{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Ved ikke hvad jeg skal ? {{forumTopicSubject}}

Henrik og jeg gik fra hinanden i Dec. Vi fandt begge nye kærester efter noget tid, men nu er vi begge singler igen smiley
Nu er vi så begyndt at ses rigtig meget, og vi snakker sammen flere timer om dagen... han siger at jeg betyder alt for ham osv.
Fredag var vi i Lalandia sammen, han blev så og sov hos os. Lørdag kørte han til Randers, men kom dog igen efter nogen timer. Lørdag aften tog vi i byen sammen, han blev meget Jaloux da der var andre fyre der lagde meget an på mig. det endte med at vi kyssede osv.
Søndag morgen da vi vågnede kyssede vi igen og det gjorde vi faktisk hele dagen.
Nu skriver vi sådan nogen søde smser til hinanden og sådan, hele tiden !
Han siger han har følser for mig, og at jeg er den eneste han kan stole på, og må da indrømme efter den weekend så har jeg da også fået følser for ham igen ...
Jeg har fortalt ham at jeg ikke er klar til noget forhold lige nu, hvilket han respektere og siger at han heller ikke er...
Hver gang jeg skal ses med en af mine venner, bliver han sådan lidt jaloux ...

Jeg ved ikke hvad han vil, og ja hvad skal jeg gøre piger ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke hvad jeg skal ?
  • #1   22. feb 2011 Jeg synes I skal tage det stille og roligt og se hvor det fører jer hen..
    Bare pas på jeres søn ikke ser og hører for meget så han ikke bliver forvirret over hele situationen..

Håber det bedste for jer..

• #3   22. feb 2011 misunder jer fandme smiley

gid anders kunne tage sig sammen til og tænke lidt!!! smiley

• #5   22. feb 2011 følg dit hjerte.. vi kan ikke rigtig sige hva du skal gøre jo.. smiley

• #7   22. feb 2011 du skal self gøre hvad du føler i dit hjerte men i mit sind og uf fra den person jeg er.. virker det ikke så seriøst at man hurtigt finder en anden, og dropper det.. og så tager eks en igen.. ja, det kunne jeg ikke gøre.. men det er jo også bare mig. ville ikke satse på det, hvis ikke den person betød mere for mig,e nd at jeg kunne være sammen med en anden kort tid efter.. tænk dig om og føl efter. Ønsker dig held og lykke og håer du finder ud af hvad der gør dig lykkelig smiley

• #8   23. feb 2011 det er svært, men for jeres søns skyld må tingene vel være ret afklarede inden i giver det et forsøg igen - hvad siger han til at du er gravid med en anden ? det skal vel også lige vendes engang , det kan jo også give komplikationer i jeres forhold tænker jeg.

Kommentér på:
Ved ikke hvad jeg skal ?

Annonce