{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Kender ham ikke mere!? (langt) {{forumTopicSubject}}

Hm, min kæreste og jeg snakkede om baby sidste forrige år, og den kom ikke længere end at min mens pludselig udeblev, vel og mærket i min p-pille periode. Så tog til lægen fordi den slet ikke kom efter 3 måneder, fik afvide at jeg skulle stoppe på mine p-piller, dette gjorde jeg også. og da den stadig ikke var kommet efet 4-5 måneder, gik jeg til lægen igen. Blev sendt videre til gynækolog, og fik afvide at jeg har PCO, og det var derfor jeg ikke fik mens.. Siden der har jeg ikke været på p-piller, hvilket min kæreste UDEMÆRKET ved.. Så her den anden dag fik jeg afvide igen igen igen at hele TO af mine veninder er gravide. Sagde det så til kæresten, og han reagere ikke rigtig på det.. Jeg begyndte så at snakke om at rigtig gå i gang med projekt baby.. Hvor han så nærmest farer op og siger at det simpelthen er for dumt, og siger rigtig nedladende til mig "du er sku da slet ikke klar til at få et barn" jeg bliver helt chokket, og siger ikke noget i nogen sekunder. Hvor jeg derefter siger, så du har ikke lyst til at være far til mit barn.. Han svarer meget hurtigt og kontant "NEJ" .. Så blev jeg rimelig mobset, og sagde til ham "Hvis det skal være sådan, så synes jeg simpelthen du skal tage at bruge kondom!" han udbryder "gu skal jeg da ej, for du er på p-piller" hvor jeg igen bliver chokket, og svarer at jeg har ikke været på p-piller siden lægen sagde jeg skulle stoppe. og at han udemærket godt vidste det, og jeg får jo heller ikke min mens.. Så midt i vores samtale (disksution) går han, uden at sige noget, han tager noget mad, går i bad, og snakker derefter til mig som om denne såkaldte samtale aldrig var fundet sted.. Jeg sidder selvfølgelig med tårer ud over det hele.. Ved ikke om han bare ignorer dem og lader som igenting, eller om han ikke ved hvad han skal gøre..

Jeg har aldrig nogensinde i hele mit liv set han være på den ondskabsfulde måde overfor mig.. ALDRIG.. Og det får mig til at tænke over en masse ting. "er vi ikke det samme sted i livet" "elsker han mig ikke" "udnytter han at jeg betaler af på HANS lån i banken" "er der noget galt med mig"
Ved ikke hvad jeg vil med denne tråd..
Har slet ikke brug for negative kommentarer.. Måske bare råd og hjælp..

Mvh Maja :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender ham ikke mere!? (langt)
  • Nat
    Nat Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #1   9. mar 2011 Hvor lang tid har i været sammen ?
    og hvor gammel er han ?


  • #2   9. mar 2011 Vi har været sammen i 3 år. Og han er 21 smiley

  • Nat
    Nat Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #3   9. mar 2011 ja okay. smiley

    måske han har haft en dårlig dag eller ikke føler sig klar til barn nu ?

    Syntes du skal snakke med ham om det og fortælle hvordan du har det ang det der er sket.
    Måske han vil fortælle hvordan han har det med det også smiley

    Men kan godt forstå det er træls med han var sådan.
    men hvis det ik er sket før, burde der være en go forklaring smiley

    men helt klart fortæl ham det du føler og få snakket ud om hvad der lige skete smiley
    kan være det hele handler om en misforståelse..
    sådan er det jo tit med piger og drenge, vi tænker bare ikke ens eller lige meget over visse ting.


  • #4   9. mar 2011 Jeg har tidligere lavet et indlæg, hvor jeg skriver om hvor svært min kæreste har det med at snakke om tingene.. Hvis det ikke lige går efter hans hovede, og/eller jeg ikke kommer med PRÆCIS det svar han vil have, så bliver han Pigesur, og siger "jaja, så siger vi det" "du har ret" eller osse så går han, og snakker som om intet er sket.. Så tør slet ikke tage emnet op igen.. Kan simpelthen ikke holde til at skulle ned igen..

  • Nat
    Nat Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #5   9. mar 2011 okay..
    vidste jeg ikke, men er jo også ny her inde smiley

    jamen så er problemet jo helt anderledes.
    og lidt mere svær at gi råd om...

    personligt, gad jeg ikke en fyr som ik kan snakke med mig om tingene.
    det ville bare resultere i at jeg konstant ville være irreteret på ham.
    og sådan et forhold gider jeg ik.

    hvad plejer du at gøre ?
    bare lade som ingenting ?
    eller ?

    skal også siges at her i huset betyder jaja det samme som: jeg er da pisse ligeglad..
    så det bliver aldrig sagt hvis man ik er pisse ligeglad.
    personligt hader jeg når folk siger jaja.
    men ja.. smiley


  • #6   9. mar 2011 Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør.. Jeg plejer nok at blive pisse sur på ham.. Og så hvis han lukker helt af, altså hvis jeg prøver at sige noget til ham, også han ikke svarer, så kan jeg godt finde på at skriger gennem huset, og smække døren indtil soveværelset eller badeværelset.. Han plejer som regl at komme ind til mig, og sige at jeg ikke skal være sur.. Men det er ligesom om det aldrig hjælper på mit humør ..

  • Nat
    Nat Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #7   9. mar 2011 Hvis nu det her mellem jer bare ikke bliver bedre og han bliver ved med at være som han er nu.. er det så noget du vil blive i eller ?

    det er aldrig nemt når man har været samme i længere tid.
    men man bliver også nød til at tænke på sig selv og hvad man vil i livet.


  • Nat
    Nat Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #8   9. mar 2011 det lyder ikke som om du har det vildt godt.
    lyder lidt som om han tit gør dig sur eller ked af det.
    måske jeg har misforstået ?

    og sådan skal et forhold jo ik være.
    det skal jo være et partnerskab, hvor man skal kunen snakke om tingene, være gode venner, gøre hinanden lykkelig og bare ha det godt sammen.
    smiley


  • #9   9. mar 2011 Nej, det er bestemt ikke noget jeg vil gå videre i hvis han fortsætter på den måde han gør!
    Nej du har ikke misforstået, men det er ikke særlig tit det sker..


  • Nat
    Nat Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #10   9. mar 2011 okay så er jeg med igen smiley

    syntes du skal sætte dig ned med ham og sige det lige ud..

    sig til ham du gerne vil ha i skal kunne snakke sammen om tingene.
    og det ik kan passe at han skal gøre dig ked af det, eller sur.
    Er vigtigt man siger fra hvis der er noget man ik gider finde sig i.
    du kan jo godt fortælle hvad det gør ved dig når han er sådan og at du har overvejet om du gider det her når det er sådan.

    håber det bedste for dig.
    og husk at pas på dig selv smiley


  • #12   9. mar 2011 Jeg kan godt forstå du er frustreret..
    når han siger at du ikke er klar- hvad mener han så? kunne det være fordi han ikke selv er klar? eller måske at han synes i er for unge? Jeg tror du blir nødt til at grave lidt i det, min erfaring med mænd er at når de pludselig siger sådan noget mærkeligt noget, kan det bunde i alvorligere ting, eller noget han måske ikke vil sige til dig..
    rigtig meget held og lykke..


  • #15   9. mar 2011 hvis det er som dina siger, at du ikkekan täle med ham om det, hvad vil du så med ham?

Kommentér på:
Kender ham ikke mere!? (langt)

Annonce