15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Årh, sommerfugle i maven! {{forumTopicSubject}}
Hej piger!
Ville lige dele dette med jer, i håb om at få nerverne lidt ned ;b
Sagen er den at min kæreste og jeg snart har været sammen i 6 år, og venter vores første barn. Jeg er ikke et sekund i tvivl om han er manden i mit liv. Danny er bare IKKE romantisk anlagt, og tager ikke meget initiativ, men det har jeg vænnet mig til derfor havde jeg besluttet at jeg ville købe forlovelses ringe til os til hans fødselsdag som en del af hans gave. Ringene er købt og han har fødselsdag om små 2 uger. Jeg aner ikke hvad str han bruger, så hvis datoen i ringene skal være hans fødselsdag, kom jeg pludselig i tanke om jeg skulle give ham dem noget før, så vi kan få de rigtige hjem. Det skal så være imorgen!
Han har nemlig fri tirsdag, så vi kan rigtig hygge imorgen.
Jeg vil så gøre mig rigtig lækker for ham, lave lækker mad og tænde stearinlys
Jeg har så skrevet et brev til ham med nogen af mine følelser og hvorfor jeg har købt ringene og det, det vil jeg så give ham inden desserten, som skal være chokolade fondue
Jeg er bare SÅ nervøs ;b jeg frygter han afviser mig og siger nej. Jeg har sååå meget sommerfugle i maven over det ;b
Det er ikke meningen vi skal giftes indenfor et år, det er ikke på den m
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg tror han bliver rigtig glad. Det ville jeg i hvert fald blive
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
apr 2010
Lullee : Tak søde Det håber jeg heller ikke at han gør Han er jo bare sådan lidt "drengerøv", derfor jeg måske er lidt bange for han ikke synes det er så god en idé, som jeg gør ;b
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Tror helt sikkert at han bliver glad, og tror heller ikke på at han siger nej
jeg ved at når man køber ringene så er det de færreste der kender størrelsen så man får "låneringe" med og frier og så kommer man ind med dem og får dne rigtige størrelse og får lavet navn i, og så den dato man friede
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
apr 2010
Jeg håber du har ret!
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
giv endelig en update
Årh, sommerfugle i maven!