behøver ikke altid at være super meget overskud, huset klinisk rent og det er okay at være træt og ked........ Op med humøret. smiley Det er en sej bakke at komme over, men man kommer over, det er helt sikkert. Du kan altid fange mig her eller på pb hvis du gerne vil vide mere om hvordan jeg havde det smiley

  • #8   8. aug 2010 uhh søde michelle... Jeg fik det også sådan på et tidspunkt.. Det der er i det er, at du har fået en depression, men om det er en lille bitte en, eller hvor stor den er, kan kun du og din læge finde frem til.. Når du kommer der ned til lægen, vil i sidde og snakke sammen og finde frem til hvad der måske kan være grunden til du har det sådan her.. Der findes mange måder at få det bedre.. Nogle får som sagt lidt medicin imod dte, hvilket er en god idet nogle gange.. Man kan også få noget samtale med en psykolog, så kan kan få snakket sig frem til hvad der skal ske så du får det bedre (det valgte jeg) og lange gåture, ud i solen og nyd vejret, tag i svømmehallen.. I det hele taget bare kom ud, tag sønnerne med hvis du kan magte det, men gør gerne lidt for dig selv og slap af.. Der er lys forude selvom man ikke føler det.. Håber snart du får det bedre..
    p.s.! Husk at spise dine vitaminpiller, får det kan sagtnes være du mangler nogle vitaminer smiley


  • #9   8. aug 2010 sys du ska søge læge. det lyder som en depression du har... mange kram herfra

  • #10   8. aug 2010 Hej michelle,
    uden at man med det samme skal male fanden på væggen, så synes jeg også at det lyder som en depression du er igang med at udvikle og tro mig det er bare om at fange det i opløbet.
    Jeg lider selv af angst og en smule depr og det er ikke sjovt at slås med.

    Ved en depression taler man om at man i minimum 14 dage har denne vedvarende følelse og ked af det hed uden nogen egentlig årsag.
    Jeg er sikker på at din læge har et lille "spørgeskema" liggende på omkring 10-12 spørgsmål, som du kan svare på ved lægen og det kan indikerer om du har en let/moderat eller svær depression.

    Jeg ved godt at du længere oppe har skrevet nej tak til pilller, men der er også mange andre ting der kan hjælpe ved begyndende depression, f.eks. motion, terapi, osv.

    Men lov mig at du søger læge hvis dette har stået på i over 14 dage, så du får fanget det i tide hvis det er depression.

    Og så husk at det kan ramme alle, også dem der ellers synes de kun har grund til at være glade og lykkelige.

    Held og lykke og giv endelig en update.


  • #11   8. aug 2010 tak piger tænker over det og overvejer en læge

  • #12   8. aug 2010 Piller er efter min mening heller ikke altid den bedste løsning.... Men tag nogle samtaler med din læge eller evt. psykolog.....

    Held og lykke


  • #13   8. aug 2010 Uhh det lyder som om du er meget tæt på at bukke under for stress. Stress gør dig depri og du føler ikke du kan gøre ting godt nok, du er ikke god nok, og folk snakker sikkert om dig bag din ryg.

    Jeg ville se at få ringet til lægen og bede om en lægesamtale.
    Piller ville jeg heller ikke bare råde til som det første, men samtaler med lægen, evt en henvisning til en psykolog kan gavne helt utroligt meget, og kommer i frem til at der skal afprøves milde piller i en periode, så er det for dit eget bedste.
    Håber det bedste for dig, og sender glade tanker din vej.



Kommentér på:
hvad er det med mig

Annonce