{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Tudetråd (sexliv) {{forumTopicSubject}}

Ja her kommer en ynkelig tudetråd fra mig..

Jeg elsker sex, og har altid nydt sex forskellige steder.

Min kæreste, er dog ikke lige så vild med sex som mig desværre. Vi har ik rigtig haft sex nogle spændende steder, fx bare en tur i skoven vil han ikke, heller ik bilen, den er for lille og bla bla alle de undskyldninger.

De sidste par måneder er bare gået ned af bakke.
Jeg savner spændende sex, men han virker ligeglad, når vi har sex er det stortset altid om aftenen når vi er gået i seng. og det er samme 2-3 stillinger.

igår ville han ud og cykle, han tager så tøjer af for at skifte og gir mig et kys kun i boksershorts, jeg tænker, nu ska vi da lige ha lidt ( kl var 21.15) og hev hans boksershorts af, han sagde nej og hev dem op igen, jeg sagde vi ska da lige ha lidt sex inden du kører, hvor han siger nej så har han ik kræfter til at cykle, så jeg siger okay, så når du kommer hjem og har været i bad, hvor han så igen bare siger nej skal vi ik, jo siger jeg det skal vi, nej siger han så igen og farvel han cykler, jeg tænker hehe glæder mig til han kommer hjem, for han går altid i bad efter en cykeltur.
Han kommer så hjem, går ud på badeværelset og kommer ud lidt efter og sætter sig foran pc (hans liv), jeg sidder lidt og siger så, ih så ska vi ha sex og smiler, han kigger bare på pc og siger nej vi ska ik og smiler lidt, jeg siger jo, skynd dig lige ud i bad, han siger nej jeg har taget en chauffør vask idag. Han hader chauffør vask og siger han ikke føler sig ren ved det.
Jeg sad bare og kiggede og blev så lidt ked og skuffet og det tydelige afslag, nårh ja han kunne heller ik for han sku på arbejde i morn og han var træt i benene...sagde så surt til ham, at det sgu heller ik var hans ben jeg sku bruge!

Så nej ingen sex igen igår. tror vi har haft sex ca 4 gange denne måned smiley

Jeg er lidt overvægtig. er 165 høj og vejer nu 69 kg, er på slankekur og har tabt 1 kg på en uge..
Er bare bange for han ik tænder på mig mere, selvom han siger "jo skat det gør jeg"
Overhørte en samtale ham og hans fætter havde, hvor fætter sagde :" det kan jeg godt forstå, hun er sku hot, jeg fortsår godt du sys hun er en hottie" jeg gik grædende derfra, men fik en god snak med hans søster, så gik glad tlbage igen, men ved det ik var mig der blev snakket om, men ok jeg kan da også snakke med veninder om hvis vi sys en fyr ser godt ud... problemet er bare at jeg stadig vil ha sex med min kæreste, men han virker ligeglad efterhånden smiley
Sorry for den lange besked, er bare lidt ked. ved ik hvad jeg skal gøre. Jo jeg kan godt finde på noget frækt, men jeg ved også at han højst sandsynligt ik gider rigtig smiley jeg har noget jeg gerne vil prøve men er så bange for afslag igen, og det er endda bare noget ganske simpelt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tudetråd (sexliv)
  • #1   5. aug 2011 det er ik så meget, jeg vejede mellem 62-64 kg da jeg opdagede jeg var gravid.

    Han er altid været mere tilbageholdende, det er først de sidste par måneder det er blevet sådan her. Og sys at det er ved at være nedslående.



  • #2   5. aug 2011 er bare bange for han måske ik tænder på mig mere.... Tør heller ik rigtig prøve noget nyt, for når han er sådan nu her, hvad så hvis jeg prøver noget og jag kan se det virkelig ik siger ham noget smiley

    overreagerer nok, det ved jeg godt, men sys bare det er trist og spørger jeg om han ik gider have sex, så siger han : jo, bare ik lige nu, eller jeg er træt, ikke idag skat, skal i bad (som så går nogle timer før det sker)

    var på camoing 1 uge hvor en ven sov i campingvogn med os, før har han været ok til at få med på sex altså min kæreste men han ville ikke, heller ik selvom vennen sov (har vi gjort før) vennen vidste godt jeg ville ha sex for til sidst brokkede jeg mig højlydt overjeg ik ville få noget, og han lod os være alene et par gange, men næ nej ingenting skete smiley


  • #3   5. aug 2011 heh jah vores søn er 3 år og 5 mdr smiley

  • #4   5. aug 2011 Mor til : han opdagede godt jeg gik, og hans søster rendte ind og sagde til ham jeg var gået og jeg var ked af det, og det havde noget at gøre med jalousi..(havde dog ik sagt noget til hende om det der) Jeg var så gået et godt stykke og hun fandt mig grædene, vi fik en god snak og hun fortalte mig at han var gået ud for at finde mig. Han sad dog samme sted da jeg kom tilbage, men fik da nogle knus og kys og kærlige ord af ham.
    Nej vi snakkede ik om det. Han har en gang lavet nykker og jeg gik fra ham, men det er et par år siden nu, og jeg vil ik være en der går og snager og er jaloux som ødelægger et forhold, så jeg sagde ik noget, så nej vi snakkede ik om det.


  • #5   5. aug 2011 Jeg tror også han elsker mig, kommer bare til at tænke på sidst vi røg ind i sådan en periode..det gik helt galt...
    så vil jo ik brokke mig for meget.
    Vi sidder også hårdt i det med økonomien og begge arbejdsløse, så han er nok bare stresset.


  • #6   5. aug 2011 ja det er hårdt, især når min krop ik er som før, selvom han har sagt jeg ser dejlig ud.

    Jeg ved hvordan jeg ser ud og derfor prøver jeg at tabe mig, så jeg måske blir mere fristende at se på igen. men blir nok aldrig tilfreds (er jo en pige hehe)

    jeg overreagerer nok og overfortolker, men ja er bare lige lidt ked her til morgen.
    Kender i ik det, at man vågner og så er det bare en dårlig dag?
    og så hjælper det jo ik ligefrem at jeg drømte vi havde sex..hm


  • #7   5. aug 2011 Hvad arbejder han med, Er han tidligt oppe eller sådan noget, Må sige jeg selv har været i hans sted. Hvor jeg ikke kunne rumme at have sex, så det var max 1 gang om ugen, og det vær nærmere af pligt end lyst fra min side.

    At han er "kedelig" med hensyn teil at prøve nyt af osv er nok ikke noget der kan ændres så meget på, han er nok bare mere blufærdig end du er. Det er en god ide at få snakket om dine lyster i forhold til hans, ellers kunne det ende galt...


  • #8   5. aug 2011 Ja, den kom igen, da min datter på 7 måneder begyndte at sove igennem og min mand blev mere forstående, og det ikke hjalp at han pressede på. Vi har haft noget gode snakke omkring det, så han kunne følge mig i hvordan jeg havde det, Begyndte at sige til ham når han havde presset på længe at vi godt kunne men jeg faktisk ikke havde lyst, så fik han dårlig samvittighed.

  • #9   5. aug 2011 vi er begge arbejdsløse, men lige nu har han været i kundeservice, hvor han møder kl 08. men han har lange vagter, men sys bare hvis han er så træt, så burde han da slappe af, han kan sidde foran pc, være sammen med venner og cykle osv, men sex blir mindre og mindre..

    at jeg har mere lyst end ham har jeg vist fra starten og så at jeg vil mere end kun i sengen.. men så lidt som nu har vi kun haft en gang før, men jeg tror ik det er det samme denne gang.

    men blow siger han ik nej til, så det må jo næsten være mig.. men igen måske mig der overfortoker og overreagerer..har lidt af et temperament, så nogle gange er det værre end det er.


  • #10   5. aug 2011 Shila B- Nej, det var det ikke, havde vi ikke fået snakket om det og han "ventede" på jeg var klar og havde overskud igen, havde vi stadig stået samme sted.

  • #11   5. aug 2011 Danni´s moar *-- At være arbejdsløs er også til stor frustration, jeg er selv arbejdsløs når jeg er færdig på barsel, jeg får næsten stress af at tænke på jeg kun har til sidst i september, før jeg går over på dagpenge igen.
    Det er sikkert også hårdt for ham at komme i gang igen efter evt længere arbejdsløshed.

    Som jeg sagde til min mand da han var værst, har du lyst så tag trykket selv... Jeg har ikke dit behov så må du selv klare det der ligger udover. Ved selvfølgelig godt det absolut ikke er det samme at gøre det selv, men hvis du får dækket lidt af det og ikke presser så meget på, så kommer han selv frem fra busken, han bliver bare mere irriteret når du presser på.
    At han gerne vil have blow, er nok fordi det er nemt og overskueligt.

    Hvor meget gør du ud af dig selv til dagligt? er det mere eller mindre end det plejer?


  • #12   5. aug 2011 Shila B-- Det skal nok komme. giv dig selv tid, at blive mor og være der for det lille barn er en stor ting for os piger, vi bliver næsten "mættet" af det, så har ikke plads til mere nærkontakt, sådan havde jeg det i hvert fald.
    Du skal lære at give dig selv plads til også at være kvinde og kærestes og ikke kun mor. smiley


  • #13   5. aug 2011 jeg gør ik noget ud af mig selv mere end jeg plejer... jo den ene dag havde jeg taget en vest agtig ting på jeg havde købt sammen med ham, og da han kom hjem sagde han også det så godt ud, og det var så det.
    Jeg presser ham nu heller ik, har prøvet at lade ham være hvilket jo har resulteret i sex ca 4 gange på 1 måned...
    Prøver jeg at gøre mere ud af mig selv, kigger han måske og siger : det ser godt ud skat, og glor så på sin pc igen.

    jeg har været arb.løs i snart 2 år nu, været i løntilskud og får afslag på afslag af ansøgninger, så jeg ved det er hårdt.


  • #14   5. aug 2011 Kan godt følge dig, det var også der jeg havde problemet, Sagde til min mand at hvis han genre ville der skete noget mere med sexlivet skulle han til at vågne op og hjælpe mere til, for jeg kunne ikke overskue det hele.
    Godt nok gik han på arbejde fra 7-15.15, men jeg var jo "på arbejde" fra morgen til aften og natten med hvis en af pigerne var vågen.

    Men ja, det hele mætter en hvis man er selv om det hele, og når lille manden skal starte op i vuggestue er det følelsesmæssig hårdt, og så hjælper det ikke ligefrem.

    Hvad laver du imens den bette er afsted så?


  • #15   5. aug 2011 Jeg synes ellers at det er ret godt klaret med sex 4 gange i denne måned når vi kun er 5 dage inde i den. Så har det været stort set hver dag. Det tænker jeg er meget normalt og mere til. Efter så lang tid i forhold tror jeg ikke at det er alle der har sex hver dag.

    Men kan han evt. føle sig for presset? som du skriver det lyder det lidt til at selvom han har sagt nej, at du ikke har accepteret det og fortsat efter han kom hjem og sagt "jo vi skal, gå i bad"
    jeg kan godt forstå at du havde lyst men med min eks oplevede jeg sådan en periode hvor det var mig og hvor han "pressede" mig lidt på den måde, og det gjorde at jeg slet ikke fik lyst for så var det ikke lyst men pres og stress over det, og det gjorde at jeg blev lidt ked af det og prøvede at undgå situationer hvor kan kunne få lyst.
    Jeg havde slet ikke lyst når han var sur over det og "forventede" og gav mig indtrykket af at det et sted "var for dårligt af mig", og det gjorde jo at jeg ikke var glad for det, og så får man ikke lyst. Det virker stik modsat hvis man går og presser på og "mugger" lidt over det.

    har du prøvet slet ikke at lægge op til noget og bare være glad, aktiv og frisk og smilende indtil han en dag selv lagde op til det? så hans egen lyst selv kunne få plads?


  • #16   5. aug 2011 men ja jeg tror helt sikekrt også at arbejdsløsheden gør et meget stort indhug i det. At man sidder lidt hårdt i det økonomisk er ikke noget der plejer at fremme overskud og lyst så det er nok bare en overgang smiley

    men har du talt med ham og spurgt ham om der er noget han gerne ville have der blev ændret eller hvad han føler omkring det?


  • #17   5. aug 2011 Danni´s moar *- Hvad laver han når han glor ind i skærmen? Måske han er lidt besat af det og ikke er med i familien. Det var måske en ide at få ham til at foretage sig noget andet end det så han vågner op igen.

  • #19   5. aug 2011 Jeannie: ikke 4 gange i denne måned, men 4 gange PÅ 1 måned...
    vi plejer normalt have have sex et par gange i ugen..så dette er ikke normalt for os...
    ja jeg prøvede at få ham til have have sex der, for ellers har vi kun sex når vi er gået i seng, så ville gerne have vi sku ha sex INDEN sengetid. jeg sagde det smilende og lokkende, og stoppede bagefter, den dårlige undskyldning med hans ben...Jeg gider jo ikke blive ved med at prøve at lægge op eller at gøre ingenting og vente på der sker noget, for der sker jo åbenbart ikke noget, så havde lige brug for der skete noget.. som der som ventet ikke gjorde.


  • #20   5. aug 2011 hans liv er hans pc. Han sidder og spiller eller roder med noget i photoshop...og beder man ham om noget går der snildt 10 min før han rejser sig, og så har jeg sgu gjort det selv..det gider jeg da ik vente på hele tiden.

    Han er altså også en dejlig mand, der hjælper når man beder om det(dog med forsinkelse), ikke kun negativt, og vil for intet i verden miste ham, er bar elige lidttræt af denne situation..

    Det med sex har varet et par måneder nu.


  • #21   5. aug 2011 men jeg skal altså bare lade manden passe sig selv, og så selv ordne mit behov og håbe på han gider have sex igen en dag??

    ang sexsnak, er det som at snakke til en dør, det er også prøvet.

    men tak får svar.
    jeg lader bare min dejlige mand være, og finder vibratoren frem. (som han også selv sagde jeg skulle en dag)


  • #23   5. aug 2011 hmm ved snart ikke hvad jeg skal komme til med råd da jeg aldrig har stået i samme situation (her er det mig der har været lidt afvisende pga træthed)
    Men har du prøvet og skrive nogle frække sms til ham i løbet af dagen med ting du kunne have lyst til at gøre ved ham så han måske går og bliver mere og mere tændt i løbet af dagen så når han kommer hjem at han ikke kan holde fingrene fra dig :o)


  • #24   5. aug 2011 ja sms er også prøvet.. har skrevet til ham hvad jeg kunne tænke mig at gøre ved ham om aftenen.. svarene er bare: ;P eller hehe, og ingen reaktion når man kommer hjem.

    Har også prøvet at skrive at jeg har lyst til ham, og spurgt hvad han kunne tænke sig at gøre ved det : intet svar tilbage. og ingen reaktion om aftenen.


  • #26   5. aug 2011 hmm lyder mærkeligt, synes os som de andre siger at du skal snakke med ham og han skal ikke komme med den der at han er træt for det kan han ikke være 24/7 nu må han komme med et direkte svar til hvad problemet er.

  • #27   5. aug 2011 ja sys også det er underligt.
    prøver en snak igen, men kommer nok ingen vejne med det.


  • #28   5. aug 2011 nej men han skal bare ingen steder før han har forklaret dig hvorfor, han skal ikke slippe denne gang.

  • #31   5. aug 2011 iorden du spørger.
    Det er jeg sikker på han ikke har.
    Vi har haft et problem med ham og en kvindelig kollega engang og jeg gik fra ham. Og han ved dette er den eneste chanche han har. så det tør han ikke.
    Og jeg har hørt fra mange hvor hårdt han tog det i den tid jeg var flyttet væk. Og det har vi snakket meget alvorligt om, og han ved hvad der sker, hvis han prøver på det mindste med en anden.


  • #32   7. aug 2011 jeg presser ham ikke til sex..
    jeg har ladet ham være i ihvertfald 2 måneder nu, og ladet ham betsemme hvornår, men denne gang ville jeg for en gangs skyld gerne lige have noget igen og forsøgte derfor..
    Jeg står ik og overfalder ham når han kommer hjem.


  • #33   7. aug 2011 men kan d aoplyse at vi har haft sex fredag OG lørdag, og det var ham der lagde op til det, så måske er der fremgang

  • #34   7. aug 2011 Ja som andre skriver, så er det bare at snakke om det, måske sætte en hyggelig aften af til lidt dybere snak og hygge og så bare få det sagt, og fortæl det frustrerer dig. Tit er det andet der ligger under, og tvivler på det er pga. dig han ikke vil smiley og tror slet ikke det er de måske enkelte kilo for meget der gør forskellen smiley

    Herhjemme svinger det os lidt op og ned... af forskellige årsager smiley men bestemt ikke fordi vi kan li hinanden mere eller mindre smiley

    Jeg siger det til min kæreste hvis noget frustrerer mig... og så er grunden som regel også helt forståelig smiley og omvendt gør han det samme smiley


  • #35   7. aug 2011 Her er det bare meget svært at snakke følelser... Han har haft en barndom med "drenge/mænd græder ikker" og kæft,trit og retning eller et par på hovedet (incl hans søskende) Så han er meget svær at komme ind og snakke følelser med.
    De gange jeg har prøvet, virker han så fjern og ligegyldig, men jeg ved også han kan opføre sig sådan når han ikke ved hvad han skal gøre eller sige, fordi han føler sig utilpas med det.

    Så snakker vi, er det mest envejs - dvs mig til ham.

    Men det er det samme med fx at sige undskyld. Han KAN virkelig ikke sige ordet..! Men jeg har med tiden lært hans måde at undskylde på, i form af knus og evt en lille blomst, ja det lyder kliche, men det er den måde han kan gøre det på og det er fint for mig, for jeg ved det betyder noget.

    (p.s Jeg laver altid mad, MEN både igår og idag, laver han mad til os smiley )


  • #37   7. aug 2011 bare rolig, nu orker jeg heller ik lige at skulle gøre det flere gange om dagen hver dag hehe
    Det var kun da man var ung og nyforelsket smiley


  • #38   8. aug 2011 jeg gider nu heller ikke sex hver dag dag, en lille pause kan da også give lidt ekstra når man har sex igen, men FOR lang en pause kan det også blive smiley

    Havde en x der heller aldrig sagde nej til sex, så der er forskel på mænd og deres lyst og heldigvis for det da smiley
    (han var så lidt underlig i og med at da jeg gik fra ham - flyttede han sine ting mens jeg ikke var hjemme..og han tog MIT lingeritøj og legetøj med sig!!! hvad sker der lige for det?)


Kommentér på:
Tudetråd (sexliv)

Annonce