997 visninger
|
Oprettet:
Har lige brug for lidt hjælp :) {{forumTopicSubject}}
Jeg skal giftes :D!! Der er dog rimelig langtid til endnu, men ved allerede nu at jeg ikke kan holde en tale for min dejlige kæreste... Men hvordan pokker fortæller man ham på en anderledes men romantisk måde at jeg elsker ham ubeskrivelig højt og aldrig vil undvære ham ?
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 162
Så lavet nogle billeder af dig selv til ham.
Overrask ham og hold en tale..
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 732
Det var så super godt, og 50-70% af gæsterne fællede op til flere tåre under dette. Synes det var så godt fundet på og ikke mindst fantastisk godt lavet.. På denne måde fik hun de ord ud til hendes mand, som hun ikke kunne stå op og sige til ham foran 70 mennesker
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Suuuper romantisk
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
min mand elsker holde tale og er rigtig god til det, han snakkede om alle de mange vi har oplevede sammen helt fra vi blev kærester og til vores bryllups dag og det var osse hans måde og sige undskyld på pga han har lavede mange dumme ting. men jeg holdte ikk nogen jeg rejste mig efter hans tale og skål og takkede ham for hans måde og være på hvor dejlig han er og roste hans tale til mig og kyssede ham og skålet for ham mens jeg var grædefærdig efter h ans tale ..
jeg er ikk nogen taler til fester så derfor blev det ikk meget fra min side men takkede ham for alt og takkede gæsterne for være kommet
så der ikk andet for prøve skrive gode og dårlig ting ned i har oplvede sammen ..
held med det
Har lige brug for lidt hjælp :)