{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.799 visninger | Oprettet:

børnebidrag fra faren {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan hjælpe. Mig og min søns far gik fra hinanden d 1 december. Hvorefter jeg søgte om børnebidrag via statsamtet. Jeg har nu modtaget en kopi a det blev de har sendt til williams far. Mit spørgsmål lyder så på hvornår skal han begynde at betale, har ikke modtaget nogen penge endnu, og er ret sikker på at han ikke frivilligt vil udbetale dem til mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børnebidrag fra faren
  • #1   3. jan 2011 Så vidt jeg husker skal du have fra 1 dec, men der kan gå temmelig længe før det er gået i orden.
    Min veninde ventede 3 måneder fra hun søgte til hun fik børnebidrag fra faren.
    Mener ikke han betaler direkte til dig, men at hans skat bliver højere da noget af det skal gå til dig.

    Men om det er rigtig ved jeg ikke, beklager...


  • #2   3. jan 2011 jeg fik en kopi fra statsamtet som jeg skulle aflevere på kommunen, så gik det tre dage også havde jeg penge( min børns far ville heller ikke betale dem friviiligt Så det går gennem kommunen)

    Prøv til statsamtet og spørg dem af!


  • #3   3. jan 2011 ring skulle der stå:-)

  • #4   3. jan 2011 lotte.. Ja du kan jo valge at få dem fra kommunen i stedet for at du skal have dem direkte fra ham. Så er det kommunens/ statens problem at få pengene hos ham..

  • #6   3. jan 2011 Da jeg søgte i amtet gik der 5 måneder fø der kom en afgørelse og så kan han betale dig direkte og hvis han ikke gør det så kan du gå igemmen kommunen men jeg synes ikke der er nogle grund til at belemre kommunen med det samme hvis i godt selv kan finde ud af det.

  • #7   3. jan 2011 De bruger resourcer på det, måske ikke mange men jeg synes lige så godt at man selv kan ordne det sammen hvis man kan finde ud af det.

  • #8   3. jan 2011 Jamne jeg er også gået igemmen kommunen nu fordi jeg har gidet mange chancer for han ville ikke havde det skulle gå igemmen amtet og kommunen men jeg kan jo ikke vente i evigheder.

  • #9   3. jan 2011 Jamen. Skulle der selfølgelig stå smiley

  • #10   3. jan 2011 Okay må se om jeg kommer på kommunen. Williams far har allerede skrevet de første hadebeskeder da jeg skrev og spurgte om børnebidrag. Øv hvor er det træls han skal blive så sur.

  • #11   4. jan 2011 Ja så ville jeg også gå på kommunen. Kan virkelig ikke forstå at nogle bliver så sure over at de skal bidrage til deres egne børn,

  • #12   4. jan 2011 Jeg har lge søgt og jeg blev alene den 1 juli, men troede vi ku samarbejde mg og børnenes far, men nej, så jeg får fra den 1 selvfølgelig og så sagde de der ku gå op til 18 måneder

  • #13   4. jan 2011 Vi har begge valgt at få barnet. Han mener vi har lavet en aftale som hedder at han ikke skal betale børnebidrag ind til vores fælles hus er solgt. da han ikke mener han har råd til det. Jeg skal stadig betale halvdelen til huset selvom jeg har fået lejlighed, så jeg kommer til at få en stor gæld. Men hver gang jeg bringer det op og siger at jeg gerne vil have bidrag går han helt amok, selvom jeg har fortalt a han kan få støtte fra kommunen (han er under uddannelse) Kan ikke se hvorfor det er sådan et stort problem for ham

Kommentér på:
børnebidrag fra faren

Annonce