Puha! træt af det hele! {{forumTopicSubject}}
først vil jeg lige sige, fantastisk med sådan en side!!!
jeg har seriøst brug for luft her.
Blev for 7 mdr siden mor til en lille prinsesse.
Kæresten og jeg flyttede først i lejlighed SAMMEN 1 mdr efter jeg havde født.
Han har boet hjemme hos sin mor og far førhen.
Og lad mig sige det sådan: han fik serveret ALT, han skulle næsten ikke røre en finger!!
Hvis han skulle rydde op, skulle hans mor sige det 1000 gange. Maden lavede hans mor, mens han bare sad inde på sit værelse og gloede ind i pc'en. Han hjalp med ingenting. Støvsugning, tøjvask, vask af vinduer ordnede hans mor. Hans ting flød bare rundt og hans mor ryddede gladeligt op efter ham.
vi har nu boet sammen i et par mdr og jeg må sige at jeg godt nok er ved at være træt. jeg har et dårligt knæ pga styrt på en hest i sin tid. så jeg skal ha lidt ekstra hjælp.
Min kæreste tager sig selvfølgelig af vores datter når jeg lige ha brug for at slappe af. men oprydning? nej nej nej nej. Han stiller sine sko indenfor døren, så man er ved at falde over dem, han rydder ikke op efter sig hvis han har lavet noget, glemmer at betale regninger og REGNER med at JEG kun står for madlavningen og hvad vi skal finde på.
Jeg er squ ved at være træt af at han bare er doven ang oprydning. Jeg tager mig også af min lille datter PLUS oprydningen. Nogle gange tænker jeg bare om jeg ikke bare skulle lade alt flyde. men jeg er ordensmenneske så det kan jeg slet ikke holde ud. Han skal rent ud sagt sparkes i gang. Det irritere mig virkelig meget at han ikke gider noget som helst.
Jeg skal huske ham på ALT! og tit fordi jeg skal huske ham på sine ting, glemmer jeg mine egne ting jeg skal huske.
jeg bliver også rigtig ked af det, fordi jeg lyder bare hele tiden som en sur kælling der er efter ham. Og hver gang jeg siger opgivende og roligt til ham "skat kom nu lige i gang ikke" - bliver han skide sur og irriteret og siger jeg skal slappe af. Når han kommer hjem fra arbejde giver jeg ham måske en 1 times pause til at slappe af.
jeg har prøvet at snakke med ham om det. men synes ikke rigtig det trænger ind!
MÆND!!!!
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
Held og lykke
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 58
men vil nu helst at der ikke står noget ulækkert på bordet (han spiser tit ved stuebordet) og vores datter er som så godt på vej til at ville op.
marianne - det er rigtigt. han blev også behandlet som et lille barn derhjemme. det er desværre svært for ham at skulle klare sig uden sin mor. han er jo vant til at hun gør alt for ham. sørger for tandlæge besøg, læge besøg og aaaalt det der.. kunne godt nogle gange brække mig over det
da jeg er blevet opdraget med at klare mig selv
Puha! træt af det hele!