{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alenemor og ny kæreste
  • #1   12. apr 2011 reglerne?

• #2   12. apr 2011 Ja.. mht hvor tit må han være hos mig... Kan huske jeg førhen har læst om at man kun må have ham her x antal dage osv. så jeg ikke mister økonomisk støtte osv... Han bor dog ikke her men på Fyn ;))

• #3   12. apr 2011 Han bidrager ikke til min økonomi eller lign. Han er ikke pigernes far hellere... smiley

Vil nemlig ikke have nogen tror jeg fusker eller lign så vil hellere være på den sikre side ;))

men nu her vil han tage en uges ferie nede hos mig.. Må han så ikke det??

• #4   12. apr 2011 Jeg fik af vide at jeg måtte have min fyr på "besøg" i 14dage hvis det gik mere end det kunne jeg risiker at miste min boliglig støtte. Men nu bor vi sammen smiley

• #5   12. apr 2011 Okay super.. smiley ... Så kan han jo godt tage en uges ferie ved mig... Dog flytter han herned til august for sådan noget lang distance er alt for hårdt ;))

Og tak smiley

• #6   12. apr 2011 for at være på den helt sikre side, ville jeg nok ringe og snakke med kommunen om det.. for det er forskelligt fra kommune til kommune nemlig.. Efter hvad jeg vil

• #7   13. apr 2011 jeg villd aklar også være på den sikre side og ringe og fortælle det til kommunene hvordan det hænger sammen... så ved de at du ikke prøver at snyde...

• #9   13. apr 2011 Jeg kan så sige at efter de nye regler. Så går de ikke ud fra om hvor mange gange om ugen han er der men om i handler ind sammen spiser aftensmad og lign flere gange om ugen. Da det så begynder at ligne en familie eller hue hun sagde. Vi blev anmeldt i januar fordi han lige havde fået udlejet hans gamle lejlighed og de ikke havde. Undersøgt ordentligt. Han havde lige flyttet sin adr hjem til mig fra den 1 feb så man kan aldrig Vide sig sikker. Jeg ville ringe og høre kommunen ad og fortælle at i først lige har mødt hinanden og du ikke har nogen ide om at flytte sammen med ham forløbigt. De mener nemlig at man godt kan flytte sammen med det samme. smiley tillykke med den nye kæreste og held og lykke med det.

Kommentér på:
Alenemor og ny kæreste

Annonce