{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Hurra for selvstændige {{forumTopicSubject}}

Puha det er søndag og jeg sidder alene foran computeren...

Kæresten er på job (hmm det skal faktisk hjælpe mig det han laver i dag som det sidste) han var dog hjemme efter det første han havde lavet og lave en skøn brunch til os...

De sidste 3 uger har der været rigtig meget arbejde og det fortsætter de næste uger, i morgen har han en masse der skal køres, kommer så hjem et par timer også skal han køre hele aften og natten... Også er det hver dag resten af ugen og et par dage også om aften...

Lørdag står den på familie arbejdsdag hos lillepigens oldemor sammen med svigermikanikken + vi har 2 sæt venner der har spurgt om vi ikke også kan nå at ses...

Når han er hjemme er han 99% far og kun 1% kæreste (han siger da også selv han savner at kunne være kæreste, men den lille er vågen når han er hjemme så SELVFØLGELIG skal han være far der)...

Dette kommer let til at lyde negativt, men det skal det overhovedet ikke, for det er jo fantastisk der er noget at lave i de her tider og det er der er når man er selvstændig... Snart kommer januar og februar og der er ikke noget at lave så der er han meget hjemme... Men jeg savner bare min mand MEGET lige nu... Og skulle bare have noget luft, så det ikke kun er ham der skal høre på det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurra for selvstændige
Kommentér på:
Hurra for selvstændige

Annonce