2.896 visninger
|
Oprettet:
anbefal en god advokat {{forumTopicSubject}}
anbefal en super god og dygtig advokat i århus til sag om samvær og forældremyndighed.
har du selv kørt en sag må du meget gerne fortælle mig din historie. evt. over pb.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
okt 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 185
nogen der kender reglerne om bisidder?? hvis vi er indkaldt til møde i amtet om forældremyndighed - må man så have en bisidder med? eller skal den anden part give lov?
for da vi var derinde ang. samvær havde jeg min mor med, og der blev modparten ikke spurgt.
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
okt 2008
jer der anbefaler en advokat, kan i oplyse om hvilke gode erfaringer i har med den anbefalede?
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
det ikke sikkert en advokat vil sige hvad der er smart og hvad der ikke er smart at sige da de så skal igennem hele sagen og ja så det penge på borden. nu kender jeg ikke sagen så kan ikke sige hvad jeg vil mene der er smart eller ej..
hvordan kan du vide det vil ende i retten indtil nu er vi ikke kommet dertil grundet hendes far kaster håndklædet i ringen allerede inden vi når ud af døren fra statsforvaltningen så det jo slet ikke sikkert faren gider kæmpe den kamp men igen kender ikke sagen..
okt 2008
anbefal en god advokat