1.477 visninger
|
Oprettet:
Mor til Nikoline & Jonathan <3
15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Efterlysning... {{forumTopicSubject}}
Hvor er min sexlyst blevet af..?
I slutningen af min graviditet var min lyst "normal"...
Efter jeg havde født havde og meget lyst til sex, men nu knap 3 mdr. efter fødslen, så er lysten der bare overhoved ikk
Det er ikk fordi at vi ikk har muligheden for det, for Nikoline sover ca 21:30 og så i ca 5 timer, hvor hun skal have en flaske og så sover igen...
Lysten er bare pist væk, ikke engang en go stemning dur
Har tænkt på om det kan være noget med p-pillerne..? Har taget dem i 2½uge nu, og vi har kun været sammen 1 gang i denne periode
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Hun havde lyst lige efter, men ca 2 -3 mdr efter forsvandt den helt.
Hun var meget frustreret og kunne bare ikke finde ud af hvorfor.
Hun fik lidt zoneterapi og vupti så var den der igen. Hvorfor det virkede, kan jeg ikke sige 100% men zoneterapeuten sagde at det havde noget at gøre med hendes lystcenter i hjernen, som var gået i dvale, da det at blive mor, ubevist havde krævet alt opmærksomhed.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
At det føles underligt når den lille bevæger sig, kender jeg også godt, for jeg har det stadig på den måde. Jeg kan faktisk blive helt forskrækket når han sparker.
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 374
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Så begyndte jeg på p-piller - pist væk var min sex lyst og jeg blev sur og gnaven .. Nu har jeg ikke taget p-piller i 3 mdr ca .. Og jeg har meget mere lyst til sex , der skal ingenting til for at jeg bliver tændt .. Og er ikke så sur og gnaven .. Jeg kan åbenbart ikke "tåle" p-piller længere .. Ved så ikke om det kun er det mærke jeg fik der gjorde det ..
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
så det er vist helt normalt og er ret sikker på den kommer igen.
Min forsvandt TOTALT. Det foregik slet ikke, og efter 5-6 mdr kom den stort igen
Efterlysning...