Irreteret, frustreret:/? {{forumTopicSubject}}
Landet ligger nu sådan at jeg og kæresten har været sammen 5 år og 6 måneder. Vi har boet sammen ligeså længe.
Jeg er ved at blive frustreret og mere og mere irreteret på hans måde a bruge sin fritid og sin måde a være på overfor mig.
Jeg knokler som sosu elev sidste praktik , han som taxa chauffør . Forstår udmærket hans skæve arbejdstider.
Men han kommer hjem sætter sig til at spise og sætter sig med sin com til vi går i seng. os på fridagene.
Jeg selv igennem min Udd er blevet meget mere voksen og moden og ved mere og mere hvad jeg vil i mit liv. Jeg nægter at sidde dag ud og dag ind i sofaerne:( har virkelig taget intiativ til alt! Han gider ikk spille spil, gå fælles aften tur med Emma , tage i bio eller lign.
Nok med det men han tager ikk intiativ til noget i forholdet mere heller, ikk kys ikk søde ord ikk sex:/
fx igår lagde jeg hans com skærm ned satte mig ovenpå ham for ligesom at få lidt reaktion;) manden lukkede sine æjn læner sig tilbage og reagere slet ikk på mine kys!!!! Følte mig på det groveste afvist:(
da jeg sku lave aftensmad badkeg ham komme ud og hjælp, det gad han ikke så sagde det lidt hårdere og sagde så blir der ingen mad! Han kommer ud gumlende på vindruer og hvad gør han:0 spytter kernerne lige ud i ansigtet på mig og skrald griner!
Lige nu ser jeg ikk nogen fremtid hvis det fortsætter:/ og har ofte taget emnerne op gjort det klart hvortil han enten siger det ved jeg ikk eller jeg skal nok.
Ihhh hvad dælen kan jeg efterhånden gøre? For blot et halv år tilbage ville jeg for alt i verden ikk miste ham a min skide trygheds angst. Men nu erkeg faltisk nået dertil hvor min trygheds angst er væk
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 65
Sabrina ja skat bosætter mig inde hos lukz og dig overvejer lidt at tage Emma med hele juni ud til Camilla mens vi i skole eksamen s perioden blot for a se hvordan han reagere
maj 2009
maj 2009
hvor det faktisk er ligemeget:/
maj 2009
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
og syntes du så intet du får du af den snak må du fortælle ham at du er nået der til hvor du ingen fremtid kan se - og hvad syntes han i kan gøre ved det?
er du ikke glad og gerne vil fra ham - ja så følg dit hjerte
han lyder da ikkke til at respektere dig , jeg havde håbt lidt højt hvis der var en der spyttede kerner i hovedet på mig - total respektløst
^^det lyder ikke til at han har udviklet sig/blevet voksen som du skriver at du er under udd..
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Jeg tror jeg vill prøve at sætte mig ved min computer hele dagen, og ikke lave aftensmad osv. (: Og hvis han sagde noget, så skulle du lade din "dårlige dag" gå udover ham .. Så han kan se præcis hvordan han er mod dig, og man skal vel behandle andre som man gerne selv vil behandles, så det må vel betyde at han gerne vil have at du skal være sådan (:
- Men ellers ja, lav noget for dig selv. Og forklar ham, at hvis han ikke tager sig sammen, og bliver mere voksen, så vil du ikke være med til det mere ! Man skal være to der kæmper for et forhold, ellers lykkes det altså ikke ..
maj 2009
Jeg var så pisse bange for ikk a ku bo alene har jo aldrig prøvet det , var pisse bange for a klare mig selv uden ham til at hjælpe mig. Det selvtiliden med mig selv der kommet under min udd, nu jeg ikk længere i tvivl om a jeg nok selv skal kunne.
Jeg elsker ham jo netop ellers ville jeg jo ikk have prøvet så længe så var jeg jo smuttet.
ja jeg blevet mere moden under min udd på den måde ment:
før når han provokerede mig fløj jeg op i det røde felt med det samme , nu lader jeg det gå ind a det ene øre og ud a det andet. Og siger blot drop der macho fis det gider jeg simpelthen ikk hører på.
Jeg gik i by hver evig eneste weekend, nu gider jeg ikk nu vil jeg nyde weekenden med venner og kæresten med lækkert mad eller lign.
Jeg vil gerne have børn inden alt for længe det vil kæresten også eller nogen gange vil han andre gange ikk:/? Det jo enten eller.
Jeg ved med mig selv det ham jeg vil have mit barn med, han er der han kan regnes med og er skidegod til fx lukaz sabrina s herfra tråden dreng.
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 18 Emner: 28 Svar: 383
Du må tage ud til nogle venner og hygge, i biffen, eller bare gå nogle lange ture med hunden. - vi har jo området herude på landet
Du er også altid velkommen til en kop kaffe heroppe hos mig. Hvis du har brug for at få luft.
Hold hovedet højt Louise - det skal nok gå.
maj 2009
Jeg overvejer a skrive det jeg føler når han gør de her ting i et brev til ham . For måske ved han slet ikke selv hvad det er han får en til a føle jo
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 43 Svar: 310
maj 2009
nu smider jeg kortene på bordet.
jul 2008
maj 2009
skrev tilbage : ved ikk er bare ikke godt nok længere /sorry/
maj 2009
michale vi har ingen børn kun emma min amstaff hihihihi men det jo mit barn
maj 2009
han gider ikk ud han gider ikk lave mad han gider ikk hjælpe med a vaske op gå med hunden eller lign... det siger han selv. det mener han er mit arbejde som pige.
jeg har ofte prøvet at snakke med ham, spørge hvad føler du? det ved han ikk, så kommer man altså ingen vejne.
jeg har sagt jeg ikk er hans mor og jeg arbejder altså os fukldtid og et hjem er os fuldtid a holde så syns kun det fair vi hjælpes ad.
når jeg spørger om han vil med ud og spise gider han ikk fordi det koster penge og tager tid a komme derhen..
jeg er stødt på grund og ved ærlig talt ikk hvordan jeg kommer ud i havet igen
maj 2009
jul 2008
maj 2009
jul 2008
maj 2009
maj 2009
maj 2009
maj 2009
maj 2009
maj 2009
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 18 Emner: 28 Svar: 383
For du skal jo ikke gå psykisk ned - og det vil jeg tro man gør på et tidspunkt, hvis tingene bliver ved på den måde.
Om ikke andet har du så ikke nogle venner dig og Emma kan bo hos midlertidigt? - indtil der kommer en lejlighed??
maj 2009
Sex har han genralt ikk lyst til pt og det respektere jeg sådan perioder harlev også haft . Så må vi se om det vejen frem.
maj 2009
Irreteret, frustreret:/?