{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Har lige brug for lidt hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Jeg skal giftes :D!! Der er dog rimelig langtid til endnu, men ved allerede nu at jeg ikke kan holde en tale for min dejlige kæreste... Men hvordan pokker fortæller man ham på en anderledes men romantisk måde at jeg elsker ham ubeskrivelig højt og aldrig vil undvære ham ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige brug for lidt hjælp :)
  • #1   13. jun 2011 få en til at komme og synge en sang som betyder noget for jer,,,

    Så lavet nogle billeder af dig selv til ham.

    Overrask ham og hold en tale..


  • #2   13. jun 2011 Tillykke hvor dejligt - Altså jeg syntes slet ikke sådan noget høre til i en kæmpe forsamling af mennesker - jeg synes det er aller mest romantisk når man sidder alene og kigger hinanden dybt i øjnene og fortæller hvad man føler over for hinanden smiley Så hvad med en romantisk middag inden brylluppet hvor du fortæller ham hvad du føler og ja kanon ide som Mille skriver med nogle billeder af dig selv du kan give som gave

  • #3   13. jun 2011 Jeg var til bryllup for nogle år siden, og der ville bruden også gerne fortælle sin mand hvad han betyder for hende, men hun kunne heller ikke holde tale.. Istedet havde hun lavet en "film" af billeder, små videoer og tekst og så med baggrundsmusik til.. Selvfølgelig noget musik de havde minder til og som betød noget for dem begge! Dette blev så vist på en projektor - op på et stort lærrede.
    Det var så super godt, og 50-70% af gæsterne fællede op til flere tåre under dette. Synes det var så godt fundet på og ikke mindst fantastisk godt lavet.. På denne måde fik hun de ord ud til hendes mand, som hun ikke kunne stå op og sige til ham foran 70 mennesker smiley


  • #4   14. jun 2011 Min mand kunne heller ikke selv holde tale, så han havde skrevet et brev, som han fik hans storebror til at læse op.. En slags kærestebrev smiley

    Suuuper romantisk smiley


  • #5   14. jun 2011 først tillykke med det nyd din dag det var min den bedste da vi blev gift det var så skønt og være midtpunkt hehe

    min mand elsker holde tale og er rigtig god til det, han snakkede om alle de mange vi har oplevede sammen helt fra vi blev kærester og til vores bryllups dag og det var osse hans måde og sige undskyld på pga han har lavede mange dumme ting. men jeg holdte ikk nogen jeg rejste mig efter hans tale og skål og takkede ham for hans måde og være på hvor dejlig han er og roste hans tale til mig og kyssede ham og skålet for ham mens jeg var grædefærdig efter h ans tale ..
    jeg er ikk nogen taler til fester så derfor blev det ikk meget fra min side men takkede ham for alt og takkede gæsterne for være kommet

    så der ikk andet for prøve skrive gode og dårlig ting ned i har oplvede sammen ..

    held med det


Kommentér på:
Har lige brug for lidt hjælp :)

Annonce