{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Efterlysning... {{forumTopicSubject}}

Hvor er min sexlyst blevet af..?

I slutningen af min graviditet var min lyst "normal"...
Efter jeg havde født havde og meget lyst til sex, men nu knap 3 mdr. efter fødslen, så er lysten der bare overhoved ikk smiley

Det er ikk fordi at vi ikk har muligheden for det, for Nikoline sover ca 21:30 og så i ca 5 timer, hvor hun skal have en flaske og så sover igen...

Lysten er bare pist væk, ikke engang en go stemning dur smiley

Har tænkt på om det kan være noget med p-pillerne..? Har taget dem i 2½uge nu, og vi har kun været sammen 1 gang i denne periode smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning...
  • #1   12. sep 2010 Min søster havde det på samme måde.
    Hun havde lyst lige efter, men ca 2 -3 mdr efter forsvandt den helt.
    Hun var meget frustreret og kunne bare ikke finde ud af hvorfor.
    Hun fik lidt zoneterapi og vupti så var den der igen. Hvorfor det virkede, kan jeg ikke sige 100% men zoneterapeuten sagde at det havde noget at gøre med hendes lystcenter i hjernen, som var gået i dvale, da det at blive mor, ubevist havde krævet alt opmærksomhed.


  • #2   12. sep 2010 Gravid 16+. Det er godt nok også længe i ikke har haft lagengymnastik. Jeg havde heller ingen lyst i starten. Men pludselig ud af det blå fik jeg en dag lyst, og jeg hoppede på ham. Og jeg skal lige sige at det bare var den bedste sex jeg har haft længe. Nogen siger at det er fordi man bliver mere følsom dernede når man er gravid.
    At det føles underligt når den lille bevæger sig, kender jeg også godt, for jeg har det stadig på den måde. Jeg kan faktisk blive helt forskrækket når han sparker.


  • #3   12. sep 2010 Jeg har hørt for noget tid siden at grunden til moren mister lysten til sex kan være fordi man får nok kærlighed af babyen noget i den stil.. ved self ikke om det passer

  • #4   12. sep 2010 Jeg havde ikke specielt meget lyst til sex i min graviditet - efter jeg fødte blev det lidt bedre ..

    Så begyndte jeg på p-piller - pist væk var min sex lyst og jeg blev sur og gnaven .. Nu har jeg ikke taget p-piller i 3 mdr ca .. Og jeg har meget mere lyst til sex , der skal ingenting til for at jeg bliver tændt .. Og er ikke så sur og gnaven .. Jeg kan åbenbart ikke "tåle" p-piller længere .. Ved så ikke om det kun er det mærke jeg fik der gjorde det .. smiley


  • #5   12. sep 2010 Der er så mange andre ting at tænke på når den lille er så lille. Og biologisk set burde det også være logisk nok.. smiley
    så det er vist helt normalt og er ret sikker på den kommer igen.

    Min forsvandt TOTALT. Det foregik slet ikke, og efter 5-6 mdr kom den stort igen


Kommentér på:
Efterlysning...

Annonce