{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefal en god advokat
  • #1   14. sep 2010 hvis det ikke har været i statsforvaltningen endnu kan det ikke betale sig at anskaffe sig en advokat, de kan ikke hjælpe det helt store alligevel det lige så nemt at vente med en advokat til man når retten, har nemlig selv snakket med en advokat som sagde det ikke kunne betale sig for hende at tage med ind i statsforvaltningen men i retten..

• #2   14. sep 2010 vi skal først i amtet, men der bliver vi ikke enige, så det ender med garanti i rettet, og der skal jeg bruge en god advokat. men det kunne være rart at snakke med en inden statsamtet, lige for at gå igennem hvad der er smart at sige og sådan.

nogen der kender reglerne om bisidder?? hvis vi er indkaldt til møde i amtet om forældremyndighed - må man så have en bisidder med? eller skal den anden part give lov?

for da vi var derinde ang. samvær havde jeg min mor med, og der blev modparten ikke spurgt.

• #3   14. sep 2010 jens christian christensen, sæby (advokathuset) -postnummer 9600. Han er en rigtig rigtig dygtig advokat smiley men er self ikke fra århus

• #4   14. sep 2010 tror bare det er nemmest at bruge en i Århus området, når det er her jeg selv er fra.

jer der anbefaler en advokat, kan i oplyse om hvilke gode erfaringer i har med den anbefalede? smiley

• #5   14. sep 2010 en bisidder skal den anden part godkende hvis de husker at spørge og en bisider må intet sige uanset om det er en nu mand eller kone har de intet at skulle ha sagt.
    det ikke sikkert en advokat vil sige hvad der er smart og hvad der ikke er smart at sige da de så skal igennem hele sagen og ja så det penge på borden. nu kender jeg ikke sagen så kan ikke sige hvad jeg vil mene der er smart eller ej..
    hvordan kan du vide det vil ende i retten indtil nu er vi ikke kommet dertil grundet hendes far kaster håndklædet i ringen allerede inden vi når ud af døren fra statsforvaltningen så det jo slet ikke sikkert faren gider kæmpe den kamp men igen kender ikke sagen..

• #6   14. sep 2010 nej og gider heller ikke uddybe sagen videre da den er MEGET lang smiley spørger bare til en god advokat smiley

Kommentér på:
anbefal en god advokat

Annonce