{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Lidt trist fortiden :´-( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved ikk hvor jeg skal starte, føler bare at mit hovede er ved at eksplodere.

Jeg tænker, tænker også tænker jeg endnu mere.

Sagen er den at det er mig der er problemet her hjemme.

Min kæreste er pædagog i en SFO og arbejder derfor fra kl. 12 til 16:30 ca også er han hjemme kl..17:30 ca. MEN han er samtidig håndbold træner 3 dage om ugen ja så kan i selv tænke jer til hvordan mine eftermiddage ser ud med to børn.

vores værdag ser således ud:

Mandag: jeg står op og giver Kaya flaske ved 6 tiden, giver Malthe morgenmad ved 6:30 tiden. kæresten bader ham så jeg kan få tøj på også aflevere jeg eller kæresten. kl 11:10 ca. tager kæresten på arbejde. Jeg prøver at få lavet lidt her hjemme men jeg er samtidig røv træt, samt at jeg har Kaya som vil have mere og mere opmærksomhed. kl. ca. 15:30 - 16:00 henter jeg Malthe i dagpleje, til håndbold med Malthe (17:15 - 18:15) det er i lejre så vi skal med toget 1 station. kæresten har "far/søn" aften til 19:15 hvor han skal i halen og være træner. kl. 19, tager Malthe og jeg toget hjem igen (jeg har samtidig Kaya med) vi er hjemme ved 19:30 tiden og spiser så noget aftensmad der også bliver Malthe puttet i seng. Kæresten spiser ikk hjemme. også vil Kaya gerne have opmærksomhed, så ingen afslapning som sårn der. kl. 21:30 er kæresten hjemme igen. også forgår resten af aften i sofaen foran tv'et og vores bærbar (om aften er jeg total smadret efter at have haft ungerne alene) også ved 23:00 tiden går kæresten og jeg i seng.

Tirsdag: Kæresten skal være i skole delen og tager derfor afsted kl. 7 da han skal møde kl 8. han har så fri kl. 15:30 er hjemme kl. 16:30 og skal så i hallen og være træner kl. 18:30 så han skal nå at spise inden kl. 18:15 hvor han køre. han er så hjemme ved 20-21 tiden (kan ikk lige huske det) Også hvis han der har været NFL om dagen om mandagen så ser han den optaget kamp i soveværelset alene da jeg ikk gider at se det der. Om morgen har jeg så begge unger alene hvor jeg skal give dem begge mad, bade Malthe også aflevere ham også hjem og give Kaya mad igen. Kl 15:30 - 16:00 skal jeg så nå at hente Malthe også hjem og lave mad samt at give Kaya mad.

Onsdag: Jeg giver Kaya mad kl 6. Jeg giver Malthe mad kl. 6:30. kæresten bader Malthe. Kæresten eller jeg aflevere. kl. 11 smutter kæresten på arbejde. kl. 15:30 - 16:00 henter jeg Malthe i dagpleje. hjem og lave mad også give kaya mad, kl. 17:30 ca er kæresten hjemme fra arbejde. og det er så den eneste aften hvor vi er sammen. Vi spiser sammen.

Tosdag: Jeg giver Kaya flaske. Jeg giver Malthe morgenmad. Kæresten bader Malthe. kæresten eller jeg aflevere Malthe i dagpleje. kl. 11 køre kæresten på arbejde. kl. 15:30 - 16:00 henter jeg Malthe i dagpleje. Hjem og lave mad. Kæresten er ikk hjemme og spise. Jeg giver Kaya mad. kl. 20:00 - 20:15 er han hjemme også er jeg mere end brugt og orker ikk en dyt erko hveraften sidder vi i vær vores ende af sofaen og stiger ind i tvet eller vore bærbar.

Fredag: møder kæresten endten kl. 9 eller kl. 12, så han skal afsted endten kl. 8 eller kl. 11. hvis han møder tidligt har jeg begge unger om morgen også ligner den tirsdag morgen. møder han kl 12 så ligner den de andre morgener. kl. 14:45 henter jeg Malthe, hjem og gøre klar til at blive hentet af min svigermor, ud og handle med hende og ungerne. Hun tager Malthe og jeg Kaya. Vi kommer hjem igen. Kæresten kommer hjem kl 17:30. Endten laver min svigermor mad ellers jeg. Kæresten eller jeg giver Kaya mad. Svigermor spiser med og køre så hjem ved 20-21 tiden, og det er så den eneste aften hvor vi faktisk sidder sammen og nogen snakker sammen.

Lørdag og søndag: ser meget forskæligt ud men det er som regel mig som giver begge unger morgenmad og tager mig af dem når de vil have opmærksomhed. også er det forskælligt om vi er hjemme eller på familie besøg.

Altså et par gange om ugen ordner han noget vasketøj om formiddagen og negen gange lidt af opvasken hvis jeg ikk står med den alene, støvsugning står jeg får med mindre at vi får besøg så kan han godt lige støvsuge lidt af huset.

Havde bare brug for at komme ud med det.

Jeg prøver så hvidt muligt at få klaret en del her hjemme men det er som at jeg det hele hober sig op også kan jeg ikk overskue det.

Undskylder for stavefejl og manglende ord.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt trist fortiden :´-(
  • #1   22. sep 2011 Det kender jeg godt. Min kæreste er landmand. Så ham har vi stort set ikke set siden juni.
    Jeg står alene med ALT, og jeg har en dreng, der aldrig sover og er sur hele tiden, fordi han enten er træt eller fordi han keder sig. Han er SÅ klar til ar komme i DP.

Men det vidste man jo inden man fik børn.

• #2   22. sep 2011 til jer der kender mig på facebook, så skal der ikk snakkes om det der.

• #3   22. sep 2011 tja hvorfor træner han? det havde jeg nok sat en stopper for, man er 2 til at lave et barn - så er man 2 om resten også

• #6   22. sep 2011 han var under uddannelse da vi fik den første, og vi har snakket om det mange gange og lavet dag plan men det holder i en uge også er det tilbage ved det gamle. og det er det som går mig på.

• #7   22. sep 2011 Jeg vil ikk forbyde ham at være træner da jeg selv tager i parken og ser fodbold en gang i mellem plus at jeg også skal starte til zumba 1 gang om ugen og at jeg da stadig godt kan tage en by tur en gang i mellem,

• #9   22. sep 2011 man kan ikke forbyde hinanden at gøre ting. Men man kan snakke sammen og sige at jeg har brug for at du er mere hjemme, både fysisk og psykisk.
    Der står ingen steder skrevet at det er mor som skal være mest sammen med deres børn, når klokken er efter arbejdstid.
    Havde selv snakken med min kæreste den anden dag. Jeg kan ikke både klare barn, hus og hvad der dertil hører, indkøb, madlavning og andre ting, samtidig med at jeg også skal være der som kæreste og have både lyst og kræfter til lidt samvær, og samtidig se lidt godt ud også. Han kunne sådan set godt se det, men lur mig, vi er tilbage i samme rumle om 14 dage, men så må vi tage snakken igen.

• #10   22. sep 2011 Det har været sådan her længe i perioder og der går lidt også er vi tilbage i samme rytme, og det er jo ikk fordi at arbejde hænger på træerene her ude hvor vi bor. og han har være træner sidden hav var 13-14 år eller sådan noget.

Jeg har sagt til ham så sent som i mandags at jeg har brug for mere her hjemme og at jeg føler at jeg står med mere eller mindre det hele, men det mener han så ikk, men han kan godt se at han ikk laver så meget her som han burde, (han har ikk ændret på det endnu). nu har jeg gået hjemme i snart 4 år efter en ulykke så keder mig ret så meget. Også siger han at det bliver bedere når jeg også får arbejde. (ja klart så ser vi da aldrig hinanden andet når vi går i seng.

• #11   22. sep 2011 nej ingen snakker om at forbyde, snak med ham og nå frem til mere familie tid

• #12   22. sep 2011 Har prøvet og giver hint hele tiden, opgiver snart, må så bare leve med at det er som det er, for elsker ham (eller nogen er jeg i tvivl, det er fandme ikk rart)

• #15   22. sep 2011 Tanja, det har jeg gjort

• #17   22. sep 2011 Jo men en uge, 14 dage efter er det det samme igen

• #20   22. sep 2011 Han lover værgang at han vil ændre på det.. og at han elsker mig og ikk vil leve uden mig.

• #21   22. sep 2011 Jamen så må du sige til ham, at hvis han virkelig elsker dig, og ikke kan leve uden dig, så SKAL han lave en ændring for altid, for ellers holder du ikke til det, og så bliver han i sidste end nød til at leve uden dig.

Men det har du måske allerede sagt...

• #24   22. sep 2011 olivers mor: ja det har jeg

• #26   22. sep 2011 Jeg synes ikke om at give hinanden trusler, men hvis intet andet du har gjort hjælper, så må der være en konsekvens af at han ikke ændre sig...

• #29   23. sep 2011 Dina. Hentyder ikke til noget du har skrevet, den med trusler står helt for egen regning...;o)

Jeg har den største forståelse for Bine. Har selv stået i den spand spinat og trampet rundt. I mit tilfælde var jeg næsten tvunget ud i en trusel om at ændrede det sig ikke, så smuttede jeg. (før vi fik barn)

Kommentér på:
Lidt trist fortiden :´-(

Annonce