2.022 visninger
|
Oprettet:
Svigermor?? {{forumTopicSubject}}
hej piger..
Hvordan ville i reagere hvis i fandt ud af jeres svigermor har siddet og svinet en til sammen med jeres kærestes eks, som prøver at få ham tilbage, samtidigt er han mors dreng og taler ca med sin mor 3 gange om dage og køre hjem til hver anden dag..
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 303
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 108
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Hvad tror hun giver hende ret til så grove løjer?!
okt 2010
okt 2010
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
okt 2010
okt 2010
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Puha, lyder ikke som en rar situation da...
Håber det løser sig for dig
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
Om det ville kunne lade sig gøre aner jeg ikke. Men jeg synes bestemt ikke at man skal afskære farmor fra børnene, uanset hvad.
Ja det er svært at sætte sig ind i for mig. Jeg har et dejligt forhold til min svigermor, og gudskelov for det
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
Vi elsker den tætte kontakt med vores familie, og vil gerne give det videre til Isabella.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men altså det er ikk noget som går ind og ødelægger noget i forholdet eller giver problemer..
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
Hans mor har så været med herude og hun har gennemrodet alle mine skabe og går fuldstændig amok over at jeg har en delk hundeudstyr fra andre forretninger end hendes liggende(jeg havde købt et restparti fra en butik der lukkede ned, samt jeg stadig kunne få det billigere i andre butikker selv om jeg fik rabat hos hende).
vi røg i totterne på hinanden fordi jeg ikke mener hun havde nogen grund til at rode i mine skabe og da slet ikke til at blande sig i hvor jeg handlede det er trods alt mine egne penge.
Jesper har holdt sig en smugle i baggrunden hvilket virkelig sårede mig fordi jeg følte jeg stod alene io en krig mod hende uden at have gjord noget forkert. Jesper har ADHD(damp) og har derfor rigtig svært ved at takle situationer som denne.
Jeg slog det meget fast at jeg ikke deltog i noget som helst i den familie. Jeg hører derefter ude i byen at hun sidder og sviner mig til overfor jespers eks kæreste og siger at det hele var meget bedre da jesper var med hende og så videre.
Her er jeg dybt uenig da han har fået det så meget bedre psykisk efter de gik fra hinanden.
Efter vi i 2 år ikke har kunnet være i nærheden af hinanden gik det jesper meget på især fordi jeg blev gravid. Jeg kunne jo sagtens snakke med hans far og til hans fødselsdag pakkede vi et scanningsbillede ind med beskeden om at han skulle være bedste far(han blev 50)
Her blev hun super skuffet over ikke at være nævnt i sammenhængen og pludselig en dag tropede hun op herude og ville snakke med mig.
Hun gir mig en undskyldning og slikkede lidt røv og vi aftalte så at jeg for eftertiden kom med men at jeg ikke ville komme rendene hele tiden og hun heller ikke skulle komme rendene her.
det er den bedste løsning for jesper og den lille men hun har misbrugt alt min tillid og jeg kommer ikke lige sådan til at stole på hende igen
det har været hårdt for vores forhold især fordi jeg følte virkelig jeg stod alene fordi han ikke turde sige noget men jeg føler hun har fået en lærestreg og jeg føler også at jeg har haft "bukserne på" i denne diskution fordi jeg valgte at sige fra
Ville bare lige fortælle dig om min oplevelse så du ikke føler du står alene. hvis ikke du har lyst til at besøge hende eller have hende rendene må du holde ved det men jeg tror alligevel på et tidspunkt man er nød til at kunne se hinanden uanset hvordan man vender og drejer det(ihvertfald hvis man blir sammen som par)
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
jeg havde også arvet og da vi købte huset drejede alt sig bare om at min arv skulle bruges på at renovere, hvilket da også var min plan men min plan var måske at jeg gerne ville have haft bare lige lidt af den tilbage men det lykkedes ikke.
til min 18 års(vi havde lige købt huset) fik jeg nogle rimelig store gaver af mine forældre(dyson støvsuger, koskind, lammeskind, rosendahl glas, bestik og så videre. Det kørte hun på i flere år efter hvor jeg virkelig tænker herregud har hun ikke andet at gå op i end hvordan mine forældre priotere deres penge. Det var præcis det samme da jesper fyldte 20 og min mor gav ham g-star tøj og nogle udendørslamper.
Altså herregud hvis mine forældre har lyst og råd til at give dyre gaver så lad dem dog.. jeg tror virkelig hun synes mine forældre forsøgte at købe jesper hvilket de bestemt ikke gjorde men det er jo sådan noget tøj de unge vil ha som min mor siger og mine brødre går da heller ikke i andet..
okt 2010
som sagt min kæreste har tre og jeg har to børn og allerede nu gør hun stor forskel på dem og det har været et problem i forholdet det sidste ½ år, og jeg og min kæreste ved godt at hun nu bare vil købe en masse legetøj kun til hans så mine børn ik for noget, og hun er også slem til at sidde og svine alle til foran den store af hans drenge og han forguder sin farmor og gør alt hvad hun siger, så hvis hun ik kan lide mig så kan han ihvertfald heller ik og ja det kan jeg jo ik arbejde imod og har heller ik lyst til det skal gå ud over børnen bare ked af at mit forhold skal ende pga hun skal opføre sig sådan forstår simpelthen ik man ik i det mindste bare viser sin søn lidt respekt og opføre sig ordntligt så han ik er nødtil at gå fra mig som han elsker hun må virkelig have en dårlig smag i munde, el nej tror jeg faktisk ik..
okt 2010
Og for ca 3 uger sidde bed jeg meget sur på svigermor fordi hun gik langt over stegen med at sidde og svine min søn til overfor mig og der bad jeg hende om at holde sin kæft og hun ALDRIG skulle sige sådan om min søn igen, så viste godt at det kun kunne være hende når jeg kun har 4 mennesker jeg betro mig til.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Synes bare du skal tage de skide 650kr, og kaste direkte i fjæset på med hende, og sige, så har vi to vist ikke mere hinanden at gøre! Og kan din kæreste ikke forstå/acceptere det, er han så virkeligt værd at samle på?!
Meget skal man måske finde sig i, men en ting er sikkert, jeg havde ikke hverken accepteret eller fundet mig i den slags der, og 110% du kan finde en fyr der ej heller ville acceptere den slags, ej heller fra sin mor.... Jeg har i hvert fald fundet sådan en fyr!
okt 2010
Det ender nok desværre med at vi går hver for sig det er ihvertfald der vi er lige nu fordi vi begge ik mener hans mor vil støtte os i at være sammen og jeg er han er bange for hun ville balnde børnen ind i det her og han vil selvfølgelig ik vælge mellem hende og mig så ja, surt et forhols skal slutte sådan her : (
okt 2010
Nej finder mig heller ik i det og vil aldrig sætte mine børn i en sitiosion hvor det kan gå ud over dem.
Men ja ved sku ik hvad jeg kan forvente af mine kæreste det er jo ik første gang hun har såret mig, men han mener vi bare skal snakke om det med både ham og jeg ved at hun ik er til at snakke med så ja..
IIIIIIIIIIii blievr sku så sur over nogel man stoler på kan ødelægge så meget der er sku ik noget at sige til at man lukker sig inden og ik vil dele sine tanker med nogle hvis det kan blive brugt mod en igen
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 270
Det værste er at det har skræmt mig fra vid og sans fra at få en ny kæreste. Hun kørte mig psykisk ned og er først nu ved at komme tilbage på sporet igen og være glad. Min eks han var passiv hele vejen igennem og det fortryder han så inderligt nu.
Det er ærgeligt at det skal være på den måde, men jeg tager virkelig hatten af for jer der fortsætter en stædig kamp
okt 2010
Svigermor??