{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.754 visninger | Oprettet:

Alsår hvorfor nu {{forumTopicSubject}}

Hejsa i skønne tøsser smiley undskyld på forhånd det bliver langt og lidt rodet men har brug for af skrive mine tanker ned :-)sagen er den jeg har fundet ud af begge mine bedste venner åbenbart er forelsket i mig på engang smiley michael (lasses far )har jeg kendt i 9 år og alle årene har vi været kærester lidt on and off sidste gang kom vi sammen i 4 år og har ikke været kærester i 2 år men det sidste halve har vi været kærester uoff. Så for 2 mrd siden sagde jeg vis vi skulle forsætte skulle det være som rigtige kærester men fandt så ud af for 14 dage side af ingen af hans venner ved noget. Han siger han virkelig vil det her men han vil ikke være til grin vis det går galt igen kan også mærke af jeg begynder og savne af havde en kæreste tæt på og vi kan ikke flytte sammen før om 2 års tid føler bare vi flytter længer og længer væk fra hinanden følse mæssigt. Lars (min bedste ven ) fortæller så forleden af jeg er hans største kærlighed og han altid har har været forelsket i mig og er det stadig lars har jeg kendt i 7 og altid været små forelsket i ham og vi har altid kysset rundt mm. Når vi begge har været singler. Han har altid benægte af være forelsket i mig fordi han var bange for af ødelægge vores venskab . Alle omkring os giver ikke mig og michael mange chancer for noget forhold og de bliver ved med og sige mig og lars findes sammen så der gør mig bare så forvirret. Ved ikke hvad jeg skal tænke og gøre lige nu. Er ikke i tvilv om begge siger sandheden når de siger om hvad de føler og de begge har altid været der for mig :-)vil bare ikke såre nogle af dem eller svigte dem smiley hvorfor lars skulle fortælle mig om sine følses nu forstår jeg slet ikke når han har benægte det i så mange år :-| bare lidt vrøvl her fra :-)knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alsår hvorfor nu
Kommentér på:
Alsår hvorfor nu

Annonce