{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Årh, sommerfugle i maven! {{forumTopicSubject}}

Hej piger!
Ville lige dele dette med jer, i håb om at få nerverne lidt ned ;b

Sagen er den at min kæreste og jeg snart har været sammen i 6 år, og venter vores første barn. Jeg er ikke et sekund i tvivl om han er manden i mit liv. Danny er bare IKKE romantisk anlagt, og tager ikke meget initiativ, men det har jeg vænnet mig til smiley derfor havde jeg besluttet at jeg ville købe forlovelses ringe til os til hans fødselsdag som en del af hans gave. Ringene er købt og han har fødselsdag om små 2 uger. Jeg aner ikke hvad str han bruger, så hvis datoen i ringene skal være hans fødselsdag, kom jeg pludselig i tanke om jeg skulle give ham dem noget før, så vi kan få de rigtige hjem. Det skal så være imorgen!
Han har nemlig fri tirsdag, så vi kan rigtig hygge imorgen.
Jeg vil så gøre mig rigtig lækker for ham, lave lækker mad og tænde stearinlys smiley
Jeg har så skrevet et brev til ham med nogen af mine følelser og hvorfor jeg har købt ringene og det, det vil jeg så give ham inden desserten, som skal være chokolade fondue smiley
Jeg er bare SÅ nervøs ;b jeg frygter han afviser mig og siger nej. Jeg har sååå meget sommerfugle i maven over det ;b
Det er ikke meningen vi skal giftes indenfor et år, det er ikke på den m


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh, sommerfugle i maven!
Kommentér på:
Årh, sommerfugle i maven!

Annonce