{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

så skete det... {{forumTopicSubject}}

ja efter 8 år sammen og to børn senere. er vi så ikke sammen mere. vi har boet hver for sig i 2 år, for jeg ville ikke hans drikkeri og hashrygning mere. men vi fik så hvors søn for snart 9 mdr. siden. vi kunne nok redde hvors forhold, hvis vi fik et barn til. han sagde at han ville stoppe med de ting. men nej. så sagde han at han ikke syntes det gik mere, vi var hele tiden oppe og skændes, den dag i dag er min datter på 4 meget ked og har det dårligt. 2 dage efter skriver han at han ikke kan unvære os og vil gøre det godt igen, fint sidste change til ham. men men dagen efter igen skriver han i beskeden "hey der" og jeg tænker med det samme, der er noget galt. ringer til ham, og spørger -hvorfor skriver du såen?? så siger han at han ikke mente det han havde sagt. røvhold, sagde jeg til ham. men han var begyndt at se en anden, dagen efter havde skrevet til mig.
han er 34. han havde fundet sig en på 22 år. hvad helvde skulle han med en der er så ung. det skal os lige siges at han allerede har vist hende hvors datter til hende. der blev jeg sku sur. det kan ikke være rigtig at han skal vise hende, til hans ny kæreste?? og han sagde han ville have hvors datter en uge af gange, når han få sit eget, men det går jeg ikke med til. nu nå han ikke rigtig har været der for hende. da hun var mindre, og ej heller hvors søn.
jeg har det bare så helves dårlig. hvordan kan mænd være såen over for kvinder....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skete det...
  • #1   18. sep 2008 Sikke en idiot....

  • #2   18. sep 2008 Men igen: hvis i ikke har boet sammen i omkring 2 år, må han vel godt have en ny pige, eller har jeg misforstået jeres forhold? For mig virker det nemlig lige lidt forvirrende.....

    Men nogle mænd er svin, og bytter deres kone ud med en yngre model med et fingerknips.... men det er ikke alle. Få ham ud af dit liv, få lavet en god ordning med børnenem og find så en ny mand.

    Jeg ved godt man kan blive desperat efter at få tingene til at lykkes, men at få et barn mere i et forhold der allerede halter meget, virker efter min mening dumt. Men sådan blev tingene gjort, og du skal nu ikke høre mere for det fra min side....


  • #3   18. sep 2008 undskyld mette men man behøver ikke træde på nogle som ligger ned,men bare lytte og trøste,man ved godt selv fejlene

  • #4   18. sep 2008 Jeg træder ikke på hende....

    Jeg lytter og trøster også i mit indlæg.. Synes ikke selv jeg gør noget galt


  • #5   19. sep 2008 tja.. i måtte have vist det gik den vej siden i ikke har boedet sammen i 2år... men det er tralt når tingene ikke går som det skal.. at han har fundet en på 22 år og er ung... synes jeg bestemt ikke er noget galt i da min mand selv er 34 og jeg er 24 år-

  • #6   19. sep 2008 vi var sammen, i de to år vi ikke boet sammen. og vi blev enige om at flytte sammen igen, når han havde fået styr på sig selv. og det fungeter os godt. endtil fornyligt. jeg ved os godt jeg har været blind, men NÅ man elsker en, og har været sammen i mange år. så syntes jeg det er svært.
    man vil jo gøre alt for at få det til at fungere, for børnes skyld.

    syntes det er svært at accepter, at han efter få dage efter finde en så hurtigt. føler bare han har fundet hende, for ikke at være alene.


  • #7   20. sep 2008 Ved godt jeg ikke har insigt i din situation og at jeg er meget ung, men jeg vil alligevel gerne komme med et input.. Min bekymring ligger først og fremmest hos børnene, når de tilsyneladende har en far der ryger hash og drikker...
    Jeg er vokset op med en tæt veninde der havde sådan en far, og den dag idag, er han stadig ligeså umoden med de samme grimme vaner. Hun har brugt timer på, at græde fordi han skuffede hende gang på gang,.. han lovede guld og grønne skove hver gang han havde dummet sig, men holdt aldrig nogle af sine løfter... Han glemte endda hendes translogation da vi blev studenter fordi han havde røget for meget om aftenen og sov 10 timer straight... For mig at se er det vist det bedste for både du og dine børn, at han ikke er en del af jeres dagligdag længere. Selvfølgelig skal dine børn have kendskab til deres far, men jeg ville ikke overlade dem alene med ham når han har det "misbrug" ( ved ikke hvordan du deffinere hans vaner)
    Ihvertfald syntes jeg ikke, at du skal se jeres brud som et tab, men som en ny begyndelse til et liv med meget mere glæde. Jeg er sikker på, at du på et eller andet niveau også kan føle lidt angst fordi, at du trods alt har tilbragt 8 år med den her mand, hvilket også har givet en form for tryghed, men du og dine børn fortjener så meget bedre.

    Held og lykke med det hele


  • #8   21. sep 2008 brina j
    takker mange gange for dit indlæg...
    det der gør mest ondt, er han dagen efter fant en anden. og lige pluselig vil stoppe med at drikke, og ryge så meget.


Kommentér på:
så skete det...

Annonce