{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Er det mig der er underlig? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld overskriften.

Men jeg hviste ikk hvad jeg skulle kalde den.

Jeg vil starte med at undskylde at det nok bliver lidt langt.

Ved ikk lige hvor jeg skal starte,

Men sagen er den at jeg ikk kan finde ud af hvor og hvor meget jeg føler for min kæreste (er far til begge unger).
Vi har været sammen siden 4. dec. 2007.
Han er 26år og jeg er 23år
det hele startede for 6 måneder siden ca men vi har så giver det chancer men føler ikk at jeg har nogen gnist at arbejde med smiley Jeg er bare så ked af det.
Men jeg har den holdning at jeg heller vil have mine børn har to glade foældre vær for sig i steden for to triste forældre sammen.
Og her i påsken der er noget påskestævne i holstebro hvor han er over til (han er håndboldtræner) sammen med sin mor og hendes pige hold. Han blev hentet torsdag kl. 10:30 og han kommer hjem iaften ca 21:30 og jeg må sige at jeg har nydt at være alene og jeg synes at det har fungeret bedere alene smiley Jeg har haft Malthe på 2½år her hjemme også.

Alle vil nok sige at det bare er mine homoner som køre på højttryk men efter som at det startede inden jeg blev gravid så er det jo lige som udelukket, og ja jeg er også ved at stoppe med at ryge, men igen det stratede allerede inden jeg stoppede.

Jeg ved ikk hvad jeg ville med det her, nok bare have det ud og høre andres synspunkt på om det er mig der er noget galt med.. Jeg ved godt at jeg er den eneste som kan gøre noget ved det, og i den ende kun ved hvad der er rigtigt, men selv om at jeg har haft mange kærester sidden jeg var 14år så føles det her forhold anderledes (mere seriøst) Men der er jo også børn med i beslutningen.

Han er meget følsom og vil blive skide ked af det og lukke sig ind i sig selv, men mit "problem" er at når jeg så siger det til ham, så vil han stille en masse spørgsmål om - hvorfor- og hvad så med ungerne- om hvor jeg vil flytte hen (jeg er begyndt at kigge efter lejlighed).

Piger jeg ved ikk om i kan hjælpe her eller hvad..

Men skulle bare have luft og samtidig have mine tanker ned på "papir"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig der er underlig?
  • #1   24. apr 2011 du gør da også bedst i at svare på hans hvorfor spørgsmål - så han ved hvorfor smiley

på den anden side vil jeg sige at homoner og rygestop kan påvirke- jeg ville aldrig selv gå "uden grund" - hvilket jeg læser at det er , at du ikke har nogen gnist - det kan være en perioede - elsker du ham? smiley

ellers følg dit hjerte og giv ham ren besked..

• #2   24. apr 2011 Jeg vil da uden tvivl svare på hvorfor, MEn jeg ved ikk hvorfor jeg har mistet gnisten, og jeg kunne aldrig finde på bare at skride uden at sige noget, Ja, ved godta td et kan påvirke menm som jeg også skrive oppe så havde jeg det odgså sådan inden. Jeg ved ikk om jeg elsker ham højt nok, til at kunne få det til at fungere.

• #3   24. apr 2011 self er det svært - og det med at give ren besked - var ikke ment som at jeg troede du ville skride uden at sige noget smiley men altså ja jeg hopper med på michaels svar - i mine øjne skal der mere til smiley find på noget hyggeligt - det behøver ikke være uden børn - bare en tur i zoo , eller en tur i biffen uden barn - jah minimale ting kan faktisk godt gøre en lidt mere glad smiley

• #4   24. apr 2011 Det er er ikk mere en 3 uger sidden hvor vi var på hotel bare kæresten og jeg..

Samtidig så er jeg ikk ret meget tiltrukket af ham mere sexuelt..
    Og det med at lave noget sammen med Malthe det bliver bare aldrig til noget for endten så har vi andre planer ellers så er han for træt selv om at det er planlagt. også er det at vi lander for an tv'et, x-boxen eller vores bærbare,

de gange hvor vi har haft gibvet det chancer så har det været godt i et par uger også er det forfra igen.

Men om jeg lidt eller intet det er der tvivlen ligger..

• #5   24. apr 2011 Hvis man ikk føler der er noget tilbage for den anden - og man ikk rigtigt nyder at være sammen men mere alene - så vil jeg mene man har prøvet.
    selvfølgelig kan man gøre det en gang til - lave noget sammen - tage på et weekendophold uden børn eller tage en dateaften osv.

men altså nogle gange skal man bare ikk være sammen desværre og ingen kan gøre noget ved det smiley

• #6   24. apr 2011 vi havde opså problemer med tv, bærbar , de tog al tiden mens sønnen sov - hvad med at ligge det fra jer ? det er såå asocialt smiley derfor har vi valgt at vi KUN skal have en pc smiley heh.
    men nej hvis du intet føler - er det jo at "holde ham for nar" så er det bedste at gå hvert til sit .

svær beslutning ja - men uanset hvad du vælger - er det kun dig der ved at det er rigtigt

• #7   24. apr 2011 (33+)....- Altså jeg nyder at være i selskab med ham, men det tror jeg er fordi at da jeg var lille har jeg altid været blevet svigtet af min far, og har så prøvet at finde tryghed hos fyre, og efter at jeg har mistet mange venner så er jeg bange for at blive ensom derfor har jeg altid fundet mig i meget og ladet mig komme under tøflen, Jeg er så meget under tøflen her hjemme.. Og det har gjort at jeg svært ved at lave noget her hjemme for er bange for at gøre tingene forkert.. Men jeg har nogen psykiske problemmer som han hele tiden siger at han hjælper mig at kunne klare nogen ting men samtidig så presser han mig rigtig meget. Jeg har ingen uddannelse, eller 9-10 eksammen så det er meget begranset, Jeg har været på kontanthjælp stort set sidden jeg var 18år gammel. Hvis vi bliver ueninge er det altid mig som skal bukke under ellers er han ikk til at være i nærheden af i flere timer efter.

• #8   24. apr 2011 Det der med tiden sammen når MAlthe er lagt i seng det har vi også prøvet men det er bare svært når vi bare ender med ligge på sofaen og se et eller i tv'et også han falder i søvn smiley

Skal lige ud og putte Malthe til middagslur

• #9   24. apr 2011 Så er jeg her inde igen..

• #10   24. apr 2011 Jeg er bare så ked af det...

• #11   24. apr 2011 hvis jeg var jer vil jeg tage noget parterapi først som den sidste chance og for mig lyder det som om du ikke engang ved hvorfor du går fra ham? smiley .. Jeg synes virkelig man skal kæmpe for det indtil der ikke er flere muligheder :)synes folk idag for let bare siger ''nå, skal jeg ikke lige se om græsset er grønnere på den anden side'' og når man så har set det så er det slet ikke så grønt også kommer mange ikke alle selvf altså til at savne det gamle og får det ikke tilbage fordi de valgte at give op i stedet for at kæmpe smiley

• #12   24. apr 2011 forstår godt du er ked af det - det er da hårdt :S jeg syntes bare du skal fortælle ham hvad du føler lige nu og måske han vil med i terapi? måske vil han støtte dig og være sammen om at få et godt forhold .. ?

• #14   24. apr 2011 Mon i ikke bare trænger til lidt tid for jer selv?

Jeg kan da mærke at vi har det meget bedre når jeg har været væk nogle dage hos min far, eller manden har været en weekend afsted med drengene.

• #15   24. apr 2011 Jamen grunden til at jeg ikk føler gnisten er der mere, jamen det er jo svært at forklare og vi har prøvet utrolig lang tid at rede forholdet, men det er som om at vi er for forskællige

• #16   24. apr 2011 det lyder til at du har taget beslutningen smiley ?

• #17   24. apr 2011 Jeg har prøvet på at ved lige holde den gnist men det er som at den er utændelig igen.. Jeg har ikk nogen venner eller veninder jeg ser, Så jeg har alt mit netværk på nettet, så at skulle lade min com og mobil være vær aften vil være svært

• #18   24. apr 2011 Nja mere ller mindre smiley Men det er bange for at sorge ham

• #19   24. apr 2011 hellere sandheden og sorg end at være holdt for nar - du kigger jo lejlighed osv smiley mon ikke i bare har brug for noget tid hver for sig ?

• #20   24. apr 2011 Sådan her ser en værdags uge ud:

Mandag: en af os står op og giver Malthe morgenmad og bad og køre ham i dagpleje. kæresten står op/kommer hjem igen, Sætter sig og spiller x-box, men jeg enten for lov at sove eller ryder op og hvad der ellers skal gøres, han sætter måske et hold tøj op, kl. 11 tager han afsted på arbejde, der fra og til 15:30 der går jeg her hjemme og ryder op og gøre rent, og nøj hvor er det bare det samme og det samme værdag selv om at der intet er men gør det alligevel for at han ikk bliver sur på mig. kl. 15:30 ca. henter jeg Malthe i dagplejen, og hjem og lege lidt med ham inden jeg skal lave mad. kæresten har en dag om ugen hvor han er hjemme hos sin far og det er om mandagen. så der er først hjemme ved 20-21 tiden, hvor han så er mega træt.

Tirsdag: står han op kl. 5:30 ca da han skal møde kl. 7. men har fri kl. 12:40 men da han så er hjemme der kl. 13:30 så laver han ikk noget med mindre jeg ber ham om det eller hvis jeg spørger om han gider at lave noget sammen, men det ender med at han trækker på skulderne og siger hvad skulle det være.. Er det iorden at jeg spiller x-box? øhh, skulle vi ikk lave noget sammen? Hvad skulle det være? Øh ja så dør den lige som der. også gider jeg ikk diskutere med ham for det virker ikk som om at han har interresse i det selv om at han siger det. Men om morgenen er det så mig der aflevede da han jo skal møde så tidligt, og ja det er også mig der skal hente, og hjem og lave mad også sidder han bare og spiller x-box, sidder ved bærbaren og laver hjemmeside eller ser muthbusters. også bliver kl. ca 22-23 også skal vi i seng.

onsdag: Jeg aflevere da han gerne vil sove længe. Samme formiddags rutine som mandag. Jeg laver lidt her hjemme iløbet af dagen. kl. 15:30 ca henter jeg Malthe også hjem og lave mad, kl. 17:30 kommer han hjem og smider sig for an bærbar og tv/x-box. han kommer lige ud og spiser, det ender for det meste med at jeg sider alene tilbage og spisser da jeg spiser mere end ham og MAlthe har fået lov til at rejse sig når han har sagt "tak for mad" også er han endten for træt til at sidde og vente på at jeg bliver færdig ellers så går han igang med alt muligt andet når han er færdig.

Tosdag: Lige som Onsdag

Fredag: møder han ved 10 tiden, der er så ikk ret meget fordiddag der men han sidder bare i sofaen til hans kal afsted. Jeg aflevere som regel også der. og jeg får ordnet lidt iløbet af dagen, kl. 14:45 henter jeg Malthe, tager hjem bliver hentet af min svigermor hvor efter vi køre ud og handler ind, vi tager hjem igen og laver mad, og kæresten er først hjemme kl. 17:30 og samme aften rutine som onsdag og torsdag ud over at vi ser live fra bremen men det er også det.

Lørdag: Vil han gerne sove længe da han har været på sebejde hele ugen, og iløet af dagen for vi måske ordnet lidt vasketøj men det er også et, Vi leger lidt med Malthe, men som regel ender det med at jeg leger med ham. Og sørger for at han får frokost og kommer ud og sove, også skal Aftensmaden jo laves og det er mig der står for den, og om aften er det som de tre tidligere aftner.

Søndag: som Lørdag

• #21   24. apr 2011 Mette - forstår godt hvad du mener.. JEg ønsker jo ikk at udnytte ham eller holde ham for nar og jeg synes at det er syndt for både ham og ungerne, hvis vi bare bliver sammen for børnenes skyld

• #22   24. apr 2011 At han ikk laver en skid men forventer at wjeg laver alt men han siger at jeg ikk skal alt her hjemme men han laver ikk ret meget og det er jeg træt af men det er også bare generalt at jeg ikk føler ret meget for ham mere. og jeg føler at han lever sit liv og jeg mit..

• #23   24. apr 2011 Jeg har prøvet at sige det til ham men han mener at han laver meget her hjemme og han jo er træt når kommer hjem.. det med at han ikk må spille x-box i en uge har vi prøvet men så sidder vi bare og glor på hinanden for det jeg gerne vil, gider han ikk og han har ikk nogen forslag.
    det ender altid med at han irretret på mig fordi at vi ikk har noget at lave når det er. så det ender med at vi ser en eller død syg film eller han ligger sig til at sove på sofaen eller vi finder et spil at spille sammen, men jeg gidder det ikk ret lang tid af gangen også sidder han og spiller alene IGEN.

Kommentér på:
Er det mig der er underlig?

Annonce